Kyllä tuo Lammio on huippu
Vanhassa tuntemattomassa! Jussi Jurkka😍 Mikä röyhkeys 😀
Kommentit (18)
Sopii niin Jussi Jurkan olemukseen se rooli.
Ihanan ylimielinen, määrätietoinen ja komea..
Vanha Tuntematon on erittäin viihdyttävä elokuva mutta kyllä siinä välillä mennään komedian puolelle. Vaikea kuvitella että oikea sota ihan tuollaista olisi ollut. Luulen että on ollut synkempää oikeasti.
Saiko hän siitä Jussi-palkintoa? Minusta paras henkilö!
Huippunäyttelijä😊
Muutenkin vanhassa tuntemattomasti hienoa luonnenäyttelyä. erilaisia ihmistyyppejä.
Itse haluaisin olla Koskelan luonteinen.
Ei saanut. Taisi Lindman ja sinisalo saada pystit
Molbergin Tuntemattomassa Kari Väänänen oli vähintään yhtä tyly Kammio.
Millainen se lammio on uusimmassa?
Katsoin eilen Mollbergin tuntematonta ja siinä ei pyritty komediaan. Sota näytti paljon karmeammalta ja vakuuttavammalta kuin vanhassa tuntemattomassa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Näin miehenä tuo on sellainen jota mielellään löisi niin että veri, hampaat ja räkä vaan roiskuisivat ja kun makaa maassa niin muutama potku maksaan ja päähän päälle.
Uusimmassa enemmän toimintaa ,vähemmän jaarituksia ...en jaksa tätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Näin miehenä tuo on sellainen jota mielellään löisi niin että veri, hampaat ja räkä vaan roiskuisivat ja kun makaa maassa niin muutama potku maksaan ja päähän päälle.
Taidat olla atm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjää suunsoittoa käpykaartilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla atm.
Mikä on atm? Atm.stä olen kyllä nostanut rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjää suunsoittoa käpykaartilaiselta.
Etkö muka itse haluaisi tehdä noin jos tuo olisi esimiehesi? Sota on kuulemma julmaa ja rivimiehillekin tuli kuolemantuomioita kurittomuudesta.
Upseereille on kanssa terveellistä jos tietävät että liian vittumaiset tyypit kuolevat takuuvarmasti taistelussa. Jos ei luoti tule edestä, niin takaa tulee.
👍👍