Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen plussatestiä aivan JÄRKYTTÄVÄ vatsan turvotus! Muita?

Vierailija
04.12.2017 |

Haluaisimme siis kovasti toista lasta ja nyt olisi vähän oireita sinne päin, että olisin raskaana. En ole vielä testiä tehnyt, koska kiertoni on hiukan epäsäännöllinen. Nyt on viikon verran ollut turvotusta erityisesti vatsassa ja lisääntyy koko ajan. Tuntuu, että nahka kohta repeää! Ja tosi huono olo varsinkin silloin kun vatsa isoimmillaan. Onko muita, joilla olisi ollut heti näitä oireita? Löysin jotain aiempia keskusteluja aiheesta, mutta olivat niin vanhoja...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi ihan jäätävä turvotus ja etova olo jo plussan aikoihin, nyt menossa rv9 ja maha näyttää siltä kuin olisin ainakin 10 viikkoa pidemmällä. Äitiyshousut on jo käytössä. Kolmas lapsi tulossa.

Vierailija
2/4 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä kans kolmatta odottaessa tiesin jo ennen plussaa et oon raskaana, juurikin tuon järkyttävän vatsan turpoamisen takia. Ei huonoa oloa eikä muistaakseni rintojen kipeytymistäkään ollut vielä tuolloin, mutta maha turposi kovasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/4 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ekassa raskaudessa niin, että siinä alkuvaiheessa, raskaustestin plussaamisen tienoilta ekaan neuvolaan asti, olin 2kg normaalia painavampi ihan vaan turvotuksen takia. Vähän ärsyttävää, kun neuvolassa tämä merkittiin tietenkin alkupainoksi, ja kun raskauteni pitkälle yli puolenvälin painoin ”saman verran kuin normaalisti”, sitä aina päiviteltiin miten olin laihtunut. Itse en nähnyt mitään ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi