Mies, onko suloinen "naapurintyttö" ihan turn off?
Jos siis nainen on sellainen herkkä, pehmeä, vähän ujo ja tunteensa avoimesti näyttävä. Ulkonäöltään tyttömäinen ja söpö.
Kommentit (34)
Ei vaan hot hot hot! Toivottavasti ujoudeltasi uskallat jotain signaalia näyttää, että mies voi lähestyä :)
Älä kuuntele niitä feministilesboja. Toi naistyyppi on mielestä paras.
Vierailija kirjoitti:
Älä kuuntele niitä feministilesboja. Toi naistyyppi on mielestä paras.
Siis miesten mielestä.
Määritelkää ulkonäöllisesti naapurintyttö.
Voiko räväkän näköinen nainen olla naapurintyttö, jos on luonteeltaan pehmeä, kiltti, herkkä jne?
Vai onko naapurintyttö sellainen naturelli? Ilman meikkiä kulkeva tytönkasvoinen nainen?
Voiko esim. yli 35-vuotias olla naapurintyttö?
Minä olen jokseenkin ap:n kuvaileman kaltainen. Olen hieman ujo, kiltti, suloiseksi ja tyttömäiseksi ovat monet sanoneet vaikka olen jo 26 v. Olen tunteellinen mutta myös erittäin järkevä esim. talousasioissa ja kouluttautuminen on minulle tärkeää, opiskelen terveysalaa. Miessuhteita minulla on ollut nykyistä ennen 2, harmi ettei kukaan aiemmista halunnut sitoutua, nykyinen haluaa. Itse olen sellaista tyyppiä että olisin voinut sitoutua jo ensimmäiseen tapaamaani mieheen.
Ja olen myös melko naturelli, en meikkaa paljon ja hiukset ovat vaaleahkot ja silmät siniset. Olen myös herkkä ja empaattinen, mutta järkevä.
Nr 26
Mä olen ulkoisesti tuollainen ja kyllä musta munankantotelineet tykkää siihen asti, kunnes avaan suuni...
Mä olen kaikkea tuota paitsi suloinen. :(
Tärkeintähän tässä on säilyttää se suloinen ja herttainen naapurintyttö illuusio tarpeeksi pitkään ennenkuin paljastaa todellisen luonteensa. Kylläpä miehet on helposti vedätettävissä ihan ulkokuorella ja pikkusella näyttelemisellä.
Tuo vaikuttaa parhaalta mahdolliselta vaihtoehdolta.
Ja osapuilleen puolet näistä vastauksista on yhden ja saman kirjoittajan tehtailemia. Työnnä jo se suloinen naapurintyttös sinne minne arska ei paista.
Liian kiltit ja herkät on yleensä rikki, kun eivät ole osanneet suojautua. Kaiken lisäksi päsmäriämmät kadehtii niitä, vaikka se on aivan absurdia.
Lortto, miksi vihaat niin paljon? Hyväksikäyttäjät, teidän pahuutenne ei vähene pahanteosta vaan lisääntyy. Saasta on aina vain kiusaajassa.
Naapurintyttö nimenomaan on paras ja oli todellakin tavoitteeni, kun deittailin. Paljon sain kahlata, mutta lopulta löysin sen oikean, aidon naapurintytön, olin heti myyty ja menin myöhemmin naimisiin kanssaan.
Sitä en ymmärrä, miksi "naapurintyttömäiset" luonteenpiirteet olivat silloin n. kymmenen vuotta sitten keskimääräisen nuoren naisen mielestä naurettavia ja hävettäviä. Naapurintyttö paras tyttö, aivan ylivoimaisesti.