Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies salasi että illalla kaverinsa juhliin on muiden kutsuttujen naisystävät kutsuttu

Vierailija
06.12.2017 |

Hänen kaverinsa pitää pienimuotoiset juhlat tänään. Mies sanoi, että juhlivat "äijien kesken" saunovat, syövät, ottavat vähän olutta ja sellaista.

Nyt näin ohimennen "vahingossa" päivityksen yhden miehen kaverin kumppanin sivulla jossa oli kuva "illan asusta" ja päivitetty *Mikon luona tänään, kiva ilta tiedossa.

Ihan mielenkiinnosta katselin miehen kavereiden kuvia ja sattui kohdalle. Mies selitteli kovasti että he tämä nainen on varmasti ymmärtänyt väärin ja miesten kesken juhlivat. En tiedä ketä uskoa? En kehtaa vieraalle naisellekaan kai laittaa viestiä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt miettisin ensinnäkin, miksei sinua ole kutsuttu. Miten käyttäydyt, oletko seurallinen jne. Miksei mies halua sinua mukaan?

Toisekseen miettisin parisuhteen tilaa, jos pitää valehdella tuommoisissakin asioissa.

Kannatan avoimuutta, ikävissäkin asioissa.

Vierailija
2/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua naista mukaani, koska se angstaa aina siitä miten muut naiset ovat niin nättejä ja koulutettuja. Haluan pitää hauskaa enkä stressata etukäteen muijan angstausta, joten siksi huijaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole pelkkää salailua vaan suoraa valehtelua jos sanoi sinulle että juhlivat äijien kesken.

Vierailija
4/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole pidetty miehen kaveripiirissä siksi sua ei kutsuttu. Lisäksi vaikutat mustasukkaiselta kyylääjältä, luultavasti pidät miestä tossun alla ja miehen kaverit säälii tätä. Siksi sua ei kutsuttu koska halusivat että mies saa viettää iltaa ilman "pirttihirmua".

Sori näin suorasta tekstistä mutta tällainen mielikuva mulla tuli tekstistä. Jos tuntisin sut oikeasti voisi mielipiteeni olla eri 😃

Tylyä tuo on että sua ei kutsuttu mutta sille on syynsä.

Vierailija
5/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan sekin tosi mahdollista että kutsu on ymmärretty väärin ja tää nainen on ainoana sinne menossa!

Vierailija
6/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku suunnitellut pettämistä. Voi ap, kysy suoraan ja vaadi vastaus. Ei ole kyse siitä, etteikö saisi äijäporukalla juhlia, vaan päin naamaa valehtelusta!

Vierailija
7/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä mun osalta suhde siinä. Juhlikoon jatkossakin sinkkuna.

Vierailija
8/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko yleensä juhliin menossa jossain verkkareissa? Ja muiden naisilla on mekot, hameet ja korkkarit yms.

Vierailija
9/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois, kun mies on juhlissa. :)

Vierailija
10/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ne muut akat ovat kutsuneet itse itsensä paikalle. Muiden miehet ovat nössöjä eivätkä ole suoraan pystyneet kieltämään akkojensa tuloa.

Vierailija
11/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ne muut akat ovat kutsuneet itse itsensä paikalle. Muiden miehet ovat nössöjä eivätkä ole suoraan pystyneet kieltämään akkojensa tuloa.

Mies ja akka.

Kerroit juuri aivan liikaa yksinkertaisesta perheestäsi.

Vierailija
12/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se syy mikä tahansa, miehen valehtelu on loukkaavaa ja luo kierteen ikävälle käytökselle.

Kun oma eksäni teki noita temppujaan kyse oli ihan hänen omasta halustaan viettää aikaa ilman minua eikä liittynyt kaveriporukkaan, koska olin varsin tervetullut, kun hän taas otti minut mukaansa tajuttuaan että mulla on aina omat bileet muualla. Sinunkin olisi pitänyt järjestää jotain muuta tekemistä kodin ulkopuolella ja katsoa mitä tapahtuu. Ja tehdä se yllättäin esim. Alkaa tälläytyä vähän ennen miehen lähtöä (toki voit tehdä tuon vielä...).

Vierailija
13/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ja akka.

Kerroit juuri aivan liikaa yksinkertaisesta perheestäsi.

Ai kun viiltävää analyysiä!

Valitettavasti olen sinkkumies :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi