Vauvan syönnin vähentyminen?
Poitsu 11 viikkoa on nyt muutaman päivän syönyt vähemmän kuin aikaisemmin. Ennen meni kerta syötöllä vähintään 160 milliä, nyt hyvä jos 100. Kuuluuko tämä asiaan? Nukkuu hyvin ja on kyllä tyytyväinen ja iloinen hereillä.
Kommentit (3)
meillä on kaikilla kolmella lapsella tullut tuo vaihe myös.nyt nuorin on 3,5 kuukautta ja edelleen tuntuu että työ vähemmän kuin alussa ja saattaa olla tosi pitkiä välejä jo.mutta olen päätellyt että maito riittää vielä niin hyvin tuon ikäiselle kun ei liiku eikä muutakaan että hän ei tarvi enempää.
suustani!! Olen usein meinannut laittaa aloituksen samasta aiheesta. Meillä poika 4 kk ja parin viikon ajan ollut päiviä, jolloin tuntuu, että ei kerta kaikkiaan ole nälkäinen ollenkaan. Ja myös ollut erittäin hyvällä tuulella, että mitään vaivojakaan ei ole tuntunut olevan... Viikko sitten yksi ilta oli sellainen, että ei varmaan olisi syönyt ollenkaan, jos en puoliväkisin olisi tyrkyttänyt... Mutta olen huomannut, että sitten kun on ollut yhden päivän tai kaksi vähemmällä syönnillä, on toisena päivänä maistunut sitten paremmin. Ja kun vauva kasvaa, jaksaa tehokkaammin myös imeä tissiä, joten saa tarvitsemansa maidon nopeampaa. Eiköhän ole aivan normaalia.
samoin 11 viikkonen muutaman päivän syöny vähemmän. Tosin rinnasta ruokansa vielä ottaa mutta tuntuu kyllä, että vähemmän sitä haluaa. Samoin on myös tyytyväinen ja iloinen itsensä ja nukkuu ihan normaalisti.