Naiset määrittää omaa arvoaan ulkonäkönsä kautta
Tätä ei saa ääneen sanoa. Kaikkien mielestä tietenkin heidän henkiset ominaisuutensa ja blaablaablaa on tärkeämpiä, mutta katsokaapa millaisista aihesta täälläkin keskustellaan PÄIVITTÄIN. Julkkisnaisten ulkonäöstä, miehen exän ulkonäöstä jne.
Vaikka naiset sanoo muuta, niin heidän arvomaailmansa näkyy heidän käyttäytymisessään.
Kommentit (4)
Heh, kyllä ne ovat miehet, joiden mielestä haluttavuutta ei saisi määritellä ulkonäön kautta. Minä olen lihava ja ruma, mutta enpä olisi muuhun tyytynyt kuin komeaan, pitkään mieheen, jolla on v-muotoinen kroppa. Ja sekös palstamiehiä v*tuttaa.
Kukaan ei sitten lähtenyt provoosi mukaan, joten kaivoit sen esiin ja yrität uudestaan.
Joku taas yleistää. Mä määritän omaa arvoani sen kautta, kuinka monta mokaa olen tänään tehnyt. Tarpeeksi monta mokaa - olen ala-arvoinen. Tai ehkä kuitenkin määritän oman arvoni sen perusteella, mitä ihmiset sanovat luonteestani. Vai olisiko kuitenkin niin, että mun itsetunto on niin vahva, että mulla on jo arvo omasta takaa.
Tuo on aivan totta ja jos ulkonäköä ei ole siunaantunut, kuten suurimmalle osalle palstanaisista, niin ulkonäön puute korvataan vihalla muita kohtaan. Erityisesti miehet ovat suosittu kohde.