Miksi tulet kassaraivokeskusteluun kommentoimaan, että ei ne asiakaspalvelijatkaan aina ole aurinkoisia tai palvelu jossain paikassa hyvää? Miten se liittyy koko asiaan?
Viime päivinä on ollut somekeskustelua kassaraivosta, esim.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/huudetaan-paa-punaisena--kun-ei-loyd…
Ja kyse ei ole edes sellaisesta, että joku pahoittaa mielensä/on vihainen asiasta jne. normaaleja tunteita, kun kaupassa tuote on loppu tai joku muu pettymys. Miksi on niin vaikea käsittää, että kassaraivon aihe ovat ihan suhteettomat raivarit, jossa ylitetään selvästi epäasiallisen raja. Eli jos tuote on loppu, niin asiakaspalvelija on ruma, tyhmä ja ansaitsisi potkut.
Kommentit (6)
Hyökkäys on paras puolustus. Jos joku kritisoi bussimatkustajia, niin heti seuraava haukkuu kuskit. Sana Venäjää vastaan aiheuttaa kovan jenkkiparjauksen jne.
Vierailija kirjoitti:
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/huudetaan-paa-punaisena--kun-ei-loyd…Ja kyse ei ole edes sellaisesta, että joku pahoittaa mielensä/on vihainen asiasta jne. normaaleja tunteita, kun kaupassa tuote on loppu tai joku muu pettymys. Miksi on niin vaikea käsittää, että kassaraivon aihe ovat ihan suhteettomat raivarit, jossa ylitetään selvästi epäasiallisen raja. Eli jos tuote on loppu, niin asiakaspalvelija on ruma, tyhmä ja ansaitsisi potkut.
Näin se menee. Asiakaspalvelija on yksi paskakaivo, jolle voi purkaa kaikki omat ongelmansa. Tässä kyllä saa pätevyyden mielenterveystyöhön.
Olen kyllä oman osuuteni tästä työstä hoitanut. Vaihdan heti muualle tehtäviin, kunhan vain saan muualta töitä. Itse pyrin asioidessa olemaan maailman ihanin asiakas.
Toivoisin rahastamaan enemmän uusnatsi/helvetin enkeli näköisiä miehiä. Nyt kassat ovat kiltin oloisia nuoria joille tulee vanhalla koulukiusaaja taustalla vittuiltua vahingossa.
T: Britney
Hei te, jotka huudatte asiakaspalvelijalle. Mitä jos joku tulisi sinun työpöydällesi haukkumaan sinua? Menisi henkilökohtaisuuksiin, kertoisi miten olet epäpätevä ja ansaitsisit potkut. Tätä kuuntelisit 7-21 välisen ajan, satunnaisilla työvuoroilla ja palkkaa saisit nettona n. 1500€/kk.
Kiitos teille kaikille ihanille asiakkaille. Pelastatte usein päiväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/huudetaan-paa-punaisena--kun-ei-loyd…Ja kyse ei ole edes sellaisesta, että joku pahoittaa mielensä/on vihainen asiasta jne. normaaleja tunteita, kun kaupassa tuote on loppu tai joku muu pettymys. Miksi on niin vaikea käsittää, että kassaraivon aihe ovat ihan suhteettomat raivarit, jossa ylitetään selvästi epäasiallisen raja. Eli jos tuote on loppu, niin asiakaspalvelija on ruma, tyhmä ja ansaitsisi potkut.
Näin se menee. Asiakaspalvelija on yksi paskakaivo, jolle voi purkaa kaikki omat ongelmansa. Tässä kyllä saa pätevyyden mielenterveystyöhön.
Olen kyllä oman osuuteni tästä työstä hoitanut. Vaihdan heti muualle tehtäviin, kunhan vain saan muualta töitä. Itse pyrin asioidessa olemaan maailman ihanin asiakas.
Olen ajatellut samaa.
Mun työssä luovutetaan paketteja. Mies tuli hakemaan pakettia paperisella saapumisilmoituksella. Paljastui, että paketti oli jo noudettu. Mies oli tullut hakemaan pakettia jostain toiselta puolelta kaupunkia, joten mielipaha oli ymmärrettävä. Mutta siis mies huusi, repi saapumisilmoituksen, paiskasi laukkunsa ja raivosi niin kovaäänisesti että toisella puolella myymälää ollut myyjä kuuli tämän ja ihmetteli, mitä tapahtuu. Itse katsoin äimän käkenä miettien, että pitääkö kutsua vartija.
Koska se Irmeli on niin työhönsä kyllästynyt, sehän liittyykin tähän paljon.