Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väittivät, että ennenaikainen laukeaminen helpottaa ajan kanssa

Vierailija
08.12.2017 |

Olen seurustellut mieheni kanssa pian 15 vuotta. Olimme nuoria ja kokemattomia suhteen alkaessa. Mies laukesi alkuaikoina usein muutamassa sekunnissa. Joka paikassa kerrottiin, että vaiva helpottaa ajan myötä. No ei ole helpottanut 15 vuodessa. Yhdyntä kestää edelleen usein minuutin tai alle. Pisin yhdyntä ikinä on ollut varmaankin n. 2-3 minuuttia.

Rakastan miestäni ja meillä on monipuolista seksiä. Mies huolehtii, että minä en jää paitsi orgasmista. En voisi hänelle ikinä tätä sanoa, mutta kaikesta huolimatta, kaipaisin kunnon panoa. Yhdyntä tuntuu joskus aivan taivaallisen hyvältä - ja sitten se onkin jo ohi.

Onko muilla samanlaista vaivaa? Onko asia teille täysin ok? Ja kyllä tiedän olevani onnekas, kun tämän on seksissä suurin murhe.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet täällä puhuvat vain omasta nautinnostaa, miten kiva kun saa pitkitettyä nnin orgasmi on vielä isompi...

Vierailija
42/44 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu yhdessä 19vuotta ja sama nopea edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten helpottaa, kun lakkaa seisomasta!

Vierailija
44/44 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ikävuodet auttoi asiassa. Nelikymppisenä ongelma oli kokonaan poistunut. Kolmekymppisenäkin oli jo helpompaa. Naiset saavat orkkuja kun mies kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan