Ei yhtäkään lahjaa hankittuna teinipojille :((
Ei niin mitään hajua mitä ostaisi 14-ja 16v kundeille??
Oikeasti, kuusen alunen taitaa jäädä tosi tyhjäksi tänäjouluna...
Kommentit (34)
Kauluspaita todellakin. Niitä ei varmaan ole liikaa?
Keikka-/tapahtumaliput, rahaa kirjekuoreeseen, rahaa uuteen lompakkoon, kuvauskopteri, radio-ohjattava kopteri, lehtitilaus, mopoon lisävaruste, musta bokserisetti, porakone, muistikortteja, valonhimmennin, metallinpaljastin.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon vaatteita. Suorat, mutta tyylikkäät housut. Nahkakengät. Kauluspaita.
Eikös ne pidä olla päällä jo ennenkuin lahjoja avataan?
Vierailija kirjoitti:
Kauluspaita todellakin. Niitä ei varmaan ole liikaa?
Yksi kauluspaita riittää ihan hyvin. Minä en ainakaan osaa ennustaa junnujen kasvuvauhtia, jotta osaisin ostaa etukäteen. Meillä siis juhlavaatteet ostetaan silloin, kun niitä tarvitaan.
Jotain harrastukseen liittyvää? Meidän teinipoika saa lahjakortin vaateliikkeeseen (esimerkiksi farkkuja tarvitaan aina,) toivomansa kirjan, pyjaman ja harrastukseen liittyvää varustetta. Astioita voisi kerätä, tosin eivät ehkä nyt diggaa, mutta omilleen muuttaessa voi mieli muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Superdry ja Billebeino, millä vuosikymmenellä te elätte? 2002?
Mikäs ois sitten nuorekas merkki? Kerro kerro, haluan oikeasti tietää!
Minä olen joskus tehnyt itse lahjakortteja, joihin kirjoitin "tällä lahjakortilla saa farkut" tai jotain muuta. Pojat etsi sitten itse mieleiset mistä ja milloin halusivat ja minä annoin rahat. Tämä oli hyvä varsinkin opiskelevien lasten suhteen, sillä hullua olisi ollut kuljettaa jotain paistinpannua tai telkkaria junassa, kun opiskelupaikkakunnalta sai helpommin.
Hieman ohi menee, mutta aiheessa roikkuen:
Tajusin juuri, että meidän pojalla on jo "kaikkea", mitä hän tarvitsee ja mistä viihtyy.
Hän käy töissä koulun ohella, hoitaa pelijuttunsa ihan itse. Tietokone päivitettiin yhdessä megamyllyksi kesällä. Synttärit oli lokakuussa, sai pelituolin.
Ei ole mikään muodin perässä menijä. Perinteisesti pukeutuu ja vaatteita ostetaan tarpeeseen. Musiikkia kuuntelee, se on koko perheen juttu ja laitteet on päiväntasalla myös koko ajan. Kuten spotifyt yms.
Mummolta tulee hajut, sukkia ja kalsareita.
Leffalippuja mietin, mutta nekin tuntuu niin arkisilta, kun on noi suoratoistopalvelut yms.
Virtuaalisysteemit on hankinnassa ja se on koko perheen juttu.
Jäin tätä kirjoittaessa pohtimaan, että uppoiskohan technicsin legot? Pitääpä haistella asiaa. Samoin sarjakuvia, kirjoja ei lue..
Joo tämmöseksi on meillä mennyt. :/
ohis ja poika 16v
Meillä teini toivoi kahvakuulaa, uutta kylpytakkia, tiettyä dödöä j urheilukalsareita. Pääsen helpolla.
Meillä ostetaan tietsikkapeli, lippu ropecon-tapahtumaan ja jotain namia. Työtuolia on toivottu vanhan ja kitisevän tilalle. Ostan ilomielin.
Koska poika täyttää seuraavaksi 17, alan vähitellen lahjoittaa myös sisustusta ja tarve-esinettä omaan tulevaan kotiin.
Millaisia sisustus-ja tarvejuttuja ajattelit 34?
Sinänsä hyvä idea, mutta tuntuu kovin aikaiselta, meillä poika todnäk asuu vielä useamman vuoden kotona.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Millaisia sisustus-ja tarvejuttuja ajattelit 34?
Sinänsä hyvä idea, mutta tuntuu kovin aikaiselta, meillä poika todnäk asuu vielä useamman vuoden kotona.
Ap
Lakanoita- hänellä on eri mallinen sänky kuin meillä ja lakanat muotoonommeltuja.
Pyyhkeitä, astioita. Mummon muuttokuormasta saatiin jo jokunen lautanen.
Muuta kilukalua en vielä hamstraa, koska hän on ilmoittanut lähtevänsä kotoa armeijan jälkeen. Tosin parin vuoden päästä voisi jo varata kattiloita tms. pienehköön tilaan menevää. Vähitellen yhtä sun toista.
Kunnon vaatteita. Suorat, mutta tyylikkäät housut. Nahkakengät. Kauluspaita.