Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä näyttää tyypillinen väistäjä?

Vierailija
05.12.2017 |

Olen ihan aina ja joka paikassa se joka väistää. Kaupassa, kadulla, missä tahansa. Mikä saa ihmisen näyttämään siltä että varmasti väistää, itse ei tarvitse?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
2/8 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät kenties kohteliaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ota tilaa, etkä vaikuta riittävän itsevarmalta pitääksesi sitä.

Vierailija
4/8 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta! Eli 194cm ja 95kg miehekkään näköinen mies väistän aina. Kun ei tarvitse pullistelulla paikata puuttuvaa miehekkyyttä niin voi antaa muille tilaa :)

Vierailija
5/8 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta! Eli 194cm ja 95kg miehekkään näköinen mies väistän aina. Kun ei tarvitse pullistelulla paikata puuttuvaa miehekkyyttä niin voi antaa muille tilaa :)

Tästä naiset tykkää!

Usein käykin niin, kun mies on piskuinen ja vielä heikkoitsetuntoinen, on kulkeminenkin säntäilyä, pokkurointia ja poukkoilua minä ensin -asenteella.

Vierailija
6/8 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelu tekee mestarin. Ne, jotka kuvittelee, että toinen aina väistää, kannattaa haastaa välillä törmäämään. Ilmeet on ikimuistettavat :0

Vierailija
7/8 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä naiset tykkää!

Usein käykin niin, kun mies on piskuinen ja vielä heikkoitsetuntoinen, on kulkeminenkin säntäilyä, pokkurointia ja poukkoilua minä ensin -asenteella.

TÄMÄ! piskuinen, heikkoitsetuntoinen, säntäilevä, pokkuroiva, poukkoileva, minä ensin -asenteinen mies olis tosi hauska nähdä livenä.

Vierailija
8/8 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme