Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvaturrimiesten määrä triplaantuntu, katsoneet liikaa historiallisia fantasiasarjoja?

Vierailija
08.12.2017 |

Luuleeko ne olevansa jotain fantasiasankareita, kun selvästi lisääntynyt parrakkaat miehet, samaan aikaan kun muodissa historialliset fantasiasarjat. Yhteys on selvästi nähtävissä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta on ihana. Se saa minut tuntemaan itseni miehekkäämmäksi ja itsevarmaksi.

Vierailija
2/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö ap kuinka rasittavaa on jatkuvasti ajella naamaansa? Sitä joskus ihan vaan antaa kasvaa kun ei viitsi ajella. Mä en ainakaan ole koskaan ajatellut muotia tai mitään ilmiöitä parran suhteen. Tai minkään muun sen puoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö ap kuinka rasittavaa on jatkuvasti ajella naamaansa? Sitä joskus ihan vaan antaa kasvaa kun ei viitsi ajella. Mä en ainakaan ole koskaan ajatellut muotia tai mitään ilmiöitä parran suhteen. Tai minkään muun sen puoleen.

Tiedän, minä ajelen vain siksi etten halua olla friikki, parta ja viikset naisella kun saisi turhaa huomiota aikaan. En mäkään ajelisi jos olisin mies.

Mutta kyllä noi  parrat on selvästi lisääntyneet, en väittänytkään että se kaikilla on jonkun tv-sarjan vuoksi, mutta useimmilla taitaa olla.

Tulisipa sarja kivikautisista ihmisistä, silloin oli naisillakin parta ja viikset, saisi mullakin rehottaa rauhassa jos muoti leviäis.

ap

Vierailija
4/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korrelaatio ei ole sama kuin kausaliteetti.

Vierailija
5/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaa naamasi niin saat banaanin.

Vierailija
6/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko ne olevansa jotain fantasiasankareita, kun selvästi lisääntynyt parrakkaat miehet, samaan aikaan kun muodissa historialliset fantasiasarjat. Yhteys on selvästi nähtävissä.

Kyllä. Nahkapanssareita ja miekkoja näkee myös katukuvassa jatkuvasti. Karvoja on toki hyvä olla, kun juoksee alasti metsässä hirvijahdissa.

Vierailija
7/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat takaisin. Luonnollisuus palaa takaisin muotiin.

Vierailija
8/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedätkö sen epätoivon kun ei voi kasvattaa partaa? Tai toki voi kasvattaa "parran" mutta se on jokunen karva siellä täällä...

Vierailija
9/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä pitää parta olla.

Vierailija
10/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parran pointtina on pitää vääränlaiset ihmiset loitolla. Eli ikäänkuin suojamekanismi, jolla väärät ehdokkaat karsitaan nopeasti pois. Siloposkisuudesta paistaa läpi epätoivoisuus ja alistuneisuus.

Vierailija
11/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeita nämä häpykarvanväriset naamapehkot, asuuko niissä satiaisia? Yhdellä urheilutoimittajalla on musta ja siitä taas tulee mieleen sellainen jota ei saa täällä sanoa.

Vierailija
12/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on hyvä piilottaa kaksoisleuka.

Vierailija
13/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kampaa naamasi niin saat banaanin.

Et ole ensimmäinen joka vinoilee apinaksi. Tuollaiset pienet sanomiset vain naurattaa.:D Tosin elukkana olen sian ja laiskiaisen coktaili. Sohva, kaukosäädin ja pääseekö sinne taksilla jos johonkin pitää liikkua?

Tähän aikaan vuodesta miehen pitäisi nukkua talviunta. Parran tarvi kuin päristä kuorsaamisesta.

Vierailija
14/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parran muotoilu joillakin kyllä muotoilee myös kasvoja edullisesti. Näin yhden eksäni parralla ja pienileukainen mies onnistui parralla huijaamaan itsensä ihan miehekkään näköiseksi.

Vierailija
15/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luolamies-äijämeininki alkaa jo riistäytyä käsistä. Joululahjaksi kaikille  karvaanaamoille kunnolliset parranajovälineet.

Vierailija
16/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai leuattomuus. Hjallikselle vinkki, kasvata oikeasti parta niin näytät edes vähän mieheltä.

Vierailija
17/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa suomalaisista ei osaa edes kasvattaa hienoa partaa. Metsäläisen juntin parta naamassa.

Itse suosin roomalaista partaa eli ei partaa ollenkaan. Pietari suurenkin piti ihan itse ottaa sakset käteen ja alkaa ajella juntti kansalta partaa kun ei menneet säännökset perille. Myös n atsi saksassa parrat piti olla ajettuna. Kyllähän se parta sopii jos olet kommunisti tai haluat olla ''viikinki''.

Vierailija
18/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreäposkisiset miehet yrittävät peitellä pullanaamojaan parralla. Yököttävän näköistä.

Vierailija
19/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parran pointtina on pitää vääränlaiset ihmiset loitolla. Eli ikäänkuin suojamekanismi, jolla väärät ehdokkaat karsitaan nopeasti pois. Siloposkisuudesta paistaa läpi epätoivoisuus ja alistuneisuus.

Eli parta on sinulle keino houkutella homoilu seuraa?

Vierailija
20/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ap! Olen tehnyt saman huomion, miesten täyspartoja näkee aina vaan useammin. Pitkään jatkunut sänkileukatrendi on nyt vaihtunut oikeaan partaan. Mielenkiintoinen näkemys, että tämä uusi trendi juontaisi noista suosituista historiallisista sarjoista. Ehkäpä tosiaan on niin. Jostainhan se muoti aina kumpuaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän