Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi, naapurit. Jokailtainen meno ja meteli taas päällä!

Vierailija
04.12.2017 |

Eskarilainen saa joka ilta järkyttävän hepulin joka todennäköisesti liittyy ADHD-epäilyyn. Suunilleen juoksee seiniä pitkin, ei syö ja tuntuu olevan järkipuheen ulottamattomissa. Nukkumaan saaminen on yhtä helvettiä. Oli jonkinaikaa yö-päiväkodissa (vanhempi lapsi oli tuolloin luokkakaverilla naapuritalossa) ja sama rumba jatkui sielläkin, jäin sitten töistä pois jotta voisin olla yön kotona. Yritän rauhoittaa lukemalla kirjaa tai ehdottamalla jotain rauhallista leikkiä, mutta on kuin kuuroksi tullut. Nämä hepulit alkoivat vuosi sitten ja ne käynnistyvät kellotarkasti siinä 18.00! ja meno jatkuu kunnes noin klo 23.00 antaa periksi ja sippaa.

Ja isosisko, 10 v, saa raivarin siskon riekkumisesta ja häirinnästä, yrittää olla rauhassa ja esim lukea kirjaa mutta pikkusisko provosoi kunnes esikoinen karjuu" ! TURPA KIINNI! MIKSI SÄ ÄITI TEIT TOISEN LAPSEN ?!"" ja jahtaa siskoa nyrkit pystyssä, minä koetan mennä väliin ja lopulta huudan itsekin. Monesti tulee itku jota koetan pidätellä, kunnes nukkuvat. Ja järkyttävä päänsärky myös, otan joka ilta Buranan paitsi jos juon viiniä.

Ex ( erosimme 5v sitten) on sitä mieltä, että nuorempi lapsi on yksinkertaisesti hullu. Syyttää minua huonoista geeneistä, koska minulla on lukihäiriö! Just.

Olen koettanut hakea apua puhumalla neuvolassa asiasta, mutta siellä ollaan vain sitä mieltä että uhmaikä.
Kunnon uhmaikä tuolla eskarilaisella onkin ollut, taukoamatta 6 vuotta putkeen !

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole helppoa sitten teilläkään.

Vierailija
2/2 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tarpeeksi  huomioita vai  istuuko äiti vain kännykkä kädessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän