Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi missään ei ole ohjeita lihomiseen?? Näin laihdut juttuja kyllä on riitävästi! Mutta miten lihot

Vierailija
05.12.2017 |

terveellisesti tai edes vähän.. T. laiha

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet just päinvastoin kuin niissä laihdutusjutuissa käsketään.

Vierailija
2/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se terveellisesti kaikilla onnistu. Muistan kun itse olin alle kolmikymppisenä 48 kilon muodoton riukuaidan riuku. Ei auttanut öljyn lorauttelu ruokiin, ei lisäleipäpalat teen kanssa.

No, kolmikymppisenä tuli erittäin stressaava elämänvaihe (kohtukuolema, mies jätti siinä samassa, työ meni) ja aloin kitata alkoholia ja elää pelkällä pikaruoalla. Kas kummaa vuodessa tuli 20 kiloa ja parissa vuodessa 35 kiloa oli jo lisää mittarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippo on siinä että syöt enemmän kuin kulutat. Kunnolla rasvaa ja sokeria. Esim suklaa on tässä hyvä. Kalja on kasvisruoka ja siitä saat kivasti B-vitamiineja. Näillä nyt pääsee alkuun.

Vierailija
4/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen ruokaympyrä! Noudata sitä, ja takaan että alkaa kiloja kertyä.

Vierailija
5/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on alhainen verenpaine ja sitä ovat jaksaneet terkkarit ja lääkärit länkyttää miten on hyvä asia. Ei, miten se voi olla hyvä asia että pyörryn toisinaan yhtäkkiä?

Viimeisin yksi terveydenhoitaja kuunteli ja ymmärsi että asia on minulle ongelma. Ei osannut neuvoa muuta kuin tekemään kaiken juuri päinvastoin kuin neuvotaan sitä alentamaan eli syömään enemmän suolaa ja niin edelleen.

Vierailija
6/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh minulla ei ainakaan riitä itsekuri tuollaiseen.

Vierailija
8/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei monille kerry. itse söin aika sen ruokaympyrän mukaan silloin kun olin ihan liian laiha.

Vierailija
9/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on alhainen verenpaine ja sitä ovat jaksaneet terkkarit ja lääkärit länkyttää miten on hyvä asia. Ei, miten se voi olla hyvä asia että pyörryn toisinaan yhtäkkiä?

Viimeisin yksi terveydenhoitaja kuunteli ja ymmärsi että asia on minulle ongelma. Ei osannut neuvoa muuta kuin tekemään kaiken juuri päinvastoin kuin neuvotaan sitä alentamaan eli syömään enemmän suolaa ja niin edelleen.

Suolan ja salmiakin reilu syönti auttaa.

Vierailija
10/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei monille kerry. itse söin aika sen ruokaympyrän mukaan silloin kun olin ihan liian laiha.

Kuules, läheppä LENKILLE !

Vetäiset pari-kolme mahdollisimman rasvaista lenkkiä (Hk Sininen jne) per päivä ja johan alkaa näkyä tulokset ! Unohdat sen kevyen nyt tyystin, Juustolenkki on hyvä ja sitten se ihan originaali! Jos janottaa niin ainoa vaihtoehto on kyllä sokerinen  energiajuoma siinä vaiheessa ! Näillä onnistut !

P.S. liikunta minimiin, meinasi jo unohtua

Vierailija
11/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin ravitsemusterapeutin ohjeesta joka ruokailukerralla ruokalusikallisen ruokaöljyä. Ruokajuomaksi et koskaan ota vettä vaan tuoremehua tai kevytmaitoa. Urheilijat käyttävät myös massakaudellaan proteiinijauhetta, sitä kannattaa juoda annos päivässä.

Näillä vinkeillä lihoin noin vuodessa 46 kiloisesta 50 kiloiseksi. Olen 173 cm pitkä jos sillö in merkitystä. Ruokavalion muuten pidin normaalina enkä syönyt mitenkään epäterveellisesti vaan ihan normaalia ruokaa ja herkkuja silloin kun siltä tuntui.

