Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni uskoo huuhaa hömppään?

Vierailija
07.12.2017 |

Eletään kuitenkin vuotta 2017 ja silti moni ihminen uskoo taikavarpuihin, enkeleihin yms. soopaan. Onko ihmiset todella noin yksinkertaisia?

Miksi niin moni uskoo huuhaa hömppään?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti yli puolet ihmiskunnasta uskoo johonkin sellaiseen, mistä ei pysty hankkimaan todisteita.

Vierailija
2/6 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita.. rokotukset eli homeopatiaa, tarjontapohjainen talous, me tienataan tällä, maahanmuutto on rikkaus jne huuhaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uskovat johonkin.

Vierailija
4/6 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Se tekee elämän mielenkiintoisemmaksi.

Vierailija
5/6 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon. Se tekee elämän mielenkiintoisemmaksi.

Ei tarvi ihmetellä, miksi ihmiset lähettää kymmeniä tuhansia rahaa, joillekin nigerialaishuijareille. Sehän tekee elämästä tosi mielenkiintoista, kun kaikki rahat meni, niin omat kuin lainatut.

Vierailija
6/6 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä taitaa tavallisimmin olla halu uskoa, että hömpän avulla elämä tai jokin asia elämässä muuttuisi paremmaksi. Joskus se jopa toimii (nk. plasebo-vaikutus). Mä olen jo kokeillut kaikki kivunhoitoon tarkoitetut "hömpät". Joskus on alussa jopa toiminut. Miksi sitten olen kokeillut "hömppiä"? Koska ei ole muuta vaihtoehtoa. Lääkärit eivät määrää kunnollisia kipulääkkeitä, koska ne aiheuttavat riippuvuutta. Leikkaukseen en kuitenkaan vielä pääse, vaikka lääkärit ovat röntgenkuvista katsoneet, että se on seuraava hoitomuoto. Jotenkin siis on koitettava kestä alati pahenevat kivut siihen asti, että pääsen leikkaukseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän