Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takaportti auki

Vierailija
07.12.2017 |

Parille miehelle olen laittanut viestiä. Molemmat aiheesta, etten halua enää olla tekemisissä tai kuulla enää koskaan mitään. Toinen heistä on ex. Ja kerrottakoon, että minulla ON kokemusta, aika paljonkin, siitä että eksiä ilmestyy, nettitutut ottavat myöhemmin yhteyttä jne. Eli ei ole omaa harhailuani.

Kummaltakaan en saanut vastausta, kummankaan kanssa ei ole mitään asioita puhuttu halki. Tähän toiseen henkilöön olen käyttänyt aikaani monta kuukautta, ehkä puolisen vuotta. Eron jälkeen aloin juttelemaan hänelle (no toki monille muille myös), ihan ajanvietteeksi vain, koska en ollut valmis mihinkään uuteen juttuun.

Eksä ei halunnut erota, eikä puhuttu asioita halki hänenkään kanssa. Se vain tapahtui. Hieman tuntuu, että tuollainen vastaamattomuus on takaportin auki pitämistä. "Enhän mä sanonut mitään..."

Itseäni ärsyttää tuollainen, koska en pysty keskittymään elämäni asioihin jos menneitä ei ole puhuttu halki, poikki ja pinoon. Aina tällaista epävarmaa 50/50-hommaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että puhuit anaalista. Kerkesin jo innostumaan.

Vierailija
4/12 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kirjoittanut, ettet halua olla tekemisissä. Kun miehet tottelevat, ihmettelet, että miksi eivät ota yhteyttä. Jos olisin exäsi, kuolisin (vahingonilosta) nauruun.

Vierailija
5/12 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kirjoittanut, ettet halua olla tekemisissä. Kun miehet tottelevat, ihmettelet, että miksi eivät ota yhteyttä. Jos olisin exäsi, kuolisin (vahingonilosta) nauruun.

Minä kuolen (vahingonilosta) nauruun, kun et ole tajuavinasi pointtua. Sanojen "selvä, ymmärrän" kirjoittaminen ei ole kiellettyä. Tai vaikkapa kysymyksen kysyminen, jos on jotain epäselvää. Eksän kohdalla pointti on se, että näen hänet nyt realistisesti enkä halua enää koskaan hänen pilaavan elämääni. Siihen voi vastata ymmärtäneensä asian ja sen jälkeen tukkia turpansa. Ap

Vierailija
6/12 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtia*

Vierailija
7/12 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän aloituksen, mutta en silti keksinyt, miksi näillä ihmisillä olisi sinua kohtaan joitain velvollisuuksia. Jos et halua olla tekemisissä, et voi odottaa heidän lähettävän sinulle viestejä.

Vierailija
8/12 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tämän aloituksen, mutta en silti keksinyt, miksi näillä ihmisillä olisi sinua kohtaan joitain velvollisuuksia. Jos et halua olla tekemisissä, et voi odottaa heidän lähettävän sinulle viestejä.

Mitä ihmeen velvollisuuksia? Olet outo. Kyllä normaali ihminen voi kuitata ymmärtäneensä asian ja tukkia turpansa sen jälkeen. Naurettavaa olettaa, ettei SAA vastata toiselle mitään, jos tämä ei halua olla tekemisissä :D Minä nimenomaan yritän hoitaa asiat kuin aikuinen. Minun yhteydenottoni on hyvä mahdollisuus puhua asiat halki ja sen jälkeen olla olematta tekemisissä. Minä sentään teen asioille jotain. Ap

Vierailija
9/12 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen velvollisuuksia? Olet outo. Kyllä normaali ihminen voi kuitata ymmärtäneensä asian ja tukkia turpansa sen jälkeen. Naurettavaa olettaa, ettei SAA vastata toiselle mitään, jos tämä ei halua olla tekemisissä :D Minä nimenomaan yritän hoitaa asiat kuin aikuinen. Minun yhteydenottoni on hyvä mahdollisuus puhua asiat halki ja sen jälkeen olla olematta tekemisissä. Minä sentään teen asioille jotain. Ap

Valitettavasti asiat eivät aina mene noin. Joskus on parasta olla vain ihan hiljaa jättää puhumiset puhumatta, kaikki eivät kaunista puhetta usko. Hyvä tietty, jos uskovat.

Vierailija
10/12 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua tuntee, on varmaan arvannut reaktiosi siihen, ettei kuittaa viestiäsi. Tarkkaan harkittu kuitti tylytyksestäsi siis.

Vierailija
11/12 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ollut ainoa joka erehtyi otsikon takia. En usein mutta joskus haluan ihan vain vaihteluna peppua. Jouduin lopettammaan kun toista sattui niin että siltä tuli verta. Siinä tuli inho kun en halua satuttaa toista.

Ihan oikeasti alaminäni elukkakin pyytää tai kysyy saako mennä pimeälle puolelle. Joko elukka on taitava tai sitten ihmeen moni nainen antaa peppuakin? Omalla kohdalla pitkissä suhteissa jossain vaiheessa kaikilta naisilta on jokainen paikka nussittu.

Löytyisipä yhtä pervo nainen mitä itse on. Lähellä on käynyt ja tehtiinkin juttuja joissa joku anaali on vielä kevyttä touhua.

Vierailija
12/12 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ollut ainoa joka erehtyi otsikon takia. En usein mutta joskus haluan ihan vain vaihteluna peppua. Jouduin lopettammaan kun toista sattui niin että siltä tuli verta. Siinä tuli inho kun en halua satuttaa toista.

Ihan oikeasti alaminäni elukkakin pyytää tai kysyy saako mennä pimeälle puolelle. Joko elukka on taitava tai sitten ihmeen moni nainen antaa peppuakin? Omalla kohdalla pitkissä suhteissa jossain vaiheessa kaikilta naisilta on jokainen paikka nussittu.

Löytyisipä yhtä pervo nainen mitä itse on. Lähellä on käynyt ja tehtiinkin juttuja joissa joku anaali on vielä kevyttä touhua.

Kyllä löytyy, ihan kaikkea, mitä kuvitella saattaa ja vähän enemmänkin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan