Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lippis tekee kyllä miehistä todella vastenmielisen klopin/juntin näköisiä

Vierailija
07.12.2017 |

Miellyttävänkin näköinen mies muuttuu tosi vastenmieliseksi lippis päässään. Eri asia on esim. työmaalla käytettäessä (voi olla jopa hot!) mutta että muulloin pitää lippistä, niin ihan totaalinen turn-off.

Olisi mielenkiintoista tietää onko palstalla sellaisia naisia joiden mielestä lippis voi oikeasti olla miehen ulkonäköä kohentava asuste.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen lätkäjuntti. Laittakaas muuten googlen kuvahakuun "Kimi Räikkönen" ja laskekaan monessako kuvassa sillä EI ole lippis päässä.

WT mikä WT.

Taidat olla hieman simppeli? Kimille maksetaan siitä, että sillä on sponsorin lippis päässä.

Vierailija
22/43 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin vanhoilla (ja yleensä melko isokokoisilla) naisilla tiukat trikoot. Kuvittelevat ilmeisesti olevan kovinkin nuorekkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen lätkäjuntti. Laittakaas muuten googlen kuvahakuun "Kimi Räikkönen" ja laskekaan monessako kuvassa sillä EI ole lippis päässä.

WT mikä WT.

Ristuksen WT-pässi olet sinä. Huomasitko kuinka monessa kuvassa siinä lippiksessä lukee erään rahoituslaitoiksen nimi? Eli voi kuulua ihan työnkuvaan pitää sitä lippistä päässä. 

Vierailija
24/43 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia. Mun mielestä oikeanlainen lippis miehen päässä on paras päähine mitä voi olla :D

Vierailija
25/43 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs sen pitäis olla: mallia isoisän panolakki, vai?

Vierailija
26/43 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuako väliä? minua ei kiinnosta olla mikään trendipelle vaan oma itteni, olen mukavuudenhaluinen, etsin itselleni sopivia vaatteita eikä sen perusteella että joku juntti pitää minua junttina jos käytän tätä?

Vierailija
27/43 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan edes kiinnosta AP:n mielipide. Jos ei kerran kelpaa, niin ei voi mitään. Minä pidän silloin tällöin lippistä, jos esimerkiksi hiukset on ihan miten sattuu ja ei jaksa alkaa tekemään asialle mitään ennen kuin lähtee asioille.

Vierailija
28/43 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa. Ei miehet pukeudukaan teitä miellyttääkseen.

Vierailija
29/43 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suikkaako pitäisi pitää?

Vai barettia? Se vasta onkin naurettavan näköinen aikuisella miehellä. On kuin päälle istuttu akkojen kesähattu, josta lierit on sitten leikattu pois. 

Vierailija
30/43 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää jos mies pitää lippistä sisällä, ei kuulu käytöstapoihin.

Vierailija
31/43 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miellyttävänkin näköinen mies muuttuu tosi vastenmieliseksi lippis päässään. Eri asia on esim. työmaalla käytettäessä (voi olla jopa hot!) mutta että muulloin pitää lippistä, niin ihan totaalinen turn-off.

Olisi mielenkiintoista tietää onko palstalla sellaisia naisia joiden mielestä lippis voi oikeasti olla miehen ulkonäköä kohentava asuste.

Mikä on fetissisi? Fetsi?

Vierailija
32/43 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippismiehet segmentoituu heistä pitäville naisille. Ja muut jatkakoot matkaansa... mieluummin sukkelaan, kun hitaasti!

Vierailija
33/43 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se minulle kuulu mitä mies tykkää pitää päässä. Ei se lippis minua mitenkään häiritse edes kaupungissa..

Vierailija
34/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin! No työmaalle vaan kolhulippis päähän niin jo naiset kiinnostuu...

Vierailija
35/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu ihan mitä muita kuteita on päällä, kun käyttää lippistä.

Vierailija
36/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan lippistä myös naisilla jos alta töröttää korvien taakse sullottu jouhimainen polkka. Jostain syystä todella inhoan tätä lookia.

Vierailija
37/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei voisi vähempää kiinnostaa AP:n tai muiden mielipiteet.

Vierailija
38/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että näytän nuorelta ja kovikselta lippis päässä.

Vierailija
39/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi edes kuvitella miestäni lippis päässä. En ole varmaan ikinä nähnyt.

Vierailija
40/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enrique Iglesias ja lippis. Nami nami. Golfaajillekin se on työhattu. Suojaa silmiäkin hyvin auringolta.