Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen itsekkyys ruoka-asioissa

Vierailija
08.12.2017 |

Saakeli, että taas jälleen kerran raivostuttaa miehen itsekkyys! Hän lupasi aamulla, että tekee ison satsin makaronilaatikkoa hirven jauhelihasta. Nyt hän onkin tehnyt sellaista yökköä perunasipulijauhelihalaatikkoa, josta ei pidä kukaan muu kuin hän itse. Tosi ärsyttävää, ettei ikinä voi tehdä niinkuin sovitaan!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs otit mies-lapsen joka ei osaa ottaa muita huomioon...

Vierailija
2/14 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule toi ukko on jo yli 50 😂

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen edellytys ruuanlaitossa on se että tekee semmoista ruokaa mistä edes itse pitää. Käy muuten kuin Pekka Haaviston rauhanvälityksessä Darfurissa että ennen Pekan sovittelutyötä 2 osapuolta oli valmiit solmimaan rauhan, mutta Pekan tehtyä "työnsä" kukaan ei halunnut rauhansopimusta allekirjoittaa.

Ei mulla muuta.

Vierailija
4/14 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna-sipuli-jauheliha kuulostaa kyllä ihan hyvältä musta.

Vierailija
5/14 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miehen tekemä ruoka on ihan hyvää, että kuka se oikein on itsekäs?

Lisäksi anna edes lasten syödä maittavaa ruokaa ilman että syötät heille kielteistä ennakkoasennetta.

Vierailija
6/14 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli mieslapsi, joka ei osaa ottaa muita huomioon. Vai onko siis mielestäsi kypsä aikuinen, joka ottaa muut huomioon?

Vierailija
7/14 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuule toi "mieslapsi" nimitys ei viittaa ikään....

Vierailija
8/14 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun jengi kirjoittelee täällä makaronilaatikosta, jos siinä on lihaa niin se on kylläkin lihamakaronilaatikko.

Vierailija
9/14 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan miehen tekemä ruoka on ihan hyvää, että kuka se oikein on itsekäs?

Lisäksi anna edes lasten syödä maittavaa ruokaa ilman että syötät heille kielteistä ennakkoasennetta.

Vaan kun mä tiedän, että ne inhoo just tota ruokaa yli kaiken!

Vierailija
10/14 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakeli, että taas jälleen kerran raivostuttaa miehen itsekkyys! Hän lupasi aamulla, että tekee ison satsin makaronilaatikkoa hirven jauhelihasta. Nyt hän onkin tehnyt sellaista yökköä perunasipulijauhelihalaatikkoa, josta ei pidä kukaan muu kuin hän itse. Tosi ärsyttävää, ettei ikinä voi tehdä niinkuin sovitaan!

Aikuinen syö mitä ruokaa sille laitetaan.

Se joka ruooan tekee myös määrää mitä syödään. Jos ei kelpaa tee itse ruokasi.

Vierailija
11/14 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin sovitaan = sinä päätit mitä ruokaa miehen tulee laittaa. Ihan oikein sulle, että mies päättikin itse muuta!

Vierailija
12/14 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin sovitaan = sinä päätit mitä ruokaa miehen tulee laittaa. Ihan oikein sulle, että mies päättikin itse muuta!

Hah, ihan itse aamulla ehdotti, kun on hänen bravuurinsa ja lapsetkin tykkää. Sitten vaihtoikin heidän inhokkiinsa! Resepti on anoppivainaan peruja, joku helvetin pula-ajan ohje.

Vierailija
13/14 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nillittäjä kirjoitti:

Mua ärsyttää kun jengi kirjoittelee täällä makaronilaatikosta, jos siinä on lihaa niin se on kylläkin lihamakaronilaatikko.

Aha. Monelle liha makaronilaatikossa on normi joten sitä kutsutaan vain makaronilaatikoksi ja jos se on kasvismakaronilaatikkoa niin sitten sillä nimellä. Jos sinulle normaalissa ei ole lihaa, saat kutsua sitä ihan vapaasti miksi haluat, kuten muutkin saavat.

Vierailija
14/14 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutti aikanaan yks akka, kun se teki normi päivätöitä ja puputti jonkun kotona itsetehdyn leivän lounaalla ja sitten oli pakottamassa mut maksumieheksi päivällistarpeisiin vimpan päälle.

Itse vuorotyöläisenä tietenkin söin töissä juuri ennen kotiinlähtöä, koska päivän ruokailut 3,50€. Siis aamuvuorossa 8-16 aamupala, lounas ja päivällinen, koko paska 3,50€. Iltavuoro 14-22 ja tällöin aamuleipää, kun heräsin about 11 ja töissä hetipuolin päivällinen ja ennen kotiinlähtöä iltapala.

Oli pakko vislaa peli pokki ja luvata, että osta pääruokatarpeita vain vapaapäivinä, eli silloin kun niitä syön.

Vittu ollu mitään tolkkua, että mulla meni satanen viikossa ruokiin, enkä työviikolla syöny kotona ku muutaman leivän aamuisdin tai iltaisin. Kohta uhkaili jo erolla. Ihme pummi saatana. Ite otin sen eron ku rupes mm. tosta kerran päissään riehumaan. Lisäks mun olis kuulemma pitäny iltavuropäivinä herätä hänen kans "yhteiselle aamupalalle".

Voihan vittu ja näkemiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme