Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin ihmisten lapset ärsyttävät enemmän kuin toisten?

Vierailija
05.12.2017 |

Oon miettinyt että miksi yhden ystävän lapset ärsyttävät mua yli kaiken, enkä halua enää heille mennä kyläilemään, kun taas toisen ystävän lasta rakastan ja tykkään häntä nähdä.

Pohtinut olen että ehkä se että en pidä tuon yhden ystävän lapsista on heidän äitinsä ylikireys, äitisuorittaminen ja otteen puuttuminen lapsista. Antaa tehdä lasten mitä he itse haluavat ja lapset vievät äitiään 6-0. Ja tän ystävän, jonka lapsestakin pidän, ote on paljon rennompi eikä hän ylisuorita + pitää kuriakin.

Ehkä vaan veetuttaa tuon yhden äidin toiminta ja siksi en oikein lapsistakaan pidä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko toi nyt oikeasti Pms-oireista, et Ärsyttääääääääää.

Vierailija
22/24 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuuko toi nyt oikeasti Pms-oireista, et Ärsyttääääääääää.

Ei johdu. ;) Kyllä tuon ekan äidin toiminta on ärsyttänyt siitä lähtien kun hänestä tuli äiti. Ennen äitiyttä hän oli ihana tyyppi. Kun taas tää jälkimmäinen, rennompi äiti oli ennen äitiyttä jotenkin hirveen itsekeskeinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, rento ote ja kuri eivät kyllä sovi samaan lauseeseen. Tämän ainakin tuttavien lasten kohdalla olen selvästi nähnyt. Nämä äidit jotka pitävät itseään rentoina tuntuvat vähät välittävän lapsistaan.

Vierailija
24/24 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, rento ote ja kuri eivät kyllä sovi samaan lauseeseen. Tämän ainakin tuttavien lasten kohdalla olen selvästi nähnyt. Nämä äidit jotka pitävät itseään rentoina tuntuvat vähät välittävän lapsistaan.

Aloituksessa taidettiin ymmärtää rento jotenkin väärin. Mitenkähän sen muotoilisin...hmmm....äidin ote lapsen kanssa on jotenkin rennompi eikä hän ole koko ajan takakireä ja suorita. Kuitenkin pitää kurin lapselleen, tämä takakireä antaa kaiken periksi. Joo mä tiedän näitä SUPERrentoja mammoja jotka tosiaan antavat lastensa juosta ja villitä ja huutaa. Apua, hirveen vaikee nyt jotenkin muotoilla ajatuksia tähän tekstimuotoon.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän