Aion kertoa siskon lapsille itsenäisyyspäivänä ettei joulupukkia ole!
Kommentit (16)
Jos joulu on siitä kiinni että kakaroitten pitää uskoa pukkin, niin voivoi...
Sisko selittää sitten lapsille, että täti on aina ollut niin ilkeä ja tuhma ihminen, ettei koskaan ole saanut pukilta lahjoja eikä siksi usko pukkiin. Ovatpahan ipanat sitten kiltisti eivätkä omi itselleen Ap:n huonoja vaikutteita!
kaikenlaisia skitsoja sitä on olemassa, kuka helvekko voi nauttia kun kakarat poraa?? Itse en voi sietää mukuloiden porua saati jonkun raivoomista..
Inhottava ihminen olet.
Ketä siis haluat rankaista, siskoa vai hänen lapsiaan?
Edelleen olen sitä mieltä, että koulutuksesta ja mielenterveyshoidosta ei pitäisi säästää. Sinun tapauksessasi etenkään jälkimmäisestä.
Onneksi sinunkin kohdallasi kohtalo vielä opettaa. Omasta mielestäsi hauska vitsi ei enää siinä vaiheessa naurata, kun tajuat eläväsi yksin loppuelämäsi. Enjoy!
Me ollaan jo aikoja sitten kerrottu lapsille että täti on välillä vähän sekaisin, koska joskus nauttii liikaa aikuisten juomaa ja siksi välillä selittää ihan höpöjuttuja ja valehtelee. Tätiä ei kannata uskoa ollenkaan!
Olen setä. Ja lisäksi korkeakoulutettu ja pisimmälle päässyt koko perheessä. Minua ne kakarat kunnioittaa jos jotain. Hähä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen setä. Ja lisäksi korkeakoulutettu ja pisimmälle päässyt koko perheessä. Minua ne kakarat kunnioittaa jos jotain. Hähä.
ap
No et todellakaan ole😂😂😂😂 täysluuseri jonka päästä viraa!! Koko suku sen tietää!!
Lapsetkin nauraa tollaselle paskalle!!
Vierailija kirjoitti:
ap
Tämä on se ihmissuhteissa epäonnistunut peräkamarin poika. Tutkinnoista huolimatta luuseri.
#metoo aion kertoa kahden siskon pojille, että pukki on valetta. ja se pukkikin on ollut naapurin setä. ja se pukki on itse asiassa oikea lasten iskä. bwahahaha.
Hyvä!