Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini on bi ja mieheni ääliö

Vierailija
07.12.2017 |

Eräs todella hyvännäköinen kaverini on biseksuaali ja taannoin aloittanut seurustelemaan viehättävän näköisen naisen kanssa. Asia ei minulle kuulu tai sinällään liikuttaisi miuna pätkän vertaa muuten, mutta tiedän että mieheni on salaa viehättynyt kaveriini ja varsinkin kuullessaan tämän olevan bi.
On ilmeisestikin yleistä että miehet tykkää bi-naisista mutta ällöttää tosi paljon ajatuskin että mieheni runkkailee ja fantasioi kaveristani!

Kaiksen huipentuma oli kun kaverini pistäytyi kyläilemään tämän naisystävän kanssa, joka muuten hänkin erityisen sievä. Mieheni kävi ihan kuumana koko vierailun ajan ja tilanne oli jotenkin todella kiusallinen, kun huomasin tämän. Myöhemmin vitsaili että minäkin voisin liittyä heidän kanssaan petipuuhiin yms. todella mautonta.

Ja totta helkutissa oon kade kaverilleni joka on kuuma pakkaus kaikin puolin (juuri sellainen, että saisi kenet vain) samaan aikaan kuitenkin tiedän että olen huono kaveri, ajatellessani näin. Mutta ei nyt vain tunnu kovin kivalle tämä. Kaipaisin jotain fiksuja näkemyksiä aiheesta ja pliis älkää tuomitko, uskon että kuka tahansa tai ainakin moni muu tuntisi samoin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes on perseestä. On tosi mautonta oman naisen edessä käyttäytyä noin ja vielä laukoa tuollaisia kommentteja. Sun pitäisi saada tuntea olosi halutuksi, ei kokea että miehesi vaan unelmoi kaveristasi. Onko hän ylipäätään tuollainen vai onko tämä eka kerta?

Vierailija
2/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla miehen käytös ilmeni? Ehdotteliko noita petipuuhia kavereiden edessä vai myöhemmin sinulle kahden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun miehes on perseestä. On tosi mautonta oman naisen edessä käyttäytyä noin ja vielä laukoa tuollaisia kommentteja. Sun pitäisi saada tuntea olosi halutuksi, ei kokea että miehesi vaan unelmoi kaveristasi. Onko hän ylipäätään tuollainen vai onko tämä eka kerta?

Ei yleensä käyttäydy tökerösti ja tuo sänky-kommentti siis myöhemmin, sen jälkeen kun olivat jo lähteneet. pahoittelut epäselvästä kirjoituksesta.

-ap

Vierailija
4/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yleensä käyttäydy tökerösti ja tuo sänky-kommentti siis myöhemmin, sen jälkeen kun olivat jo lähteneet. pahoittelut epäselvästä kirjoituksesta.

-ap

No onneksi tajusi sentään sanoa vain sun ollessa läsnä eikä silloin kun nuo naiset olivat paikalla. Ei kuitenkaan tee tuosta kommentista yhtään sen hyväksyttävämpää. Mä olisin ainakin todella loukkaantunut jos oma miesystävä käyttäytyisi noin. Sanoitko hänelle suoraan miten pahalta tuo susta tuntuu? 

Vierailija
5/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla miehen käytös ilmeni? Ehdotteliko noita petipuuhia kavereiden edessä vai myöhemmin sinulle kahden?

Myöhemmin, kun olimme kahdestaan ehdotteli. Ja Huomaan kyllä kun mies kiihottuu...siis sanat takeltelee, katse harhailee, vaikuttaa hermostuneelta, passaa jne. yritti siis toki peitellä, mutta onhan se nyt selvää, kun kaksi kaunista naista istuu vieressä.

-ap

Vierailija
6/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No onneksi tajusi sentään sanoa vain sun ollessa läsnä eikä silloin kun nuo naiset olivat paikalla. Ei kuitenkaan tee tuosta kommentista yhtään sen hyväksyttävämpää. Mä olisin ainakin todella loukkaantunut jos oma miesystävä käyttäytyisi noin. Sanoitko hänelle suoraan miten pahalta tuo susta tuntuu? 

Kyllä sanoin, että kommentti oli todella mauton enkä pitänyt siitä tai ole kiinnostunut sellaisesta. Sanoin myöskin että voisi vähän paremmin yrittää hillitä itsensä vastaavissa tilanteissa.

-ap

Vierailija
7/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kyllä sanoin, että kommentti oli todella mauton enkä pitänyt siitä tai ole kiinnostunut sellaisesta. Sanoin myöskin että voisi vähän paremmin yrittää hillitä itsensä vastaavissa tilanteissa.

-ap

Mitä mies sitten vastasi? Pyysikö edes anteeksi? Ei tuollaista tarvitse hyväksyä, vaikka vieressä olisikin kauniita naisia. Pidätkö itse itseäsi kauniina, kehuuko miehesi ulkonäköäsi? 

Vierailija
8/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii faktat tiskiin. Miehet fantasioi lähes jokaisestaan edes hieman viehättävän näköisestä naisesta. Minä olen ainakin ajattelut 97% tuntemistani naisista, kuin runkkaan

Vierailija
9/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä mies sitten vastasi? Pyysikö edes anteeksi? Ei tuollaista tarvitse hyväksyä, vaikka vieressä olisikin kauniita naisia. Pidätkö itse itseäsi kauniina, kehuuko miehesi ulkonäköäsi? [/quote]

Sanoi ettei tarkoittanut loukata, mutta häntä nyt vain ajatus kiehtoi. Kahden naisen kimpasta on kertonut vitsaillen joskus ennenkin haaveilevansa.

En pidä itseäni erityisen kauniina, on joskus kehuttu ulkonäköä, mutta useimmiten tunnen itseni lähinnä rumaksi. Mies ei oikein koskaan kehu mun ulkonäköä. Tyyliin kerran kymmenen vuotta sitten sanonut kauniiksi. Ei kyllä tosin mun kuullen kehu ketään muitakaan naisia.

-ap

Vierailija
10/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nii faktat tiskiin. Miehet fantasioi lähes jokaisestaan edes hieman viehättävän näköisestä naisesta. Minä olen ainakin ajattelut 97% tuntemistani naisista, kuin runkkaan

Niin, tavallaan tiedän kyllä että tuo on totta.

-ap

Vierailija
11/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies sitten vastasi? Pyysikö edes anteeksi? Ei tuollaista tarvitse hyväksyä, vaikka vieressä olisikin kauniita naisia. Pidätkö itse itseäsi kauniina, kehuuko miehesi ulkonäköäsi? 

Sanoi ettei tarkoittanut loukata, mutta häntä nyt vain ajatus kiehtoi. Kahden naisen kimpasta on kertonut vitsaillen joskus ennenkin haaveilevansa.

En pidä itseäni erityisen kauniina, on joskus kehuttu ulkonäköä, mutta useimmiten tunnen itseni lähinnä rumaksi. Mies ei oikein koskaan kehu mun ulkonäköä. Tyyliin kerran kymmenen vuotta sitten sanonut kauniiksi. Ei kyllä tosin mun kuullen kehu ketään muitakaan naisia.

-ap

Siinä vaiheessa, jos teillä alkaa olla sängyssä tylsää, tulet kuulemaan tuosta vielä. Usko mua, se ei ole vitsi. Voi olla, että tuo oli jo se ensimmäinen varovainen ehdotus kokeilla kimppaa.

Vierailija
12/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä teitä miehiä. Yksi pari tissejä tai täysin tuntemattoman naisen lärvi saa laukeamaan. Ja hei, älä yleistä. On niitäkin miehiä jotka eivät ole kuin sinä, yhtä seksuaalisia ja katselemassa jokaista vastaantulevaa naista. Joillekkin riittää oma nainen, jotkut - ehkä iso osa - ovat kaltaisiasi runkkareita. 

Vierailija
13/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

No kyllä jokaisen pitäisi tajuta, että tuollaisen kommentin laukominen kumppanille on loukkaavaa. Joskin vaikka fantasioi tuollaisesta, pitäisi sen omana tietonaan. Fiksu ihminen tajuaa olla möläyttämättä tuollaista. 

En ole koskaan ymmärtänyt noita ihmisiä, jotka eivät kehu puolisoaan. Tiedän, kaikki eivät ole kaikkien mielestä kauniita, mutta yleensä ihminen hakeutuu itseä viehättävän ihmisen seuraan. Uskoisin, että sullekin löytyisi se ihminen joka näkisi ja kokisi sut viehättävänä ja myös muistuttaisi sua siitä. Ei oma poikaystävänikään varmasti monella mittapuulla ole mikään komistus, mutta mun silmissäni maailman ihanin. 

Vierailija
14/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No kyllä jokaisen pitäisi tajuta, että tuollaisen kommentin laukominen kumppanille on loukkaavaa. Joskin vaikka fantasioi tuollaisesta, pitäisi sen omana tietonaan. Fiksu ihminen tajuaa olla möläyttämättä tuollaista. 

En ole koskaan ymmärtänyt noita ihmisiä, jotka eivät kehu puolisoaan. Tiedän, kaikki eivät ole kaikkien mielestä kauniita, mutta yleensä ihminen hakeutuu itseä viehättävän ihmisen seuraan. Uskoisin, että sullekin löytyisi se ihminen joka näkisi ja kokisi sut viehättävänä ja myös muistuttaisi sua siitä. Ei oma poikaystävänikään varmasti monella mittapuulla ole mikään komistus, mutta mun silmissäni maailman ihanin. 

