Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagramissa kaveri joka ei seuraa takaisin

Vierailija
04.12.2017 |

Apua, aloin kohteliaisuudesta seurata yhtä etäistä kaveria instagramissa kun mainosti sivujaan Facebookissa, että seuratkaa. Eikä hän ole seurannut minua takaisin. Mielestäni se kuuluu asiaan että seurataan takaisin. Hänellä on esimerkiksi meistä yhteiskuvia sivuillaan.
Olen kyllä oikeasti loukkaantunut asiasta, mutta olisi noloa sanoa siitä :D
Onko muilla käynyt näin?
Pitäisikö vaan sitten lopettaa hänen seuraaminen?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistin puolitutun siksi, etten yksinkertaisesti viitsinyt seurata häntä kun ei hänkään seurannut minua. Ihan kuin olisin ollut joku stalkkeri 😂😂 eli mieluummin koin kohteliaaksi poistaa seurauksesta, kun ei hänen päivityksensä muutenkaan kiinnostanut.

Vierailija
22/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite poistan aina tutut jotka eivät seuraa takaisin. Miks ei? Yleensä tuttuja seurataan kohteliaisuudesta. Ihan perus poistaa jos ei kerta seurata vastavuoroisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite poistan aina tutut jotka eivät seuraa takaisin. Miks ei? Yleensä tuttuja seurataan kohteliaisuudesta. Ihan perus poistaa jos ei kerta seurata vastavuoroisesti.

En tajua. Miksi kukaan haluaa katsella kenenkään kuvia kohteliaisuudesta? Eikö koko homman tarkoitus ole seurata itseään kiinnostavia kuvia, oli ne tuttujen tai tuntemattomien? Mulla ei esimerkiksi ole juuri hajuakaan ketkä mua seuraa. Ne seuraa joita mun kuvat kiinnostaa, ja se riittää. Ei se mikään sosiaalinen sukuseura ole.

Vierailija
24/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei...enpä oo tuollaista tullu miettineeksi!! Mä liityin instagramiin, että voin seurata omia lapsiani, en oo koskaan ite julkaissut mitään. Miks olisin??? Seuraan joitain työkavereita niiden omasta pyynnöstä, enkä oo kyllä ajatellut, että joku loukkantuis, kun en ite laita kuvia tai yleensä edes kommentoi!!

Vierailija
25/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, moninkertaisena 😂 tilini on yksityinen, laitan sinne kuvia arkisesta elämästäni eli ei selfietä selfien perään. Tosi moni vähän läheisempi kaverikaan ei ole seurannut mua takaisin, en kehtaa sanoa tietenkään siitä mitään. Tuntuu vain hölmöltä. Johtuuko siitä, että tilini on yksityinen ja mulle ei siksi uskalleta laittaa pyyntöä takaisin? En enää jaksa laittaa seuraamispyytöä uusille kavereille, kun näin tapahtuu suurimman osan ajasta. 🤔

Vierailija
26/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, aloin kohteliaisuudesta seurata yhtä etäistä kaveria instagramissa kun mainosti sivujaan Facebookissa, että seuratkaa. Eikä hän ole seurannut minua takaisin. Mielestäni se kuuluu asiaan että seurataan takaisin. Hänellä on esimerkiksi meistä yhteiskuvia sivuillaan.

Onko muilla käynyt näin?

Onpa ongelmat. Mitä väliä millään instagramilla ja jollain seuraamisella? Tajuatko itse, miltä tuo kuulostaa?

Vierailija
27/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiedä ketä kaikkia seuraan, ketkä mua seuraa, ketkä on unfollannu jne. Ei mitään hajua 😂😂

Sinänsä se ja sama, sillä en yleensä vaivaudu tykkäämään kenenkään kuvista.

Mä oon ladannut sovelluksen itselleni, josta nään jos joku on lopettanut mun seuraamisen.

Vierailija
28/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla käynyt näin?

Onpa ongelmat. Mitä väliä millään instagramilla ja jollain seuraamisella? Tajuatko itse, miltä tuo kuulostaa?

Tuo on kenen tahansa normaalin ja järkevän ihmisen kanta. Todella nolo aloitus ja katsantokanta. Kannattaa lukea koko ketju, surullista luettavaa.

Vierailija
29/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen media on nykyajan sosiaalisuuden muoto. Osa seuraa vain harvoja, toiset seuraa useampia.

Itse seuraan kohteliaisuudesta kaikkia tuttuja, jotka seuraavat minua. Muutaman miehen seuraamisen olen poistanut, koska minulta kysyttiin olenko kenties kiinnostunut heistä. Naimisissa olevana naisena tuo oli kiusallinen luulo.

Tykkään kohteliaisuudesta muiden kuvista, en kiinnostuksen vuoksi. Kenelläkään seuraamillani ei ole mitään huippujulkaisuja mielestäni, vaikka kivoja ovatkin.

