Välillä se vaan iskee tajuntaan, miten huonossa parisuhteessa sitä elää
Huonossa ja huonossa, mutta ei meillä normaalia suhdetta ole. Harmaata ilman väriloistoa...
Miksi piti perustaa perhe ihmisen kanssa, johon ei ole koskaan tuntenut kummoistakaan intohimoa? Se rakkauskin on niin ja näin ollut aina. 15v tässä "ihan kivassa" suhteessa ollut ja siitä varmastikin 14v ollut tunne, että mies on vain kiva kaveri ja veli.
En muista, että ikinä koskaan milloinkaan olisin makoillut miehen kainalossa sohvalla, halannut häntä yllättäen, koskettanut ohimennen, sanonut, että olet ihana... Rakastan sua, olen sanonut varmaan vain pari kertaa suhteen alkuhuumassa eli silloin 15v sitten. Kai en sitten rakasta, kun nuo asiat ei tule luonnostaan.
Kaipaan niin paljon läheisyyttä ja sielunkumppanuutta ja RAKKAUTTA, että oksettaa.
Ja tässä mä nyt sitten vaan olen... hautaan asti?
Onneksi meillä on perheenä kivaa ja meillä on tiiviimpi ja tasaisempi perhe kuin monella muulla ns. rakastuneemmalla. Mutta silti, ankea rakkauselämä...
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen melkein joka kerta kun käyn kaupassa tällasisia pariskuntia nuoria ja vähän vanhempia. Sisko ja veli kaupassa ostoksilla, siltä se näyttää. Usein nuorissa pariskunnissa nainen saattaa katsoa minua sillä silmällä ja siitä tulee kiusaantunut olo kun miehensä kuitenkin siinä vieressä. Moni nainen valitsee rahan ja materian parisuhteessa intohimon ja palavan rakkauden sijaan. Silloin voi elää ihan hyvää elämää, mutta ei välttämättä onnellista elämää.
Minä olen valinnut tasaisen, tutun ja turvallisen perhe-elämän sen intohimon ja rakkauden sijaan. ihan sama sille rahalle...
ap.
Ai, mä olen valinnut turvallisen perhe-elämän, johon sisältyy intohimoa ja rakkautta.
No kivat sulle. Miten tuon pitäisi auttaa ap;ta?
Olen ap samassa veneessä kanssasi. Pikku hiljaa on tunteet kuolleet. Vaikea lähteä kun on useampi lapsi ja kuitenkin lapsilla hyvä ja tiivis perhe. Ei sitä halua rikkoa.
Eroan sitten kun lapset alkaa olla kunnolla isoja ja ekat muuttaneet pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Minut jätti mies yli 27v avioliiton jälkeen. Kun ei enää tuntunut" just nyt niin onnelliselta". Toivottavasti löytää mitä lähti etsimään sillä hintana oli kolmen muun ihmisen rikkimeneminen.
Minä en kykene enää töihin ja toinen.lapsista keskeytti opiskelut lukiossa. Toinen saa yläkoulussa vain 4-5. Eu hyvältä näytä.
Keskittyisit tukemaan lapsiasi syyllisen etsimisen sijaan.
Minut jätti mies yli 27v avioliiton jälkeen. Kun ei enää tuntunut" just nyt niin onnelliselta". Toivottavasti löytää mitä lähti etsimään sillä hintana oli kolmen muun ihmisen rikkimeneminen.
Minä en kykene enää töihin ja toinen.lapsista keskeytti opiskelut lukiossa. Toinen saa yläkoulussa vain 4-5. Eu hyvältä näytä.