Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagramissa kaveri joka ei seuraa takaisin

Vierailija
04.12.2017 |

Apua, aloin kohteliaisuudesta seurata yhtä etäistä kaveria instagramissa kun mainosti sivujaan Facebookissa, että seuratkaa. Eikä hän ole seurannut minua takaisin. Mielestäni se kuuluu asiaan että seurataan takaisin. Hänellä on esimerkiksi meistä yhteiskuvia sivuillaan.
Olen kyllä oikeasti loukkaantunut asiasta, mutta olisi noloa sanoa siitä :D
Onko muilla käynyt näin?
Pitäisikö vaan sitten lopettaa hänen seuraaminen?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh onneksi en ole missään instagrameissa ollenkaan jos siihen liittyy velvoite seurata jotain randomeja ihmisiä jotka jostain ihmeellisestä syystä haluaisivat seurata mua ja vieläpä heidän kuvien tykkäyspakosta?!

Eikö mielessänne käy että postaatte sinne erilaisia kuvia? Itse esim JOS ikinä palveluun liittyisin, postaisin vain luontoaiheisia kuvia, ei yhtään selfietä. Näin ollen en luonnollisestikaan rupeaisi seuraamaan kenenkään tuttavan selfietilejä saati tykkäisin niistä!

Vierailija
42/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään sääntö seurata seuraajiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi törkeää mun mielestä. Kyllä itse ainakin kohteliaasti seuraisin tuttua takaisin vaikka hänen kuvansa ei kiinnostais vtuuakaan. Kyllä se puhuu jotain kunnioituksesta :/

Vierailija
44/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu seuraa kaikkia muita instagramissaan, mutta ei mua. Se ei ole klikannut kaikkia 700 yksitellen. Se on klikannut mut sieltä pois. Facebookista ei ole heittänyt pihalle vielä, en tiedä miksi.

Ihmiset ihmettelevät syystä. Ei silloin tarvitse ihmetellä, jos joukko jota seuraa on hyvin oieni ja rajattu. Miten minä, joka kerran 2 kuukaudessa julkaisen jonkun maisemakuvan olen niin vastenmielinen, etten mahdu listalle, johon valittu kaikki muut. 

Vierailija
45/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä että av-mammoilta löytyy jokaiselta kunnon hurskas instagram-politiikka: en seuraa kuin tätä ja tätä, en tykkää kuvista, ei kiinnosta kuka mua seuraa...

Ihan varmasti teitä kiinnostaa kuka seuraa :D

Vierailija
46/52 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokaisen instagram tai Facebook käytös saa olla omansalaista. Ne joilla on vain vähän seurattavia tuskin käyttävät valtaansa seuraajiaan kohtaan muuten kuin oman rajauksen mukaan, joka saattaa olla, että seuraavat vain läheisiä ystäviä ja sukulaisia.

Ne jotka seuraavat paljon muita ja jättävät osan tutuista seuraamatta tahallaan koittavat syystä tai toisesta käyttää valtaansa muihin. Tykkäämättömyyskin on vallankäyttöä. 

Ne joille tämä kuulostaa oudolta tuskin niin tekevät, mutta somevallankäyttö on ihan nykypäivää.

Minä en ota oikeassa elämässä enää yhteyttä ihmisiin joille olen somessa nolla, kun moni muu ei ole. Enkä ole edes huomiohorotellut muuten kuin tägätyillä viesteillä toisellle.

Vierailija
47/52 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkee sen jos ei hyväksy pyyntöä ?

Vierailija
48/52 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hiukan mielenkiintoinen kulttuuri. Itse huomasin vasta erään vaivakerhossa tapaamani naisen poistaneen minut seuraajista ja seurattavistaan mutta seuraa muita kerhon äitejä. Hieman kiusallista kun ei ole sen enempää tekemisissä näiden muidenkaan kanssa. Onko muilla vastaavaa?

Vierailija
49/52 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hiukan mielenkiintoinen kulttuuri. Itse huomasin vasta erään vaivakerhossa tapaamani naisen poistaneen minut seuraajista ja seurattavistaan mutta seuraa muita kerhon äitejä. Hieman kiusallista kun ei ole sen enempää tekemisissä näiden muidenkaan kanssa. Onko muilla vastaavaa?

Haluaa ignoorata sinua jostain syystä

Vierailija
50/52 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoon reuma- ja kremppaklubi

Vierailija
51/52 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoon reuma- ja kremppaklubi

Vauva ei vaiva. Porvoossa kylläkin

Vierailija
52/52 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aikuset sentään. Ihmisillä on eri tapoja käyttää somea. Mieti mikä palvelee sua, älä kyttää mitä muut tekee. Toisaalta jos sun tapa on, että vain molemmin puolin, sitten poista. Seuraa omia tarpeitasi, mutta älä odota, et muut toimii samojen periaatteiden mukaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi