Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko suloinen "naapurintyttö" ihan turn off?

Vierailija
08.12.2017 |

Jos siis nainen on sellainen herkkä, pehmeä, vähän ujo ja tunteensa avoimesti näyttävä. Ulkonäöltään tyttömäinen ja söpö.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurintyttö nimenomaan on paras ja oli todellakin tavoitteeni, kun deittailin. Paljon sain kahlata, mutta lopulta löysin sen oikean, aidon naapurintytön, olin heti myyty ja menin myöhemmin naimisiin kanssaan.

Sitä en ymmärrä, miksi "naapurintyttömäiset" luonteenpiirteet olivat silloin n. kymmenen vuotta sitten keskimääräisen nuoren naisen mielestä naurettavia ja hävettäviä. Naapurintyttö paras tyttö, aivan ylivoimaisesti.

Vierailija
22/34 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan hot hot hot! Toivottavasti ujoudeltasi uskallat jotain signaalia näyttää, että mies voi lähestyä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele niitä feministilesboja. Toi naistyyppi on mielestä paras.

Vierailija
24/34 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kuuntele niitä feministilesboja. Toi naistyyppi on mielestä paras.

Siis miesten mielestä.

Vierailija
25/34 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritelkää ulkonäöllisesti naapurintyttö.

Voiko räväkän näköinen nainen olla naapurintyttö, jos on luonteeltaan pehmeä, kiltti, herkkä jne?

Vai onko naapurintyttö sellainen naturelli? Ilman meikkiä kulkeva tytönkasvoinen nainen?

Voiko esim. yli 35-vuotias olla naapurintyttö?

Vierailija
26/34 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jokseenkin ap:n kuvaileman kaltainen. Olen hieman ujo, kiltti, suloiseksi ja tyttömäiseksi ovat monet sanoneet vaikka olen jo 26 v. Olen tunteellinen mutta myös erittäin järkevä esim. talousasioissa ja kouluttautuminen on minulle tärkeää, opiskelen terveysalaa. Miessuhteita minulla on ollut nykyistä ennen 2, harmi ettei kukaan aiemmista halunnut sitoutua, nykyinen haluaa. Itse olen sellaista tyyppiä että olisin voinut sitoutua jo ensimmäiseen tapaamaani mieheen.

Vierailija
27/34 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen myös melko naturelli, en meikkaa paljon ja hiukset ovat vaaleahkot ja silmät siniset. Olen myös herkkä ja empaattinen, mutta järkevä.

Nr 26

Vierailija
28/34 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ulkoisesti tuollainen ja kyllä musta munankantotelineet tykkää siihen asti, kunnes avaan suuni...

Vierailija
29/34 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dream on mates.

Vierailija
30/34 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaikkea tuota paitsi suloinen. :(

Vierailija
31/34 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintähän tässä on säilyttää se suloinen ja herttainen naapurintyttö illuusio tarpeeksi pitkään ennenkuin paljastaa todellisen luonteensa. Kylläpä miehet on helposti vedätettävissä ihan ulkokuorella ja pikkusella näyttelemisellä.

Vierailija
32/34 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaikuttaa parhaalta mahdolliselta vaihtoehdolta.

Vierailija
33/34 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osapuilleen puolet näistä vastauksista on yhden ja saman kirjoittajan tehtailemia. Työnnä jo se suloinen naapurintyttös sinne minne arska ei paista.

Vierailija
34/34 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltit ja herkät on yleensä rikki, kun eivät ole osanneet suojautua. Kaiken lisäksi päsmäriämmät kadehtii niitä, vaikka se on aivan absurdia.

Lortto, miksi vihaat niin paljon? Hyväksikäyttäjät, teidän pahuutenne ei vähene pahanteosta vaan lisääntyy. Saasta on aina vain kiusaajassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme