Kämppis matkii. Jopa kenkien asennossa. Ruuissa. Kyttää joka asian minkä voi.
Ja ei haittaa jos tunnistat itsesi. Hanki oikeasti jo elämä. Nyt on jatkunut 3kk kanssasi ja haluan muualle asumaan.
Ihan paranoidi olo tulee asu kun kyttäät joka ikisen liikkeeni. Miten tästä voi sanoa?
Kommentit (41)
Miten matkii kenkien asennossa? Laittaa ne samalla tavalla kenkähyllyyn, vai? Miten muuten matkii?
Ei kai kämppiksiä ole muutakuin jossakin laitoksissa ja armeijassa.
Muista tämä... "Matkiminen on imartelun jaloin muoto". :DD
älä ota nokkiisi, vaan voimaannu!
Siis vaihtelee asioita sen mukaan miten hänen mielestään minun asiat näyttää olevan. No annan itsestäni mahdollisimman vähän mutta esimerkiksi avaimenperän oli ilmeisesti nähnyt minulla joka oli erikoinen. Samantyylinen oli sitten hänellä. Voihan olla toki sattumaakin.
Todella outoa ja ahdistavaa.
Hän haluaa olla niinkuin sinä, mieti miten imartelevaa! Sinä olet juuri sellainen millainen hän yrittää olla :)
Enemmän vituttaa kuin imartelee. Ja kyseessä on sellainen laitos kuin opiskelija-asuntosäätiö.
No olen hämmentynyt kun tuntuu että kyseessä on minuun ripustautunut mutta minulle puhumaton ihminen. En tiedä hänestä paljoakaan kuin että asunnossani on tyyppi joka ostaa melko tarkalleen samoja ruokia ja muuta sellaista ei kovin todennäköistä. Aivan pieniä asioita. En kiinnittäisi huomiota ellei olisi niin kummallisen näkyvää ja ilmeistä. Jja minua ahdistaa että joku seuraa pieniä asioitani niin tarkasti.
Kiinnostaisi kovasti tietää, millä tavoin kenkien asento voi olla sillä tavalla yksilöllinen että sitä voi matkia?
Ja pieniä epäoleellisia yksityiskohtia. Jos lasini on jäänyt pöydälle, saattaisi esimerkiksi seuraavan päivä olla kämppiksen samantyylinen lasi samassa kohtaa pöytää.
Edellinen siis kuvitteellinen esimerkki. Ja noihin ei kiinnittäisi huomiota ellei ne toistuisi ja toistuisi .
Vierailija kirjoitti:
Ja pieniä epäoleellisia yksityiskohtia. Jos lasini on jäänyt pöydälle, saattaisi esimerkiksi seuraavan päivä olla kämppiksen samantyylinen lasi samassa kohtaa pöytää.
Ahaa Noniin. Sinä sotket ja kämppis yrittää näyttää miten ärsyttävää tuollainen lasien jättäminen pöydälle on kun et ole pyynnöistä huolimatta siivonnut jälkiäsi. Kenkien asentokin taisi olla kun jätit kuraiset kengät kuivumaan maton päälle etkä laittanut telineeseen, kämppis vittuillakseen jätti myös että ymmärtäisit.
Ei ole valitettavasti salkkareiden henkilö kyseessä.
Luultavasti sinulla on mielenterveydenongelma. Hae apua. Älä kirjoita tänne.
Kiitos mutta voin ihan hyvin ja tunnen elämöstäni kiitollisuutta, joten tarkennatko kun tiedät kerta minua paremmin että tarvitsen apua? Huom. kämppis on se joka on päivät kotona, minä lähes aamusta iltaan omissa velvotteissani ja siivoan vuorollani :)
Onko kämppiksesi Marianna?
Varo vain, kohta varastaa sun koko elämän.