Vierailija
12/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäät kaloreita nestemäisessä mutta terveellisessä muodossa, esim. smoothien mukaan myös avokadoa, jossa on hyvää rasvaa. Sokerilla ei kannata lihottaa koska se altistaa laihankin rasvamaksalle. Minä olen antanut alipainoisille lapsilleni lääkärin neuvosta kolme lusikallista rypsiöljyä päivässä. He ottavat ne mukisematta.

Vierailija
13/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla toimi mikään lihotusohje. Ensinnäkin, määrää en voi lisätä, kun maha valittaa. Laatuun (rasvaan, proteiiniin) vatsa protestoi, eikä oikein saa syötyä muutenkaan, kun ei maistu.

T. Laiha nainen

Vierailija
14/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla toimi mikään lihotusohje. Ensinnäkin, määrää en voi lisätä, kun maha valittaa. Laatuun (rasvaan, proteiiniin) vatsa protestoi, eikä oikein saa syötyä muutenkaan, kun ei maistu.

T. Laiha nainen

No ei kai ne ohjeet sua voi lihottaa, jos et itse pysty/halua syödä enempää tai erilaista.

Vierailija
15/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö niin kuin normaalisti söisit mutta juo lisäksi neljä litraa täysmaitoa joka päivä. Takuulla lihoaa.

Vierailija
16/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin nuorena jatkuvasti lihottaa itseäni ja söin paljon makeita herkkuja: suklaata, jäätelöä, keksejä, leivonnaisia ym. Tosin niitä tyrkytettiin kyllä ilman omaa panostanikin.

Nykyään pitääkin sitten nähdä jatkuvasti vaivaa, että pystyisi olemaan herkuttelematta.

Kannattaa mieluummin lihottaa itseään edes jokseenkin terveellisillä asioilla. Välipaloina voi popsia vaikka pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä, rusinoita...

Vierailija
17/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää, miten lihotaan niin, että rasva tulis nätisti koko kroppaan, eikä kertyis vaan pömppikseksi? :D Oon muuten hoikka/normaali painoinen, mutta vatsan seudulla kyllä rasvaa riittää. Ihaillen katselen naisia, joilla on muodokkaat reidet ja peppu, mutta litteä vatsa siitä huolimatta, etteivät mitään luikkuja ole muualta.

Vierailija
18/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin tietää, miten lihotaan niin, että rasva tulis nätisti koko kroppaan, eikä kertyis vaan pömppikseksi? :D Oon muuten hoikka/normaali painoinen, mutta vatsan seudulla kyllä rasvaa riittää. Ihaillen katselen naisia, joilla on muodokkaat reidet ja peppu, mutta litteä vatsa siitä huolimatta, etteivät mitään luikkuja ole muualta.

Samoin. Olen ollut pömppömahainen niin kauan kuin muistan, ja olen ollut joskus alipainon puolellakin tämän mahan kanssa. Nuoruuteni yritin saada muotoja lihottamalla, mutta en koskaan saanut niitä. En edes silloin, kun lihoin ylipainon puolelle.

En tiedä johtuisiko se jotenkin hormoneista. Minulla on monirakkulaiset munasarjat, ja jos olen oikein käsittänyt, niin se vaikuttaa (ainakin mulla) mieshormoneja lisäävästi. Olen muutenkin aika miehisen näköinen. Tuskin koskaan muotoja saan.

Vierailija
19/29 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta pitää ensin saada sekaisin, ei se muuten onnistu. Jos keho ei ole varastointitilassa niin se on ihan sama paljonko syöt koska aineenvaihdunta polttaa kaiken. Ja valitettava totuus on että aineenvaihdunnan sekoittaminen on pitkäkestoinen, monen vuoden vaativa projekti.  En suosittele aloittamaan jos et oo täysillä mukana. :P

Vierailija
20/29 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ruokavaliot jolla anorektikot nostaa painoa. https://keskustelu.suomi24.fi/t/1714148/niille-jotka-haluavat-parantua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme