Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi puolison saunakaljat on niin paha asia?

Vierailija
07.12.2017 |

Vähä nautintoa suotakoon elämään.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta jokainen saa käyttää alkoholia kuten haluaa, mutta onhan siinä ongelmaa, jos käy vaikka päivittäin saunassa ja sixpäkin sen varjolla juo :)

Ei se vielä mitään, jos vaan joisi. Pahempia ovat ne "saunomisen" ja saunakaljojen seuraukset. Väistämättä alkoholisoituvan pää alkaa pehmetä, käytös muuttuu ja alkoholi alkaa hallita elämää.

Eri asia, jos kaljaa ei oikeasti ota kuin sen yhden saunan jälkeen. Ja mikä on se tekosyy, ettei muka ykkösolut kelpaa, jos kaljanjuonnilla ei tavoitella jotain vahvempaa vaikutusta?

Naiset jaksaa valittaa YHDESTÄKIN oluesta vaikka itse ovat masennuslääkkeistä sun muista pillereistä 24/7/365 pikkupöllyissä.

Jos joku saa yhdestä kolmossaunakaljasta hyvän olon niin mikä irvistelyn aihe se on?

Kannattaisiko sun vaihtaa naista sen sijaan, että yleistät oman vaimosi ongelmat kaikkiin naisiin? Suurin osa naisista ei käytä masennuslääkkeitä ja muita pillereitä niin paljon, että se aiheuttaa päihtymystä ja jos kaljoittelusi jää yhteen kolmoskaljaan pari kertaa viikossa, niin veikkaan että 90%:lle naisista se on ihan ok.

Vierailija
22/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalja haisee kuvottavalle, joten kaljanjuojat haisevat kuvottavalle.

Ratkaisu: älä valitse kaljottelijaa. 

Kalja on herkullista.

Ratkaisu: älä ota tosikkoa kitisijää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan viimeiset kymmenen vuotta ostanut 12 packin viikonlopuksi. Otin jos halusin, yleensä siitä jäikin. Exälle se oli ongelma, nykyiselle ei, kummankin kanssa vuosia. Olen aina sanonut että en tarvitse vaan haluan. Joten pari kuukautta sitten lopetin ostamisen kun en enää halunnut, kai siitä kasvoi ohi ja ajattelin että en halua kaljamahaksi sekä olen aloittanut voimaharjoittelun. Nyt ostan yhden tölkin tai kaksi silloin tällöin viikonlopuksi juuri saunan/suihkun jälkeen. Eikä tee enempää mieli eikä maailma lopu siihen jos jää ostamatta.

Se on aika hauskaa kun joku sanoo tietävänsä paremmin että olet riippuvainen. Se oli eksällekin jo pakkomielle puuttua siihen. Kumma asenne joillakin että ihminen ei muka tunne itseään.

Vierailija
24/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta jokainen saa käyttää alkoholia kuten haluaa, mutta onhan siinä ongelmaa, jos käy vaikka päivittäin saunassa ja sixpäkin sen varjolla juo :)

Ei se vielä mitään, jos vaan joisi. Pahempia ovat ne "saunomisen" ja saunakaljojen seuraukset. Väistämättä alkoholisoituvan pää alkaa pehmetä, käytös muuttuu ja alkoholi alkaa hallita elämää.

Eri asia, jos kaljaa ei oikeasti ota kuin sen yhden saunan jälkeen. Ja mikä on se tekosyy, ettei muka ykkösolut kelpaa, jos kaljanjuonnilla ei tavoitella jotain vahvempaa vaikutusta?

Naiset jaksaa valittaa YHDESTÄKIN oluesta vaikka itse ovat masennuslääkkeistä sun muista pillereistä 24/7/365 pikkupöllyissä.

Jos joku saa yhdestä kolmossaunakaljasta hyvän olon niin mikä irvistelyn aihe se on?

Syökö sinun vaimosi siis masennuslääkkeitä? Miten paljon sinä juot alkoholia?

Minusta ei ole kummallista, että pariskunta juo oluet saunan jälkeen. Itse tykkään oluesta, pitääkin aloittaa saunakaljojen juominen. Ei vaan aiemmin ole tullut mieleen.

Ei saunakaljan juomisesta tarvitse tehdä mitään pariskunnan yhteistä hetkeä. Joko ottaa kaljan tai ei ota ei siitä mitään ohjelmanumeroa pidä tehdä.

Tuokin hiukan omituista että yhtäkkiä saisi motiivin muiden tekemisistä juoda itsekkin se saunaolut?

Jos puoliso on rapajuoppo niin miksi keskustella siitä että voiko ottaa pari saunakaljaa viikossa? Voi avata ihan oman ketjun siitä juoposta omaisestaan. Jotenkin silmäni avautuivat että ei kyetä tunnustaamaan puolison juoppoutta ja käydään tämän takia epäsuorasti ongelman kimppuun kritisoimalla saunakaljaa?

Vierailija
25/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko sun vaihtaa naista sen sijaan, että yleistät oman vaimosi ongelmat kaikkiin naisiin? Suurin osa naisista ei käytä masennuslääkkeitä ja muita pillereitä niin paljon, että se aiheuttaa päihtymystä ja jos kaljoittelusi jää yhteen kolmoskaljaan pari kertaa viikossa, niin veikkaan että 90%:lle naisista se on ihan ok.

Jos huomasit niin vastasin sellaiselle henkilölle joka ihmetteli sitä että miksi saunakalja pitää olla kolmosta ja että miksi ykkösolut ei kelpaa. Vastaus on siis se että sen takia ei kelpaa koska ykkösessä on vähemmän alkoholia. Alkoholi taas rentouttaa ihan samoin kuin tekee masennuslääkkeet sun muut lääkärin kirjoittamat mielialalääkkeet.

Elikkä jos popsii lääkkeitä että kestää elämää on ihan turha valittaa puolison ottamia muutamia kaljoja.

Vierailija
26/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrakas nainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalja on herkullista.

Teitpä alkeellisen päätelmän, jonka syynä lienee kaljajuoppoutesi.

Vierailija
27/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syökö sinun vaimosi siis masennuslääkkeitä? Miten paljon sinä juot alkoholia?

Minusta ei ole kummallista, että pariskunta juo oluet saunan jälkeen. Itse tykkään oluesta, pitääkin aloittaa saunakaljojen juominen. Ei vaan aiemmin ole tullut mieleen.

Ei saunakaljan juomisesta tarvitse tehdä mitään pariskunnan yhteistä hetkeä. Joko ottaa kaljan tai ei ota ei siitä mitään ohjelmanumeroa pidä tehdä.

Tuokin hiukan omituista että yhtäkkiä saisi motiivin muiden tekemisistä juoda itsekkin se saunaolut?

Jos puoliso on rapajuoppo niin miksi keskustella siitä että voiko ottaa pari saunakaljaa viikossa? Voi avata ihan oman ketjun siitä juoposta omaisestaan. Jotenkin silmäni avautuivat että ei kyetä tunnustaamaan puolison juoppoutta ja käydään tämän takia epäsuorasti ongelman kimppuun kritisoimalla saunakaljaa?

Olisihan se kiva vertailla yhdessä, mitä olutta maistellaan seuraavaksi. Kyllä naisetkin tykkäävät oluesta. Vastauksestasi saa sen kuvan, että sinua närästää, jos vaimo juo olutta sinun seurana. Miksi?

Minulla ei tosiaan ole tullut mieleen, että saunan jälkeen voisi ihan hyvin juoda oluen. Kunnn löylyjen jälkeen pitää vettä kitata ihan mahdottomasti, kyllä siihen yksi olut menee ihan hyvin.

En ymmärtänyt viimeistä kommenttiasi. Miksi haluat keskustella rapajuopoista?

Vierailija
28/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalja on herkullista.

Jos kalja on herkullista, niin ota nainen, joka myös tykkää juoda kaljaa.

Vierailija
29/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalja on herkullista.

Ehkä alkeellinen, mutta melkein kahden vuosikymmenen empiirisen kokemuksen perusteella. Jos akka valittaa parista saunakaljasta tai kesälomareissulla päiväoluesta, niin kyllä joku perkele on päin honkia. Kyse on vain oluesta, ei mistään kännäämisestä.

Vierailija
30/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi valita puolison jolla ei ole tarvetta saunakaljoihin. Niin minä  tein.

Tai voi valita myös puolison, joka ei ole tiukkapipo, joka valittaa ja vittuilee kaikesta mitä toinen tekee.

Vierailija
31/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, saunassa tahi suihkussa käynti ei ole kannattavaa joka päivä, iho siinä kärsii. Siksi pitäisikin päästä tuosta saunakalja ajattelusta ja hyväksyä ihan vaan se, että sixpäkin voi juoda ihan vaan iltakaljoina ilman sitä saunaa.

Vierailija
32/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalja on herkullista.

Minä  avasin tuossa juurikin oluen, se ilmeisesti poistaa ihmisarvoni ja inhimillisyyteni kokonaan mielestäsi.

Vierailija
33/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaan ja sipsin syöjän pillu ja perse on täynnä finnejä. Kusinen pillu haisee kuvottavalle.

Ratkaisu: Älä ota kusivittua vaivaksesi.

Vierailija
34/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, saunassa tahi suihkussa käynti ei ole kannattavaa joka päivä, iho siinä kärsii. Siksi pitäisikin päästä tuosta saunakalja ajattelusta ja hyväksyä ihan vaan se, että sixpäkin voi juoda ihan vaan iltakaljoina ilman sitä saunaa.

Kyllä kymppisäkki on sopivampi määrä aikuiselle miehelle, jos vähän edes haluaa rentoutua. Suihinotto- ja kunnon naimiset tietenkin ajaisivat saman asian, mutta jos akka on kuivavittuinen ilman vagisania, niin ennemmin kai sitä pari kaljaa juo.

Miksi elämäsi on niin rankkaa, että sun tulee rentoutua? Pitäisikö tehdä jotain, että elämäsi olisi muutenkin jo rentoa? 

Vierailija
35/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota 'miksei ykkösolut käy?' -kysymystä. Sille on syynsä, että olutta on eri vahvuuksissa ja merkkeinä. Miksei ole vaan yhtä punaviiniä? Tai yhtä suklaata? Ne on eri makuisia. Käyminen muuttaa oluen makua, joten ykkönen maistuu erilaiselle.

Terveisin: erilaisia oluita joskus maisteleva nainen

Vierailija
36/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kymppisäkki on sopivampi määrä aikuiselle miehelle, jos vähän edes haluaa rentoutua. Suihinotto- ja kunnon naimiset tietenkin ajaisivat saman asian, mutta jos akka on kuivavittuinen ilman vagisania, niin ennemmin kai sitä pari kaljaa juo.

Miksi elämäsi on niin rankkaa, että sun tulee rentoutua? Pitäisikö tehdä jotain, että elämäsi olisi muutenkin jo rentoa? 

Mitä vittua se sinulle kuuluu, miten itse kukin rentoutuu, voi helveti mikä tukari.

Kommenteista päätellen edellisestä rentoutumisesta alkaa olla jo aikaa. Tyyppi käy kierroksilla.

Vierailija
37/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalja on herkullista.

Jos kalja on herkullista, niin ota nainen, joka myös tykkää juoda kaljaa.

Ei tarvi opettaa isää naimaan.

Vierailija
38/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ekana tulee mieleen, että se saunakaljoittelija sen varjolla juo vähän enemmän tai on muutenkin vähän viinaanmenevä. Moni osaa juoda varmaan sen yhden, kaksi olutta, mutta kun itse on elänyt juopon kanssa koko lapsuuden, niin ajatus tapajuoposta on luonnollinen.

Vierailija
39/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua se sinulle kuuluu, miten itse kukin rentoutuu, voi helveti mikä tukari.

Kommenteista päätellen edellisestä rentoutumisesta alkaa olla jo aikaa. Tyyppi käy kierroksilla.

lasku alkaa jo puskea.

Vierailija
40/54 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity omiin asioihisi, älä kyttää- ja yritä hankkia juorukerhoosi, sekää omaan elämääsi sisältöä naapurin elämästä.

Voisit saada jopa uuden kaverin, kun opettelisit edes alkeelliset käytöstavat.

ÄLÄ TYÖNNÄ NOKKAASI TOISTEN ASIOIHIN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi