Osallistuin tänään Itiksessä Hopen
Joulukeräykseen. Ostin 10v pojalle vaatteita. Toivottavasti menee tarpeeseen.
Kommentit (10)
Ajattele sitä 10 v. pojan riemua kun avaa paketin :D
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt voit ajatella joulun yli olevasi hyvätekevä ja oikeamielinen ihminen. Tai ehkä vielä joulupataa ja SPR:ää ja Kirkon ulkomaanapua ja Hyvä Joulumieli -keräystä ja ja ja ja... Niin paljon ihania asioita, joilla voi ostaa itselleen hetkeksi hyvän omatunnon. :D
Mikä olisi mielestäsi parempi tai oikea tapa auttaa? t. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt voit ajatella joulun yli olevasi hyvätekevä ja oikeamielinen ihminen. Tai ehkä vielä joulupataa ja SPR:ää ja Kirkon ulkomaanapua ja Hyvä Joulumieli -keräystä ja ja ja ja... Niin paljon ihania asioita, joilla voi ostaa itselleen hetkeksi hyvän omatunnon. :D
Älä viitsi. Sille lapselle merkitsee saaminen niin paljon, että antaja saa nauttia omasta hyvyydestään täysin rinnoin, se on oikein suotavaa. Tutkimusten mukaan hyväntekeväisyyteen kannustetaan juuri siksi, että antaja saa siitä hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi mielestäsi parempi tai oikea tapa auttaa? t. Ohis
Eiköhän ko. postaaja löydä jokaisesta asiasta jotain jolla näpäyttää.
Kuule voin kertoa, että oma lapseni sai Hopen kautta kerran lahjan. Siitä on muutama vuosi, mutta vieläkin hän ja minä muistamme antajaa lämmöllä. Ja nyt on jo varaa laittaa hyvää kiertämään.
Voi pieni reppana, yleensä tuon ikäiset pojat toivovat lahjaksi jotain muuta kuin vaatteita. Ehkä hänellä ei ole ehjiä tai sopivia vaatteita. Voi ei...
Pojalle tulee varmasti hyvä mieli :).
Ei mulla oo muutenkaan huonoa omatuntoa et en sen takia osallistunut. Enkä sillä mitään tavoitellut. Ostinpahan vaan samalla kun ostin kummipojilleni eli olin menossa vaatekauppaan muutenkin. AP
Minä myös! Ostin leffalippuja 14v tytölle, kun ne oli helppo hakea Stockalta.
Ja minä aion ostaa lahjakortin vaatekauppaan ja suklaata 12-vuotiaalle pojalle. Teen sen siksi, että voin.