Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa lapselle vanhanaikaisen nimen jommankumman isoäitinsä mukaan, minä jonkun "hienomman" Mitä mieltä?

Vierailija
08.12.2017 |

Mies haluaisi tytöstämme joko Vienon tai Taimin mutta minä näen molemmissa mielikuvassa ryppyisen mummun.

Itse olen ajatellut nimeksi Camilla tai Janessa. Jälkimmäinen olisi ainakin sellainen ettei tulisi heti vastaan joka toisella.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terttu-Ursulan kummi, tuotat lapselle vain pahaa. Ei nimeä paljasteta ennalta, ainakaan vähättelevästi.

Ap, Taimi on paras etunimi. Taimi Camilla, jos se vaikeammin lausuttava pitkä nimi pitää siihen tunkea.

Muista että oikeasti hienojen ihmisten ei tarvi pröystäillä.

Vierailija
22/32 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terttu-Ursulan kummi, tuotat lapselle vain pahaa. Ei nimeä paljasteta ennalta, ainakaan vähättelevästi.

Ap, Taimi on paras etunimi. Taimi Camilla, jos se vaikeammin lausuttava pitkä nimi pitää siihen tunkea.

Muista että oikeasti hienojen ihmisten ei tarvi pröystäillä.

Todellakin toivon, että Terttu-Ursulan vanhemmat näkee tän ketjun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ehdottamat nimet on moninkertaisesti parempia

Vierailija
24/32 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ehdottamat nimet ovat hienoja perinteisiä suomalaisnimiä, ap:n nimet yököttävää wt-kuraa.

Vierailija
25/32 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te nössöilette, naiset! Äitihän sen nimen päättää! Miehen tehtävä on enintään tuoda esiin erilaisia näkökantoja eri nimiin, ja niitäkin varovasti. Jos mies alkaa sanella lasten nimiä, on aika ottaa ero!

Vierailija
26/32 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ilmeisesti hyvin eri sosiaaliluokkaa miehen kanssa. Hänen nimiehdotuksensa ovat tyylikkäitä, nuo sinun mainitsemasi Seiska-tasoa. Ehkä lapsen tulevaisuus olisi siis miehen ehdituksilla parempi, koska nuo sinun vaihtoehtosi identifioisivat hänet aika vahvasti alaluokkaan. Kiva sitten taistella sellaista leimaa vastaan.

Vierailija
27/32 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaisi tytöstämme joko Vienon tai Taimin mutta minä näen molemmissa mielikuvassa ryppyisen mummun.

Itse olen ajatellut nimeksi Camilla tai Janessa. Jälkimmäinen olisi ainakin sellainen ettei tulisi heti vastaan joka toisella.

Niin, Camillasta ja Janessasta ei tule ryppyisiä mummuja koska heti kun he pystyvät vaihtavat he nimensä johonkin hienoon suvun vanhaan nimeen kuten Vieno tai Taimi.

Vierailija
28/32 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ursula on ihana nimi 💗

Vieno Vanessa, ei tulis varmaan heti vastaan. Vaikka ton tyyppisissä nimissä on aina se riski, että tuleekin tosi suosituksi hetkessä.

Vierailija
29/32 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälä olisi matalasti koulutettu ihminen, joka elää pelkästään erilaisilla tuilla. olisi hienoa että meitä luultaisiin hienoiksi ihmisiksi. sen takia olen antanut lapsille kuningaallisia nimiä, joissa on c-kirjaimia. yksi lapsistani on kauniin näköinen, joten hänelle olen antanut prinsessa-aiheisen nimen. hänestä tulee aikuisena missi ja menee sitten naimisiin jonkun rikkaan jääkiekkoilijan kanssa.

Vierailija
30/32 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä appiukko ehdotti pojan nimeksi vaarien toisia nimiä. Ei tullut pojasta Arvo Adolfia.

Tuohan olisi todella tyylikäs nimi. Oikeasti voisin antaa pojalle tuollaisen nimen. 

Vierailija
31/32 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ursula on kaunis! Ja lastentarhanopena voin kertoa että meillä on paljon Tildoja, Einoja, Tyyne-, Hilda-, Aino- Ella- ja mm Mimmi-nimeäkään unohtamatta.

Pojilla myös Justus, Aatos ja Leevi. Ei ole kopsattu ihan suoraan ryhmästäni. Vanhat nimet muodissa.

Jenna Jasmine Janica sitten jo makuasia 😀

Vierailija
32/32 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä appiukko ehdotti pojan nimeksi vaarien toisia nimiä. Ei tullut pojasta Arvo Adolfia.

Tuohan olisi todella tyylikäs nimi. Oikeasti voisin antaa pojalle tuollaisen nimen. 

Nyt se kuulostaakin hyvältä, mutta kyllä poika on 20v kiitellyt, että tyrmättiin vaarin ehdotus.