Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun rakko räjähtää!

Aaah
07.12.2017 |

Jouduin sitten keskelle kaupunkia hirveessä hädässä kun mut heitettiin kaverin kämpältä ulos. Ainuut vessat on baarissa ja oon 16v tyttö, joten ikä ei riitä enkä tod. Mee kuselle mihkään puistoon eikä oo varaa maksaa puiston vessaan!!! Vittuuh... haluun olla poika.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten poikana olo muuttaa asiaa?

Vierailija
2/5 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quseminen? -_-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qzipää kirjoitti:

Quseminen? -_-

On meillä pojillakin kusihätä.

Vierailija
4/5 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sait qustua?

Vierailija
5/5 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaverien kaa pelaamassa jalkapalloa ja olin juonnu semmosen 1,5 litran cokiksen varmaan vartissa. Sit mulle tuli aika kova hätä ja aattelin käydä kentän kopilla kusee. Ne oli lukossa ja kentäl oli tosi paljon väkeä (myös tyttöjä).

Päätin mennä takas pelaa mut vähän ajan päästä alko olla jo aika tukalaa ja sanoin kavereille et mul on ihan sairas kusihätä.

Sanoin sit et nyt on pakko ettii joku paikka ja lähin sit jo munia pidellen sielt kentältä (varmaa kaikki näki) Kello oli sen verta paljon että kaikki kaupat jossa olis ollu veski oli jo kiinni.

Menin sit yhelle huoltoasemalle, missä oli vessa ja miesten vessa oli varattu. Mulla alko jo valumaan niin ryntäsin naisten vessaan ja menin ekalle pöntölle kusemaan. En ees ehtiny sulkemaan ovea eikä haitannu vaikka siinä oli pari varmaa samanikästä tyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi