Mitä miehesi tekee tällä hetkellä?
Kommentit (68)
Lentokoneessa matkalla kotiin. Töitä , töitä ja töitä, jotta muut saavat tulonsiirtoja:(
Istutaan sohvalla ja juodaan viiniä, kuunnellaan äänikirjaa, huomisen herkut hautuu samalla uunissa. Vielä pari tuntia niin päästään nukkumaan.
Istuu sohvalla ja imeskelee hampaitaan.
On omassa kodissaan lastensa kanssa. Varmaan kattelee Netflixiä. Minä nautin omasta ajasta kotonani. Ei miestä eikä lasta, viiniä, herkkuja ja äänikirja seuranani.
Istuu sohvalla ja räplää puhelintaan. Katsooa puolella silmällä jääkiekkoa, vaikka ei siitä pidäkään.
En tiedä enkä kysele. On golflomalla kavereiden kanssa, suon viikon hänelle hyvillä mielin. Luotan täysin. En edellytä minuuttiraporttia matkasta. Niin kauan kun luottamus säilyy, voimme molemmat välillä mennä juhliin ja lomille yksinkin. Mielestämme ripaus vapautta toimii ainakin meillä paremmin kuin tiukka kontrolli toistemme menoista.
Vei tavaroita varastoon ja lähti pelaamaan jääkiekkoa höntsä peliin. :) Illalla vielä saunotaan!
On koiran kanssa lenkillä ja hakemassa puita vajasta
pakkaa. mä makaan sohvalla koska oli niin raskas päivä ja valheellisesti ajattelen et ehdin oikein hyvin aamullakin pakata ja siivota.. niin varmaan :D lähdetään siis huomenna kolmeksi viikoksi lämpimään maapallon toiselle puolelle.
Makaa sängyllä ja selaa netistä läppäreitä.
Hieroo jalkojani ja katsoo tuntematonta sotilasta.
Lukee kirjaa tossa vieressä sängyssä
Nukkuu, nukahti tuohon viereen yhtäkkiä, vaikka on täydet valot päällä. En tiedä nukahtiko vaatteineen päivineen, kun on nenää myöten kääriytynyt peittoon.
Katsoo mun vieressä fudista
ja nyt se näki tän ja kysy et
MITÄ SÄ KIRJOTAT AAVEELLE :D
Voimistelee. Tiedän, ei kovin seksikästä. Mutta toisaalta parempi vaihtoehto tuo kuin ryypiskely. Miehelläni on muutenkin äärimmäisen terveelliset elintavat. Minä röhnötän sohvalla ja syön sipsejä. Mutta sitähän ei kysytty;)