9. lapsi miehen puheissa, mutta en jaksaisi
Olen 35 ja pelkään tulevani kohta taas raskaaksi. Uskomme ei suhtaudu ehkäisyyn myönteisesti. Haluaisin silti lopettaa lastensaannin, mutta en uskalla. Mies voisi satuttaa. Tämä on ihan kauhea... kun olisi silmukka kaulalla.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Pillerit suuhun salaa.
Pelkään, että mies huomaisi. Voisi penkoa tavaroitani, mikäli ei raskautta kuulu.
Ap
Pillerit haet ja äkkiä. Mä en kuuna päivänä jaksaisi omaa kolmea enempää.
Hankit ehkäisyn salaa mieheltä ja sillä siisti. Tässä maailmassa on pidettävä itse itsestään huolta, kukaan muu ei sitä ainakaan tee.
Jotku asiat pitäis vaan tajuta ajoissa, nyt tilanne on jo päässyt tuollaiseksi. Itse tajusin jättää vanhoillislestadiolaisuuden jo 17-vuotiaana.
Kuparikierukka salaa. Ei jää lääkkeitä kaappiin pyörimään löydettäviksi.
Vierailija kirjoitti:
Kierukka ei jätä jälkiä.
Mistä sellaisen saa? Pitääkö mennä lääkäriin?
Ap
Jos viestisi ei ollut vitsi, niin teet näin: kerrot neuvolassa. Haet teille neuvolan kautta ensinnäkin kotiapua. Sitä saa ilmaiseksi. Ja sitten kerrot neuvolassa tästä tilanteesta. Sulla on oikeus kehoosi. Voit itse huolehtia ehkäisystä. Kierukka. Sterilisaatio. Mikä sopii sinulle. Jos pelkäät miehen väkivaltaa, se on jo poliisi-asia!
Salaa sterilisaatio? Kierukkakin saattais mennä mutta saattais tuntuu miehelle yhdynnässä? Tai joku ehkäisy kapseli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierukka ei jätä jälkiä.
Mistä sellaisen saa? Pitääkö mennä lääkäriin?
Ap
Kierukka asennetaan lääkärillä ja maksaa muutaman satasen ja pitää uusia 3-5v välein. Steriolointi on pysyvä ratkasu ja ei varsinkaan jätä yhtään mitään jälkeä ja kertamaksulla mennään.
Vierailija kirjoitti:
Kierukka ei jätä jälkiä.
Langat saattavat paljastaa asian.
Miehen puheissa? Noissa piireissä ei suunnitella millonkas tehtäisiin seuraava, niitä tulee sitä mukaan kun annetaan. Haiskahtaa provolta.
Pillerit suuhun salaa.