Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin heippalappu kun olin kutsunut hänen poikiaan nimityksellä "pojat"

Vierailija
06.12.2017 |

Naapurin pojat roikkuivat mattoparvekkeella ja metelöivät joten menin sanomaan "pojat, olkaa vähän hiljempaa"

Olin aamulla saanut postiluukusta lapun "kutsuthan jatkossa lapsia vain lapsiksi, älä pojiksi"

Ja olen siis varma että lapset ovat poikia, sen verran juoksentelivat kesällä nakuna pihalla että näin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koominen vanhempi.

Hyvä, että huomautit pojille. Litistynyttä lasta ei kukaan halua nähdä pihalla.

Sinulta lappu vanhemmalle: "LAPSIA kannattaa kasvattaa." :D

Vierailija
2/11 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä puhutella ihmisiä jollain nimellä tai pronominillä. Sanoo vain vittunytseloppu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tätä, kun sukupuolineutraalius menee liian pitkälle. :D

Tosin minuakin joku täti(?) sanoi lapsena pojaksi, vaikka ihan tyttö kyllä olin. Ainoa poikamainen juttu taisi olla siniset kumisaappaat. Jäänyt kai kaihertamaan, kun vielä 29-vuotiaanakin tapauksen muistan...

Vierailija
4/11 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten että näit lapset alasti kesällä? Se että heillä ilmeisesti on pippelit ei tarkoita että he ovat poikia.

Vierailija
5/11 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Provo.

Vierailija
6/11 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita naapurin postiluukusta lappu, että kaikki pojat ovat tervetulleita hakemaan oveltasi karkkia sunnuntaina klo x.

Vierailija
7/11 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vityu jengi on sekasi

Vierailija
8/11 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin pojat roikkuivat mattoparvekkeella ja metelöivät joten menin sanomaan "pojat, olkaa vähän hiljempaa"

Olin aamulla saanut postiluukusta lapun "kutsuthan jatkossa lapsia vain lapsiksi, älä pojiksi"

Ja olen siis varma että lapset ovat poikia, sen verran juoksentelivat kesällä nakuna pihalla että näin.

Haiskahtaa hieman provolta... Vaikka eipä kai tuo yllättäisi.

Jos juttu on totta, loppukaneetti ontuu. Pointtihan on olla tekemättä oletuksia toisten sukupuoli-identiteetistä riippumatta siitä mitä haaroissa on.

Vierailija
9/11 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä toisaalta usko, että juoksentelisivat alasti, jos eivät pojiksi identifioituisi. Kieltämättä pitäisin lapun tuojaa hysteerikkona, vaikka provohan tämä on. Poikia saa kutsua pojiksi, poikkeukset ovat niin harvinaisia, ettei ole syytä kieltää muilta sukupuolta.

Vierailija
10/11 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä toisaalta usko, että juoksentelisivat alasti, jos eivät pojiksi identifioituisi. Kieltämättä pitäisin lapun tuojaa hysteerikkona, vaikka provohan tämä on. Poikia saa kutsua pojiksi, poikkeukset ovat niin harvinaisia, ettei ole syytä kieltää muilta sukupuolta.

Aika monessa päiväkodissa ja koulussa on nykyään kielletty poikien kutsuminen pojiksi ja tyttöjen tytöiksi.

Vierailija
11/11 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.