Lopetan niiden julkaisijoiden tykkäilyn, jotka eivät tykkää muiden julkaisuista. En myöskään tykkää aina näistä oman naaman spämmääjistä.

Seuraan muita, mutta lopetan seuraamisen, jos minua ei seurata takaisin. Minulle instagram osoittaa joidenkin henkilöiden kohdalla sen haluaako toinen ihminen minua elämäänsä enää lainkaan. Jos hän ei seuraa minua takaisin, mutta lukuisia muita seuraa, tuskin minulle on millään tavalla hänen elämässä tilaa. 

Samoin, jos toinen ei ikinä tykkää mistään julkaisuistani tai edes vastaa tai tykkää, kun kommentoin jotakin hänen julkaisua. Some madaltaa kynnystä ottaa entiseen ystävään yhteyttä. Joidenkin kohdalla yhteys palaa ja joidenkin kohdalla se katkeaa lopullisesti.

Vierailija
30/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä ongelmat nykymaailmassa :D Ei jestas :D Kun oikeesti miettii. Seuraako tai miksi tää ei seuraa mua somessa :D Onko tää mun kaveri ollenkaan :D Pitäskö blokata vai mikä tää juttu on :D Ei stna :D

Vierailija
31/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäpä tällaisestakin ongelma. Kuka seuraa ketä...voi huoh.

Vierailija
32/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen elämää tuo on. Olisipa ennen velvoitettu katsomaan ihmisten valokuva-albumit ja pisteyttämään ne. Niissä vain oli muutakin kuin oman naaman kuvia suu suipistettuna.

Onpa valokuvausharrastus nykyään suosittua!

Vierailija
33/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä joidenkin ihmeelliset 'velvoitteet' seuraamisille ja tykkäämisille ja mille hemmetille on yksi suurimmista syistä miksi pysyn pois somesta. Kohtaan ystäviäni suoraan, en niin että postaan jotain nettiin ja sitten alan mielessäni vaatimaan tietyn rajan ylittävää reagointia. Eikä tarvitse kytätä kuka poistaa kavereista milloin mistäkin ihmesyystä. Tai että mun pitäisi jotenkin arvottaa kenelle suopeasti suon arvokkaan seuraamisklikkaukseni, ja mitä sen ylläpitämiseen odotan vaatimuksena tai vastapalveluksena.

Vierailija
34/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii? Miksi se seurais sua ku ootte vaan etäisesti tuttuja?

Vierailija
35/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt vähän yli kuukauden käyttänyt Instagramia ja olen jotenkin järkyttynyt siitä huomiohuorauksen määrästä ja keinoista, joilla ihmiset koittaa kerätä itselleen seuraajia. Kaikista ärsyttävintä on se, että joku alkaa seurata sinua ja kun seuraat takaisin, henkilö poistaa sinut seurattavistaan. Yksi tällainen poisti jopa kaikki tykkäyksensä (3 kpl) kuvistani siinä samalla. (En tiedä miten tuon teki, mutta niin ne tykkäyksetkin vaan katosi siinä samalla). Olen kyllä tiennyt, että Instagramissakin on huomiohuoraajia, mutta en tiennyt, että se on ihan noin laajalle levinnyttä. Yllätyksenä tuli myös se, että ihan tavallisen oloiset perheenäidit, ikää +40 vee, harrastaa myös tuota. Nykyään alankin itse seurata ihmisiä todella harvoin. Ajattelin, että siinä kohtaa voin alkaa seurata takaisin, jos ihminen on itse jaksanut olla seuraajanani pari kolme viikkoa, ilman, että olen seurannut takaisin. Pahimmat huomiohuoraajat on karsiutuneet tuolla konstilla, ne kun ei jaksa olla seuraajana kahta päivää kauempaa ilman, että niitä seurataan takaisin.

Vierailija
36/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että pitää seurata takaisin.

Seuraan vain lähimpiä sukulaisiani, koska muuten en näkisi heidän kuviaan yhtään muiden kuvien joukosta, ne hukkuisivat massaan.

Vierailija
37/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat.

Vierailija
38/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään, että pitää seurata takaisin.

Seuraan vain lähimpiä sukulaisiani, koska muuten en näkisi heidän kuviaan yhtään muiden kuvien joukosta, ne hukkuisivat massaan.

Voit laittaa läheisesi listaan, joka takaa sen, että he näkyvät sinulle.

Vierailija
39/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka kritisoi ei taida olla tutustunut tähän sosiaalisuuden uuteen muotoon...

Ottaisitko sinä enää entiseen ystävään yhteyttä, jos tämä ei huolisi sinua joko Facebook kaveriksesi tai instagramiinsa? Eikö nuo ole sellaisia matalan kynnyksen paikkoja ottaa yhteyttä?

Vierailija
40/52 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

amatöörikuvaajien kokoontumisajot.

osa on tahallaan huono. toiset yrittää esittää mukamas taiteellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan