Miten tyydytätte itsenne, minä teen sen yleensä
sängyllä selällään jalat levitettynä auki, hieron klittaa ja joskus työnnän sormet sisääni.
Teillä muilla taitaa olla vähän kovempi meininki, varsinkin niillä, joilla on joku hieromasauva käytössä.
Kommentit (25)
itse makaan yleensä lattialla hartioillani siten että peppuni on pystyssä. Tukeudun sohvaa tai sänkyä vasten. Sitten laitan yhden todella voimakkaasti värisevän ja suuren anaalitapin peppuun ja pimpsaan laitan ison hieromasauvan. "Panen" dildolla itseäni ja samalla ruoskin haaroväliäni todella voimakkaasti nahkaisella hapsuruoskalla. Tällä tavalla tulen yleensä nopeiten, monesti jo 15 minuutissa.
N36
Nro 2 :lle
Sinähän hurja nainen olet
Dildo sisään ja lisäksi käytän klitoriskiihotinta. Aika nopeasti tulee orkku.
Silloin tällöin kotona yksin ollessa tulee harrastettua, kun mies on pidemmällä työkeikalla ulkomailla. Yleensä teen niin, että laitan treenikuulat sisään, otan semmoisen ison sisustustyynyn kaveriksi sänkyyn. Hyväilen itseäni ja samalla alan liikutella rytmikkäästi supistellen niitä treenikuulia sisälläni. Tyyny on haaroissani ja tuo alapäähän lisäpainetta kun kiehnään ja puristelen sitä reisieni välissä. Montaa minuttia ei tarvitse tuota tehdä kun saan ihania orgasmeja. Usein myös siinä yksin touhuillessa haaveilen, en miehestäni, vaan erästä tiettyä miestä meiltä töistä ja miten hassua. Seuraavan kerran tuon miehen töissä nähdessäni, menen jotenkin ihan vaikeeksi.
Vierailija kirjoitti:
sängyllä selällään jalat levitettynä auki, hieron klittaa ja joskus työnnän sormet sisääni.
Teillä muilla taitaa olla vähän kovempi meininki, varsinkin niillä, joilla on joku hieromasauva käytössä.
Asento ja paikka sama. Oikealla kädellä hieron klittaa ja usein sormetan samalla vasemmalla kädellä sormella tai jopa kahdella pyllyyn tai sitten vain hieron pyllyä sormella ja välillä nuuhkin
Sähköhammasharjalla. Sormilla en ole saanut vuosiin. Paras tapa mulla saada orgasmi on kuitenkin miehen kieli. Sitä ei korvaa mikään.
En mitenkään koska en vaan kehtaa. Tuntuu jotenkin niin likaiselta räpeltää itseään
6:lle
Klittaa ja pyllyäkö vain koskettelet, etkö pillua ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
6:lle
Klittaa ja pyllyäkö vain koskettelet, etkö pillua ollenkaan
En ole kyseinen henkilö mutta minulla on sama. laukean paljon nopeammin ja voimakkaammin kun pyllyssä on venytystä
Tiina 39 kirjoitti:
En mitenkään koska en vaan kehtaa. Tuntuu jotenkin niin likaiselta räpeltää itseään
Kyllähän sitä joskus itsetyydytyksen jälkeen tulee vähän haikea ja yksinäinen olo, ei kuitenkaan likainen.
Pakkohan se on joskus itse purkaa paineet, kun ei ole ketään muutakaan kuka sen tekisi.
Sängyssä makaan sormin ja sauvalla. Mielentilan mukaan erikokoisilla. Liukuvoide käytössä myös.
Joskus ratsastan imukuppidildolla, ja pienempää sauvaa tai tappia samalla peppuun sovitan. pesulla ollessa istun pesuhuoneessa ja suihkua käytän sormien lisäksi. Vain mielikuvitus on rajana silloin kun tekee mieli.
