Kun alatte seukkaamaan, niin missä vaiheessa suhdetta siirrytte niihin pieruverkkareihin, siis kun olette kotona puolisonne kanssa?
Heti parin tapaamisen jälkeen?
Entäs se puoliso, haluatteko että hänkin alkaa pukeutumaan rentoon oloasuun kotona ollessanne saman tien vai joskus myöhemmin? Vai haluatteko että uusi puoliso näyttää hyvältä hyvissä vaatteissa myös kahdestaan ollessanne?
Kommentit (41)
Onko pieruverkkarit pesemättömät pyllyverkkarit? Sitten heti suhteen alussa, koska c'mon kukapa ei niitä nykyään pitäisi ainakin pari kertaa viikossa... ;)
Aina käytännössä silloin kun on ensimmäinen ihan ns. vapaa ilta kun vain on esim. toisen luona.
Seurustelun alussa ei ole mitään puolisoa. Kotivaatteisiin siirrytään jossain vaiheessa, kun aletaan olemaan toistensa luona yötä.
Jos haluat pitää suhteessa yllä seksuaalista vetovoimaa ja viehätystä niin älä siirry niihin pieruverkkareihin ollenkaan.
Taisi olla ne pieruverkkarit päällä jo tavatessamme, niin ei ole niihin tarvinnut mitenkään siirtyä.
Pieruverkkareilla tarkoitan nyt yleisesti niitä mukavia ja hiertämättömiä vaatteita, johon pukeuduitte sinkkuna, kun ketään muuta ei ole kotona.
Eli vaikuttaako uuden puolison läsnäolo kotona pukeutumiseenne?
ap
Siirryin pois niistä, kun miehen mielenkiinto alkoi herpaantua liikaa.
No alussa olisi hyvä olla sitä että nainen pukeutuu, panoyön jälkeen ainakin, pelkkään miehensä (valkoiseen) kauluspaitaan. Katsellen keittiön ikkunasta edessään avautuvaa heräilevää kaupunkia kahvikuppi käsissään.
Aina hameessa, takana 12 vuotta. Omistan kahdet housut, jotka käytössä lähinnä metsässä ja vaelluksella. Kummatkaan eivät ole pieruverkkarit.
Ekat treffit pieruverkkareissa. Olen huomannut, että ihan parasta on olla heti kättelyssä samoin kuin 20 v. jälkeen niin ei tule kummallekkaan vääriä käsityksiä... Jos voi jo alussa hyväksyä kaiken sellaisenaan niin on hyvä tulevaisuus edessä. Ei ole koskaan kaatunut meikittömyyteen tai verkkareihin vaan mielipideristiriitoihin. Yleensä jotain jota minä en voi hyväksyä koska olen niin nipo.
Mulla on vain sellaisia collareita, joilla kehtaa vaikka kaupassa käydä. Aika heti aloin miehenkin nähden niitä käyttään.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat pitää suhteessa yllä seksuaalista vetovoimaa ja viehätystä niin älä siirry niihin pieruverkkareihin ollenkaan.
Mä käytän pieruverkkareita just siitä syystä, että mies ei kokoajan vonkais seksiä. Valitettavasti ne ei riitä estämään seksuaalista kiinnostusta tarpeeksi. Mihin mun pitäis pukeutua? Vai auttaisko jos haisis pahemmalle?
Minä sinkkumiehenä kuljen kesät talvet kotona kalsareissa. Siihen voi siirtyä jo parin viikon jälkeen, kun näin miesten kesken ollaan siis tekemisissä.
M33
Kun ei ole niin läski, niin vaatteet ei kiristä.
Kaikki mun vaatteet on sellaisia joilla voin mennä uloskin.
Miehenä toivon että jo suhteen alussa kun vietetään koti-iltaa, niin molemmilla on ne verkkarit jalassa. Paljon mukavemmat päällä. Antaa myös naisesta vähän söpön "hömssyisen" kuvan. Se on parempi kuin bisnestyyli netflixin äärellä. Muuten ajattelen että hän on kermaperse.
Aika pian. Nykyään vetelen himassa t-paidassa ja sairaalan housuissa jotka unohtu aikoinaan palauttaa.
T:Alle 20v
Heti, koska en välitä teeskentelystä. Jos mies vetää alussa jotain roolia, ja ajattelee voivansa olla oma itsensä vasta myöhemmin, niin se on heipat heti kättelyssä.
Mitä tekemistä pierulla on verkkareiden kanssa? Eiköhän se kaasunmuodostus riipu ihan muusta kuin siitä mitä housuja käyttää.
En omista pieruverkkareita, yhteiseloa yli 12v.