Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun alatte seukkaamaan, niin missä vaiheessa suhdetta siirrytte niihin pieruverkkareihin, siis kun olette kotona puolisonne kanssa?

Vierailija
08.12.2017 |

Heti parin tapaamisen jälkeen?

Entäs se puoliso, haluatteko että hänkin alkaa pukeutumaan rentoon oloasuun kotona ollessanne saman tien vai joskus myöhemmin? Vai haluatteko että uusi puoliso näyttää hyvältä hyvissä vaatteissa myös kahdestaan ollessanne?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oon kaksin kotona miehen kanssa niin en pidä housuja ollenkaan

Vierailija
22/41 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieruverkkareilla tarkoitan nyt yleisesti niitä mukavia ja hiertämättömiä vaatteita, johon pukeuduitte sinkkuna, kun ketään muuta ei ole kotona.

Eli vaikuttaako uuden puolison läsnäolo kotona pukeutumiseenne?

ap

Ei vaikuta. Toisaalta, minä olen muutenkin aina mukavissa hiertämättömissä vaatteissa koska olen lihava, jo laihanakin inhosin esim. farkkuja. Kotona pidän sellaisia vaatteita jotka on jo vähän kuluneet sellaisiksi etten töihin laita, mutta kaupassa käymiseen ne käy vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietettiin eka kk käytännössä alasti, joten luonnollinen jatkumo oli siirtyä mukaviin vaatteisiin kun viimeinkin aloimme pukeutua.

Vierailija
24/41 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pieruverkkarit ja sen sellaset oloasut tekevät vaan tilanteista kotoisammat ja ei niin turhan jäykät esim. puku päällä tms.

Vierailija
25/41 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivaatteissa oleilen heti, kun mies on tullut kotiini. Eivät ne nyt mitään verkkareita ole, mutta mukavia pehmeitä mekkoja ja villasukkia, joissa olen kotona.

Mies kotivaatteissa on mielestäni hyvin seksikäs näky – sehän on se yksityinen ja intiimi puoli, jota ei näytetä kaikille.

Vierailija
26/41 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 v. avioliittoa takana, enkä ole siirtynyt pieruverkkareihin, eikä ole suunnitelmana koskaan siirtyäkään. Minulle on tärkeää näyttää hyvältä ja seksikkäältä mieheni silmissä. Pukeudun kotona näin talvella tiukkoihin trikoisiin ja paitoihin, kesällä taas lyhyisiin mekkoihin tai hameisiin ja toppeihin. Mies tykkää.

Vierailija
27/41 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä puolen vuoden jälkeen yleisesti ottaen alettiin pukeutumaan kotona. Alkuaika meni aika lailla sängyssä.

Vierailija
28/41 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 10 v. avioliittoa takana, enkä ole siirtynyt pieruverkkareihin, eikä ole suunnitelmana koskaan siirtyäkään. Minulle on tärkeää näyttää hyvältä ja seksikkäältä mieheni silmissä. Pukeudun kotona näin talvella tiukkoihin trikoisiin ja paitoihin, kesällä taas lyhyisiin mekkoihin tai hameisiin ja toppeihin. Mies tykkää.

Miksi alapeukku? Ai niin, miestä ei saa miellyttää? Ei ihmekään, että Suomessa on niin paljon avieroja, kun ei vahingossakaan voida tehdä mitään puolison mieliksi.

Vierailija
29/41 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostapa tulikin mieleen, että nyt on jo aika päivittää Anu Saagimin toteamus suomalaisten naisten surkeasta pukeutumistyylistä. Hän on sanonut joskus, että suomalainen nainen pukeutuu, niinkuin hän olisi menossa suunnistamaan.

Eli uusi toteamus on tämän ketjun pohjalta sellainen, että suomalainen nainen pukeutuu niinkuin hän olisi juuri aloittamassa piereskelyn tai tehnyt sitä jo tovin.

Vierailija
30/41 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan nähty toisemme alasti, niin kyllä sitten voi olla kotona ihan kotivaatteissa. Toisen luona ehkä vähän siistimmin, koska sinne siirtyäkseen on kuitenkin pitänyt poistua kotoa ja yleensä ulos mennessä tulee vähän siistittyä olemusta.

Vierailija
31/41 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina hameessa, takana 12 vuotta. Omistan kahdet housut, jotka käytössä lähinnä metsässä ja vaelluksella. Kummatkaan eivät ole pieruverkkarit.

Tämä sai miinuksia? Itsekin käytän kotona mekkoja ja hameita. Ovat minusta ehdottomasti mukavin vaatekappale!

Vierailija
32/41 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama kun katsoo lauantaisin ihmisiä kaupoissa, suurin osa on vissiin menossa tai tulossa lenkiltä, nimittäin verskat tai tuulipuku päällä. 

Vierailija
33/41 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pieruverkkarit pesemättömät pyllyverkkarit? Sitten heti suhteen alussa, koska c'mon kukapa ei niitä nykyään pitäisi ainakin pari kertaa viikossa... ;)

Ne missä on paskaa ja vertakin jonkin verran.

Vierailija
34/41 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina hameessa, takana 12 vuotta. Omistan kahdet housut, jotka käytössä lähinnä metsässä ja vaelluksella. Kummatkaan eivät ole pieruverkkarit.

Tämä sai miinuksia? Itsekin käytän kotona mekkoja ja hameita. Ovat minusta ehdottomasti mukavin vaatekappale!

Mä olen laajentanut hameilun jo vuosia sitten mainitsemiani tilanteita (joissa hame on epäkäytännöllinen) lukuun ottamatta joka paikkaan, myös talvella. Samasta syystä, ei ole siviilisäädystä riippuvainen juttu. :) -ed.

Vierailija
35/41 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl me pukeuduttiin kotivaatteisiin saman tien, kun alettiin oleilemaan toistemme luona.

Vierailija
36/41 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen pukeutunut mukavasti. En tykkää vartalonmyötäisistä vaatteista, meikeistä,hiustenlaitosta tai muustakaan. Ruma ja läski olen, silti löytyi minulle se oikea. Seksiä on, ei siihen vaatteilla ja ulkonäöllä panosteta vaan koskettelulla, suutelolla, intohimolla. Näin siis meillä.

Vierailija
37/41 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisistä farkuista jää vielä monenkin pesun jälkeen väriä sohvaan, joten oloiluvaatteet on osoittautuneet käytännöllisiksi.

Vierailija
38/41 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieruverkkareilla tarkoitan nyt yleisesti niitä mukavia ja hiertämättömiä vaatteita, johon pukeuduitte sinkkuna, kun ketään muuta ei ole kotona.

Eli vaikuttaako uuden puolison läsnäolo kotona pukeutumiseenne?

ap

Sinkkuna olin aina alasti. Aika nopeasti myös suhteessa...

Vierailija
39/41 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun nainen uskaltaa röyhtäistä, pieraista ja käydä vessassa ilman että laittaa ovea lukkoon on suhde jo varmalla pohjalla ja siinä vaiheessa collarit on jo jalassa.

Vierailija
40/41 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä h*****in pieruverkkarit? En kyllä omista mitään pieruverkkareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi