Mikä näistä Fazerin konvehdeista (sininen, geisha, da capo, fazermint, julia, dumle, fazerina) on suosikkisi?
Kommentit (18)
Ei kohta enää mikään kun kaikkeen tungetaan sitä palmuöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kohta enää mikään kun kaikkeen tungetaan sitä palmuöljyä.
Samaa tulossa sanomaan
Ei enää mikään. Yksikään nimistä ei aiheuttanut suklaatarvetta. Fazer on pilannut suklaansa ja itsensä. Joskus parikymmentä vuotta sitten suklaa oli vielä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään noista, lemppari on se vadelmajogurttisuklaa. Nam.
Minunkin! Tosin äänestin silti vaihtoehdoista mielestäni parasta, eli Geishaa.
Ps. En ymmärrä tätä palmuöljypaniikkia _makusyistä_, sillä itse olen syönyt jo pari boksia joulurasioiden tultua kauppoihin, ja ihan hyvältä on maistunut.
Ei enää mikään noista, tulevana jouluna syödään esim. Royalia, Mon Cheriä, Guylian simpukoita.
Juu, palmuöljytöntä suklaata tänne kiitos.
En tiedä, ennen tykkäsin geishoista ja fazerinoista mutta nykyään ei oikein maistu, ehkä ihan perinteinen sininen on paras.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ennen tykkäsin geishoista ja fazerinoista mutta nykyään ei oikein maistu, ehkä ihan perinteinen sininen on paras.
Se on se palmuöljy miksi ne eivät maistu :)
Geisha OLI suosikkini. Se vanha, ei tämä nykyinen jossa outo maku ja outo koostumus eli maistuu ja näyttää siltä kuin se suklaa olisi jotain yli 5 vuotta vanhaa töhnää!
Taitaa näitä alapeukuttajia vaan ärsyttää kun ei ole varaa ostaa kunnollista kaakaovoilla tehtyä suklaata.
Meillä vaihtui Geisha-suklaa suosiolla Tobleroneen. Tobleronen maku ja koostumus eivät ole muuttuneet sitten 80-luvun ja eläköön sille!!!
Dumlen lakritsinmakuinen on paras!
En pistä vahingossakaan palmuöljyä suuhuni koska se aiheuttaa tunnetusti finnejä ja selluliittia.
Dumle ehdottomasti.
Nyt rupes himottamaan.. oliko pakko?
Ykkösenä Dumle, kakkosena Julia. Geishan makuun oon jo kyllästynyt
Oho, aika vähän on minttusuklaan ystäviä. Fazermint ja After Eight on mun suosikkeja jouluisin.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa näitä alapeukuttajia vaan ärsyttää kun ei ole varaa ostaa kunnollista kaakaovoilla tehtyä suklaata.
.
Mistä moista päättelit, äsken mies kävi Ärrältä paketillisen Dammenbergin suklaakonvehteja ja suklaalevyjä/nappeja, eivät todellakaan ole liian edullisia.
En minä syö suklaata suklaan vuoksi, vaan maun vuoksi, aivan kuten jouluna katetaan pöytään lohet/mädit ym. eikä kalapuikkoja.
Laatu maksaa ehken enemmän ja nautintoa saa koko rahan edestä.
Ei mikään noista, lemppari on se vadelmajogurttisuklaa. Nam.