Mihin kaikialle teidän mies on tänä vuonna teidät viennyt
Oma vei kesällä kreetalle ja syksyllä rukalle. Nyt lupas viedä jouluks etelään jos löytää hyvän äkkilähdön :)
Kommentit (32)
Ihan kaikialle, Tallinaan muun muassa, tuonnut myös pois. Enään en jaksais.
Ei minnekään. Kumpikin menee ihan itse sinne, minne haluaa mennä. Ai no mä olen kyllä vienyt mieheni muutamiin juhliin ja mm sinne Tuntemattoman sotilaan ennakkonäytökseen, kun saan työni puolesta kutsuja.
Viedä? Vienyt? Siis että mies jotenkin veisi naisen jonnekin? Matkat päätetään yhdessä ja ne maksetaan puoliksi. Yleensä nainen toimii suunnittelijana. Ap on todella outo. Seuraavaksi hän varmaan sanoo, että mies muutenkin maksaa asioita hänelle.
Vai viennyt. No ap:n tason näki tuosta. Kouluttamaton siivelläeläjä.
Seinäjoelle, Forssaan ja anopin mökille.
Sovittiin että pidetään välivuosi lentämisestä, saastuttaa turhan paljon. Mutta tammikuussa junalla Venäjän halki
Yhdessä ollaan menty. Kesällä oltiin 2 viikkoa roadtripillä ympäri Suomea ja nyt syksyllä kuukausi Etelä-Koreassa. Ensi vuoden puolelelle on suunnitteilla ainakin Skotlannin reissu.
Vierailija kirjoitti:
Matkat päätetään yhdessä ja ne maksetaan puoliksi. Yleensä nainen toimii suunnittelijana. Ap on todella outo.
Miks nainen toimii suunnitelijana? Ei meillä.
Minä vein naiseni lomalle kotimaahansa, en tuonut takaisin.
Yhteisillä rahoilla mennään ja tehdään.
Extrana mies halusi että lähden tammikuussa pariksi viikoksi talvilomalle vaikka hän ja teini eivät pääse mukaan.
Porto, Madrid, Tallinna ja Praha tänä vuonna.
Ai niin, yksi reissu oli itse asiassa sellainen että minä vein miehen eli maksoin molempien lennot + hotellin. Se oli sellainen kohde joka häntä ei oikein kiinnostanut mutta minä halusin sinne juuri hänen kanssaan.