Lippis tekee kyllä miehistä todella vastenmielisen klopin/juntin näköisiä
Miellyttävänkin näköinen mies muuttuu tosi vastenmieliseksi lippis päässään. Eri asia on esim. työmaalla käytettäessä (voi olla jopa hot!) mutta että muulloin pitää lippistä, niin ihan totaalinen turn-off.
Olisi mielenkiintoista tietää onko palstalla sellaisia naisia joiden mielestä lippis voi oikeasti olla miehen ulkonäköä kohentava asuste.
Kommentit (43)
Vähän sama kuin vanhoilla (ja yleensä melko isokokoisilla) naisilla tiukat trikoot. Kuvittelevat ilmeisesti olevan kovinkin nuorekkaita.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen lätkäjuntti. Laittakaas muuten googlen kuvahakuun "Kimi Räikkönen" ja laskekaan monessako kuvassa sillä EI ole lippis päässä.
WT mikä WT.
Ristuksen WT-pässi olet sinä. Huomasitko kuinka monessa kuvassa siinä lippiksessä lukee erään rahoituslaitoiksen nimi? Eli voi kuulua ihan työnkuvaan pitää sitä lippistä päässä.
Makuja on monia. Mun mielestä oikeanlainen lippis miehen päässä on paras päähine mitä voi olla :D
No mikäs sen pitäis olla: mallia isoisän panolakki, vai?
vittuako väliä? minua ei kiinnosta olla mikään trendipelle vaan oma itteni, olen mukavuudenhaluinen, etsin itselleni sopivia vaatteita eikä sen perusteella että joku juntti pitää minua junttina jos käytän tätä?
Ei oikeastaan edes kiinnosta AP:n mielipide. Jos ei kerran kelpaa, niin ei voi mitään. Minä pidän silloin tällöin lippistä, jos esimerkiksi hiukset on ihan miten sattuu ja ei jaksa alkaa tekemään asialle mitään ennen kuin lähtee asioille.
Daa. Ei miehet pukeudukaan teitä miellyttääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Suikkaako pitäisi pitää?
Vai barettia? Se vasta onkin naurettavan näköinen aikuisella miehellä. On kuin päälle istuttu akkojen kesähattu, josta lierit on sitten leikattu pois.
En tykkää jos mies pitää lippistä sisällä, ei kuulu käytöstapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Miellyttävänkin näköinen mies muuttuu tosi vastenmieliseksi lippis päässään. Eri asia on esim. työmaalla käytettäessä (voi olla jopa hot!) mutta että muulloin pitää lippistä, niin ihan totaalinen turn-off.
Olisi mielenkiintoista tietää onko palstalla sellaisia naisia joiden mielestä lippis voi oikeasti olla miehen ulkonäköä kohentava asuste.
Mikä on fetissisi? Fetsi?
Lippismiehet segmentoituu heistä pitäville naisille. Ja muut jatkakoot matkaansa... mieluummin sukkelaan, kun hitaasti!
No eipä se minulle kuulu mitä mies tykkää pitää päässä. Ei se lippis minua mitenkään häiritse edes kaupungissa..
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu ihan mitä muita kuteita on päällä, kun käyttää lippistä.
Inhoan lippistä myös naisilla jos alta töröttää korvien taakse sullottu jouhimainen polkka. Jostain syystä todella inhoan tätä lookia.
Onneksi ei voisi vähempää kiinnostaa AP:n tai muiden mielipiteet.
Koen että näytän nuorelta ja kovikselta lippis päässä.
En voisi edes kuvitella miestäni lippis päässä. En ole varmaan ikinä nähnyt.
Enrique Iglesias ja lippis. Nami nami. Golfaajillekin se on työhattu. Suojaa silmiäkin hyvin auringolta.
Taidat olla hieman simppeli? Kimille maksetaan siitä, että sillä on sponsorin lippis päässä.