Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää muistisairaita vanhempiani.

Vierailija
05.12.2017 |

Jos ei saa toivoa muitten kuolemaa, toivon että kuolen itse.
Minkä takia ei saa vanhuksia laitokseen. ?
Koska ne eivät itse halua, vaikka paska housussa ja kuola poskella.
Se itsemääräämisoikeus.
Toivon että kuolen nyt heti. En jaksa enää kahden kodin hoitamista. Ja huolta 2 vanhuksesta ja omista 4 lapsista.
Ainut keino on kadota......

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole mahdollisuutta saada mitään apua? Kunnan kotihouto? Kamala tilanne sinulla, tiedän.

Vierailija
2/6 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hoida enää. Silloin on pakko kodinhoidon lisätä käyntejä/laittaa laitosjonoon, olettaen etteivät keskenään pärjää ilman sinun apuasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairaus on raskasta läheisille. Minulla on muistisairas äiti, kovasti huolta, välillä ärsyttää, välillä säälittää ja itkettää. Rakas ihminen on toisaalta sama, toisaalta jo eri ihminen kuin ennen.

Vierailija
4/6 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sossuun yhteyttä ja sano, että et jaksa. Tarvitset sinne hoitajat tai vanhemmat laitokseen. Ei ole pakko hoitaa jos ei jaksa.

Vierailija
5/6 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä sanotaan, että muistisairaus on raskainta omaisille. Nämä itse sairaat voivat olla ihan tyytyväisiä omassa sotkussaan ja kuvitteellisessa maailmassaan. Siinä helposti itseltä leviää pää stressistä, väsymyksestä, surusta ja huolesta. Ja kyllä, joskus se kuolema olisi sairaalle se paras ja armollisin ratkaisu.

Vierailija
6/6 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko niin lähellä, että sinun on mahdollista jatkuvasti huolehtia vanhemmistasi?