Niin totta, onhan se hieman outoa ettei juurikaan kehu, kun itse kehun aina miestä tai hänen ulkonäköään kun syytä ja tottakai mä koen hänet viehättäväksi...oon usein miettinytkin etteikö hän pidä yhtään mun ulkonäöstä tai eikö vai välitä kehua ja jos niin miksi? Toisaalta tiedostan kyllä senkin ettei mussa ehkä nyt niin hirveästi ole kehuttavaakaan, mutta yllättäen olen kuitenkin saanut kehuja ulkonäöstä silloin tällöin ihan tuntemattomilta tai puolitutuilta. Tullut siihen tulokseen etten ehkä vain ole ulkoisesti erityisemmin mieheni mieleen.

-ap

Vierailija
15/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi outo käytös saattoi johtua myös siitä, että poikkeuksellisen kauniit naiset saavat monet miehet ujostelemaan. Pasmat menevät sekaisin, kun ei oikein tiedä miten päin pitäisi olla. Se on ihan kemiallinen reaktio jolle ei oikein voi mitään.

Kannattaa myös muistaa, että oma kateus ja mustasukkaisuus voivat saada tilanteet näyttämään pahemmilta kuin ne ovat. Esim. eräs exäni oli täysin satavarma, että olen tulisesti rakastunut erääseen julkkikseen, jota en ollut koskaan tavannut, enkä ajatellut sekuntiakaan elämästäni :D Vieläkään en kykene ymmärtämään todella hämärää päättelyketjua jolla hän tämän ehdottoman varmuuden saavutti.

Lisäksi, taas kerran ihmeellistä yleistämistä, esim. itseäni ei liikuta jonkun lesboilut millaan tavalla, enkä ikänä ole runkannut ja "fantasioinut" jostakin tuttavasta.

Vierailija
16/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä, minä en ole ajatellu ketään tuttua runkatessa jos sen hetkinen seurustelukumppani lasketaan pois. Pelkkä ajatuskin ällöttää, käy sääliksi kavereitasi jos heitäkin ajattelet.

T. toisenlainen mies kuin sinä

Vierailija
17/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinniin, eiköhän tää taipumus oo lähes kaikille jo tullut selväksi. Miksi tulit taas kertomaan sen ketjuun jonka pointti oli muualla? Ajattelu on yksityisasia ja kaikkien oikeus, mutta kuka helvetti käyttäytyy noin naisensa nähden?

Vierailija
18/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yäk. Otan osaa, ap. Ansaitset parempaa. Toivottavasti miehesi sentään tajuaa että vaikka joku on bi, se ei tarkoita että hän on valmis panemaan ketä vain, milloin vain.

Jos mies ottaa asian esille uudestaan vaikka tietää että aihe ahdistaa sinua, lähtisin kävelemään - tässä vaiheessa se kimppakiva ei olisi enää miehen yksityinen fantasia vaan päämäärä. Mutta ekana sanoisin ihan ilkeyttäni että miehellä ei olisi minkäänlaisia mahiksia vaikka kaveri olisikin sinkku.

t: toinen bi-nainen

Vierailija
19/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Niin totta, onhan se hieman outoa ettei juurikaan kehu, kun itse kehun aina miestä tai hänen ulkonäköään kun syytä ja tottakai mä koen hänet viehättäväksi...oon usein miettinytkin etteikö hän pidä yhtään mun ulkonäöstä tai eikö vai välitä kehua ja jos niin miksi? Toisaalta tiedostan kyllä senkin ettei mussa ehkä nyt niin hirveästi ole kehuttavaakaan, mutta yllättäen olen kuitenkin saanut kehuja ulkonäöstä silloin tällöin ihan tuntemattomilta tai puolitutuilta. Tullut siihen tulokseen etten ehkä vain ole ulkoisesti erityisemmin mieheni mieleen.

-ap

Ehkä hän vain on sellainen ihminen, joka ei "osaa" kehua tai koe sitä tärkeäksi vaikka syytä olisikin kehua ja hiljaa mielessään ajattelisi jotain hyvää. Ehkä tuokin olisi sellainen asia jonka voisit ottaa puheeksi ja kysyä ihan suoraan. Uskon, että olet vain itse kriittisempi ulkonäkösi suhteen kuten moni, ja kehut muilta ovat ihan vilpittömiä. Ansaitset kyllä jonkun, joka kehuu sua. 

Vierailija
20/24 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, positiivisesti toi kaveris ei varmaan enää ikin haluu tulla käymään teillä anyway tai näkemään sitä miestäs että silver lining...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan