Lekmer, ei enää ikinä
Tilasin lekmeriltä black friday tarjouksesta lastenvaunut puoleen hintaan. Minusta riippumattomista syistä en koskaan saanut laskua (ei ole luottotiedoissa merkintöjä) enkä vaunuja, jotka olivatkin yllättäen loppuneet. Asiakaspalvelussa pahoiteltiin, ei edes alennuskoodia tai mitään annettu hyvitykseksi.
Onko muille käynyt näin?
Mitä olette tehneet? Pitäisikö laittaa reklamaatio? Harmittaa tosi paljon :(
Kommentit (9)
Aika tavallista että noin tapahtuu nettikaupoissa. Eipä tuolle mitään voi myyjäkään muuta kuin pahoitella.
Eli ilmeisesti siinä on käynyt niin, kun alennusten aikaan moni tilaa yhtä aikaa ei järjestelmä pysy perässä? Minkä takia tuotetta ei riittänyt sinulle, minkä takia et saanut myöskään laskua.
Itse olen tilannut lekmeriltä noin kymmenen kertaa. Aina on tuotteet tulleet ja luvatussa ajassa. Olen kylläkin tilannut aina ns hiljaisempana aikana. Eli en ikinä tuollaisten lyhyiden kampanjoiden kuten black friday.
Siis heidän olisi pitänyt antaa sinulle joku hyvitys siitä, että tuote oli päässyt loppumaan? Eipä ole tullut mieleeni koskaan vaatia vaikka lähikaupassa alennusta siitä hyvästä, että joku tarjoustuote on loppunut kesken.
Reklamoisit sitä, että alennustavaraa ei riitä kaikille halukkaille? Vai sitä, ettei sinua laskutettu tuotteesta, jota ei ollut sinulle asti varastossakaan? Eikö se nyt ole ihan positiivinen asia, ettet saanut turhaa laskua?
Laittaisin reklamaatiota menemään, jos olisin saanut laskun, mutta en tilaamaani tuotetta.
Ensin sanotaan että sinulle ei voi lähettää laskua. Sen jälkeen, että on tapahtunut yhteysvirhe, tilaa uudestaan. Sitten vasta, että tuote on loppunut.
Kuitenkin tilauksen jälkeen tuli sähköpostiin tilausvahvistus ja kaikki vaikutti olevan ok. Ymmärtäisin jos heti olisi ilmoitettu että tuote loppui, mutta kerkesin jo luulla että saan vaunut.
Eipä ole ennen käynyt näin. Tiedänpä sitten tulevaisuudessa varautua että on yleistä tarjousten kohdalla.
Sama tilanne täällä. Vaunuja ei oo tullu eikä myöskään asiakaspalvelu vastaa viesteihin..
Itsellä kävi päin vastoin. Maksu veloitettu tililtä,mutta ei minkään laista tilausvahvistusta . Vain kiitos rekisteröitymisestä viesti. Yhteyttä kun ottaa firmaan menee 2 päivää vastata sähköpostiin jossa halusivat tilausnumeron mitä en juuri ole saanut...
Mitä sä reklamoisit? Ei tullu laskua, ei tuotetta, sait pahoittelut - joten mitä reklamoitavaa jää?