Miksei Linnassa nähty yhtään TODELLISTA tyylikkyyttä (vrt kuvaan)?
Kommentit (12)
Siksi että tämä on Suomi ja täällä riittää Linnan tyylikkäin -äänestyksen voittoon se, että näyttää hobitilta.
Linnanjuhlat ei ole muotinäytös eikä kauneuskisa.
Siellä on ihan oikeita ihmisiä, ei mitään photoshopattuja malleja joita on tuntitolkulla lavastettu ja laitettu yhtä kuvaa varten.
Huomasiko kukaan muu miten hirveän monella naisella oli sininen puku jossa oli yläosa ja hihat kuviollista pitsiä? Ihmettelin kun näitä oli niin paljon.
Kyllä niitä tanttoja laitetaan tuntikaupalla ensin kampaajalla, sitten meikkaajalla. Ja pukuja käydään sovittamassa useita kertoja!
Jälleen kerran voidaan verrata RUotsin Nobel-juhliin ja kakkoseksi jäädään, kuten Jatkosodassa.
Linnassa oli monta tyylikkäämpääkin. Kuten esimerkiksi juhlien emäntä ja Tellervo Koivisto.
Minun mielestä oli useita todella tyylikkäitä pukuja, vaikka se ei tosiaan liene pääasia noissa juhlissa.
Varmaan muutamastakin syystä. Ensiksikin ei osata itse, eikä kyetä saati osata myöntää omaa avuttomuutt ja hakea apua, kun hei "kaikkihan me osataan pukeutua ja etiketti ja hyvät tavat on, mitä on. ( - "saavat sitten kateellisena kattoo telkkarista"; tai "sama kai se on mikä asu mulla on päällä" Saatetaankin valita juhlapuku, jolla halutaan tulla huomatuksi, eikä juhlapukua, jolla halutaan kunnioittaa tilaisuuden luonnetta.
Onpa upean värinen tuo kuvan puku!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä tanttoja laitetaan tuntikaupalla ensin kampaajalla, sitten meikkaajalla. Ja pukuja käydään sovittamassa useita kertoja!
Ei yhtä paljon kuin malleja. Eikä niitä tanttoja ole photoshopattu.
up