Miltä näyttää tyypillinen väistäjä?
Olen ihan aina ja joka paikassa se joka väistää. Kaupassa, kadulla, missä tahansa. Mikä saa ihmisen näyttämään siltä että varmasti väistää, itse ei tarvitse?
Kommentit (8)
Et ota tilaa, etkä vaikuta riittävän itsevarmalta pitääksesi sitä.
Minulta! Eli 194cm ja 95kg miehekkään näköinen mies väistän aina. Kun ei tarvitse pullistelulla paikata puuttuvaa miehekkyyttä niin voi antaa muille tilaa :)
Vierailija kirjoitti:
Minulta! Eli 194cm ja 95kg miehekkään näköinen mies väistän aina. Kun ei tarvitse pullistelulla paikata puuttuvaa miehekkyyttä niin voi antaa muille tilaa :)
Tästä naiset tykkää!
Usein käykin niin, kun mies on piskuinen ja vielä heikkoitsetuntoinen, on kulkeminenkin säntäilyä, pokkurointia ja poukkoilua minä ensin -asenteella.
Harjoittelu tekee mestarin. Ne, jotka kuvittelee, että toinen aina väistää, kannattaa haastaa välillä törmäämään. Ilmeet on ikimuistettavat :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä naiset tykkää!
Usein käykin niin, kun mies on piskuinen ja vielä heikkoitsetuntoinen, on kulkeminenkin säntäilyä, pokkurointia ja poukkoilua minä ensin -asenteella.
TÄMÄ! piskuinen, heikkoitsetuntoinen, säntäilevä, pokkuroiva, poukkoileva, minä ensin -asenteinen mies olis tosi hauska nähdä livenä.
Nostan