12:lle
Mikä sitten saa tekemään sen lopullisen valinnan, että ottaako juuri nyt käyttöön iso dildon, pienen dildon, imukuppidildon, suihkun pimppiin vai vielä jotain muuta. Joku fantasiako siihen vaikuttaa vai mikä. Entä, jos tuleekin valittua väärin ja tällä vehkeellä ei nyt saanutkaan sitä rajuinta orkkua.
Useimmiten hinkkaan klitorista erittäin nopeaan tahtiin, ja toisella kädellä venytän peppureikää. Siis ei työnnä sinne peppuun mitään, vaan ihan sormilla pidän pakaroita levällään pyllyn kohdalta, niin että tuntuu kuin reikä olisi auki. Fantasioin yleensä samalla siitä, että monta miestä naisi minua peppuun vuoron perään.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten hinkkaan klitorista erittäin nopeaan tahtiin, ja toisella kädellä venytän peppureikää. Siis ei työnnä sinne peppuun mitään, vaan ihan sormilla pidän pakaroita levällään pyllyn kohdalta, niin että tuntuu kuin reikä olisi auki. Fantasioin yleensä samalla siitä, että monta miestä naisi minua peppuun vuoron perään.
Minulla oli muuten teini-iässä myös tuo pyllyn levittäminen ja olen mies. En kyllä fantasioinut että saisin sinne mitään mutta jostain syystä tuntui hyvältä ja sain nopeammin
Sormetan klittaa ja katson miesten pikajuoksua, jossa näkyy isoja kyrpiä. Tämä on pomminvarma tapa saada orgasmi.
Hmm.. kadehdituttaa... miksei minun naiseni ole noin aktiivinen... reality-ohjelmat ovat hänestä paljon kiinnostavampia..
Vierailija kirjoitti:
12:lle
Mikä sitten saa tekemään sen lopullisen valinnan, että ottaako juuri nyt käyttöön iso dildon, pienen dildon, imukuppidildon, suihkun pimppiin vai vielä jotain muuta. Joku fantasiako siihen vaikuttaa vai mikä. Entä, jos tuleekin valittua väärin ja tällä vehkeellä ei nyt saanutkaan sitä rajuinta orkkua.
Se on vain sellainen mielentilasta oleva juttu. Niin toki jos tuntuu voin vaihtaa sauvaa sitten tyydytyksen aikana. Silloin kun tekee oikein kovasti niin sitten istun imukuppidildolle ja ratsastan sillä. Ei ole mitään kaavaa eikä ohjetta vaan ihan se vain lähtee halusta yms. Fantasiani lienee kaksi -kolme miestä hyväilee minua joka puolelta käsin suulle ja kalulla ja rakastelevat sitten minua erikseen ja yhdessä. Orgasmin saan kyllä aina. Suihkussa jos teen sen niin ei se tarvitse muuta kuin halun tyydyttää itsensesä ja saada siis O
Nykyisin tekee mieli saada päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
itse makaan yleensä lattialla hartioillani siten että peppuni on pystyssä. Tukeudun sohvaa tai sänkyä vasten. Sitten laitan yhden todella voimakkaasti värisevän ja suuren anaalitapin peppuun ja pimpsaan laitan ison hieromasauvan. "Panen" dildolla itseäni ja samalla ruoskin haaroväliäni todella voimakkaasti nahkaisella hapsuruoskalla. Tällä tavalla tulen yleensä nopeiten, monesti jo 15 minuutissa.
N36
No ei ole helppoa! Varmasti sen väärti, mutta kuulostaa vaivalloiselta.
Suihkussa. Kaksi vedenkestävää dildoa, 22/5, molemmat. Kumpaakin reikään ja lämmin suihku, paineella klitorikselle. Laitan jonkun suukapulan äänenvaimentimeks, ettei huuto kuulus naapuriin.
Miksei tähän voi vastata muuten kuin kopioimalla tuo alkuperäinen kysymys?
Itse myös yleensä hieron vain klittaa, joskus jotain hiusharjan vartta olen työnnellyt sisääni