Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mä kestän miehen useiden viikkojen sairasloman?

Vierailija
05.12.2017 |

Kun joudutaan olemaan yhdessä kotona.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lukitse äijä vaikka varastoon siks aikaa. Parisuhteesi kuulostaa todella mainiolta. Onko antaa vinkkejä onnistumiseen? Yksi lienee ainakin se, että valitsee puolison joka ei sairasta. Oliko muita?

Vierailija
2/20 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut käsityksessä, että parisuhdetta haluavat viihtyvät yhdessä ja siksi perustavat perheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene itse puolestasi töihin.

Vierailija
4/20 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut käsityksessä, että parisuhdetta haluavat viihtyvät yhdessä ja siksi perustavat perheen.

No et ole ainakaan tältä palstalta tuota käsitystä voinut saada.

Vierailija
5/20 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mene itse puolestasi töihin.

Minne noin vaan mennään?

Vierailija
6/20 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta eihän se yhdessä viihtyminen sulje pois myös oman ajan tarvetta?

Minäkin viihdyn mieheni seurassa ja tehdään paljon asioita yhdessä, mutta nautin myös arkivapaista sen takia, että saan olla ihan yksin kotona.

Vierailija
7/20 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä aika monilla pariskunnilla tekee tiukkaa olla pitkään 24/7 kotona yhdessä. Siksi ihmiset eroaa aina loman jälkeen kun toisen naama alkaa tympiä vaikka arki olisi ihan hyvää. Entä jos ap on vaikka lasten kanssa kotona, niin että sitä kotona yhdessäoloa tulee muutrnkin jo ihan riittämiin? Sittem vielä miehellä alkaa pitkä, useamman viikon sairasloma. Silloin sitä saakin nyhvätä kotona pitkään ilman mahdollisuutta tehdä mitään erityisen kivaa edes tai lähteä reissuun.menee se pinna vähemmästäkin. Kovin hyviä vinkkejä en kyllä osaa antaa. Koita itse keksiä itsellesi (ja lapsille?) mahdollisimman paljon tekemistä kodin ulkopuolella niin saatte vähän omaa tilaa ja mieskin pääsee räytymään siellä rauhassa. Ja pakota mies käymään vähän edes pihalla jos kunto sallii, voi tehdä ihan hyvää. :)

Vierailija
8/20 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et sitten osaa päättää.  :)

Vuosi toisensa jälkeen olet täällä valittanut sitä, ettei mies ole ikinä sun kanssasi kotona vaan aina töissä.

Nyt sitten valitat sitä, että mies on sun kanssasi kotona eikä töissä.  :)

Vierailija
9/20 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta eihän se yhdessä viihtyminen sulje pois myös oman ajan tarvetta?

Minäkin viihdyn mieheni seurassa ja tehdään paljon asioita yhdessä, mutta nautin myös arkivapaista sen takia, että saan olla ihan yksin kotona.

En mä kyllä vertaisi arkivapaan nauttimista itsekseen aloituksen ongelmaan. 

Vierailija
10/20 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et sitten osaa päättää.  :)

Vuosi toisensa jälkeen olet täällä valittanut sitä, ettei mies ole ikinä sun kanssasi kotona vaan aina töissä.

Nyt sitten valitat sitä, että mies on sun kanssasi kotona eikä töissä.  :)

Ei ap ole turhaan nimimerkkiään valinnut.

Hänen periaatteensa on valittaa aina kulloisestakin asiaintilasta, on se sitten millainen tahansa.  :D

Vierailija
11/20 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se ole kuin kuukauden sairasloma, se hujahtaa hetkessä.

Vierailija
12/20 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla sitä kestämistä riittää. Milloin pitää kestää miehen poissaoloa ja milloin sen läsnäoloa...

Vierailija
13/20 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai muu auta kuin olla itse mahdollisimman paljon poissa sieltä kotona. Mee vaikka kaverille tai kirjastoon päiväksi.

Vierailija
14/20 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla sitä kestämistä riittää. Milloin pitää kestää miehen poissaoloa ja milloin sen läsnäoloa...

Niin ja milloin lapsella on kavereita kylässä ja milloin ei.

Vierailija
15/20 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies oli monta kuukautta sairaslomalla. Ihan kivaa meillä oli, hemmottelin miestä päivät pitkät ja yritin auttaa toipumisessa. Olen iloinen, että mies on hengissä ja ainakin nyt pahin on takana.

Vierailija
16/20 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Sitten joudut kestämään vuorotellen sitä, että a) lapsella ei ole kavereita, b) lapsella on kavereita mutta se ei kehtaa tuoda niitä teidän vaatimattomaan mökkiin ja c) lapsella on uusi kaveri, joka tulee teille kylään.

Voimia, rakas ap!

Vierailija
17/20 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehllä on, pitääkö paljon avustaa arjen askareissa?

Vierailija
18/20 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelepa nyt asian valoisia puolia. Mies on kuukauden ihan sinun käytettävissäsi ja voitte harrastaa seksiä ja bilettää vaikka vuorokaudet ympäriinsä.  :)

Vierailija
19/20 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos pitäisitte ihan kunnon loman ja lähtisitte yhdessä reissuun?

Vierailija
20/20 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on sitten tilaisuus viettää uusi kuherruskuukausi.  :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan