Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa koota lapsen kahdesta osasta koostuvaa Kinder-yllätystä

Vierailija
06.12.2017 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kolme palaa! mikä provo sinä olet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinderit ei kuulu itsenäisyyspäivään.

Vierailija
4/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi palaa. Tuo kolmas ei kuulu kiinni vaan sillä tikulla lähetetään tuo kiekko lentoon.

Vierailija
5/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi palaa. Tuo kolmas ei kuulu kiinni vaan sillä tikulla lähetetään tuo kiekko lentoon.

Mä luulin että se on paistinpannu :''D

Vierailija
6/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pakko olla mun kadonnut sisko :D

Vierailija
7/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viime pääsiäisenä Kinderistä sellaiset karhut, jotka ohjeen kuvassa olivat sylityksin. Emokarhu koottiin kahdesta palasta, mutta poikaskarhu oli kokonainen. En ole vieläkään saanut selville miten ne karhut saa laitettua sylikkäin. Epäreilua!

Vierailija
8/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI hitto repesin tälle omalle jutulle. Eli kolme palasta tuossa on. Osasin siis koota nuo ympyrät, mutta en tajua miten tuo läpyskä toimii ympyrän kanssa. Olen DI :D

Vierailija
9/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AI hitto repesin tälle omalle jutulle. Eli kolme palasta tuossa on. Osasin siis koota nuo ympyrät, mutta en tajua miten tuo läpyskä toimii ympyrän kanssa. Olen DI :D

Laita sen läpyskän pää tuohon kiekon koloon. Sitten taivutat itseesipäin sitä läpyskää pitäen kiekosta samalla kiinni ja lasket kiekosta irti. Kiekko lentää eteenpäin.

Meillä nämä olivat hitti lapsilla, me aikuiset lennätettiin kiekkoja ja lapset noutivat kuin koirat :'D

Vierailija
10/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita sen läpyskän pää tuohon kiekon koloon. Sitten taivutat itseesipäin sitä läpyskää pitäen kiekosta samalla kiinni ja lasket kiekosta irti. Kiekko lentää eteenpäin.

Meillä nämä olivat hitti lapsilla, me aikuiset lennätettiin kiekkoja ja lapset noutivat kuin koirat :'D

Kumpi pää siihen koloon pitää laittaa ja miten. Toki olen yrittänyt siihen kokeilla, mutta kolo on isompi kuin tuo läpyskä. Pitääkö tuo läpyskä jotenkin taittaa kaksinkertainen? En ole oikeasti koskaan tuntenut itseäni näin tyhmäksi.

Vierailija
11/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi pää siihen koloon pitää laittaa ja miten. Toki olen yrittänyt siihen kokeilla, mutta kolo on isompi kuin tuo läpyskä. Pitääkö tuo läpyskä jotenkin taittaa kaksinkertainen? En ole oikeasti koskaan tuntenut itseäni näin tyhmäksi.

Siihen kuuluu se pienempi pää, mutta minusta on helpompi laittaa se paksumpi sinne. Ei kannata taittaa sitä läpyskää kun muuten ei toimi, riittää, että vähän taivuttaa silloin kun se kiekko on kiinni siinä läpyskässä. Harmi kun juuri nyt tiedä missä meidän tuollainen on, niin en saa laitettua kuvaa.

Vierailija
12/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikku toimii kampena kiekon lennättämisessä ja tarra keskelle. Saitko kasattua?

Vierailija
13/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Laitat sen ihan niin kuin kuvassa näkyy. Ns pystypäin.

Vierailija
14/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se lapselle niin valmista on sekunnissa.

Vierailija
15/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saada kasattua. Tuo läpyskö on ohuempi kuin tuo kolo, eli jos yritän laittaa sen koloon, niin ympyrä tippuu vain heti pois. En pääse mihinkään taivutteluvaiheeseen, kun tuo läpyskä ei pysy raossa.

Ap

Vierailija
16/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät ikään kuin vastaan tai pakolla läpyskää kolossa , ttaivutat kevyesti ,irrotat otteesi kiekosta ja se ufoilee .

Vierailija
17/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saada kasattua. Tuo läpyskö on ohuempi kuin tuo kolo, eli jos yritän laittaa sen koloon, niin ympyrä tippuu vain heti pois. En pääse mihinkään taivutteluvaiheeseen, kun tuo läpyskä ei pysy raossa.

Ap

Ei sen kuulukaan kestää kiinni siinä. Siitä kiekosta kuuluu pitää kiinni samalla kun taivuttaa. Ja vasta taivutuksen jälkeen päästää irti kiekosta. Ja pidät siis läpyskää toisessa kädessä ja kiekolla taivutat toisella kädellä.

Vierailija
18/18 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Kiitos av. I love you!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä