Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagramissa kaveri joka ei seuraa takaisin

Vierailija
04.12.2017 |

Apua, aloin kohteliaisuudesta seurata yhtä etäistä kaveria instagramissa kun mainosti sivujaan Facebookissa, että seuratkaa. Eikä hän ole seurannut minua takaisin. Mielestäni se kuuluu asiaan että seurataan takaisin. Hänellä on esimerkiksi meistä yhteiskuvia sivuillaan.
Olen kyllä oikeasti loukkaantunut asiasta, mutta olisi noloa sanoa siitä :D
Onko muilla käynyt näin?
Pitäisikö vaan sitten lopettaa hänen seuraaminen?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt ja yhä tuumin että mitä tekisin.

Vierailija
2/52 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei ole huomannut ettei seuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Ei muuta sanottavaa.

Vierailija
4/52 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällä on väliä? Sehän on vaan Instagram ja onko se oikea kaveri edes vaan joku tuttu?

Vierailija
5/52 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa. Jos sillä on kiinnostavia kuvia, seuraan, jos ei ole, lopetan seuraamisen. Ja toivon että minulle tehdään samalla tavalla.

Vierailija
6/52 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en seuraa sukulaisia tai tuttuja, joilla ei ole mielenkiintoisia tai kauniita kuvia instassa. Esim. Jos postaat vain selfieitä tai lapsesi kuvia tai kuvia jotka ovat yksinkertaisesti huonoja, mieluummin olen seuraamatta.

Toki olisi kohteliasta seurata takaisin, mutta kuitenkin jossain vaiheessa kyllästyisin ja poistaisin tyypin seurattavista.

Kerran poistin yhden yläaste aikaisen luokkakaverin seurattavien listalta iänikuisten selfietten takia, aina sama ilme, meikki ja kampaus, niin tympeää.

Saatan olla jonkun mielestä tyly, mutta pidän instagrammia tavallaan viihteenä ja inspiraation lähteenä, en niinkään kavereitten ja tuttujen kanssa kommunikoinnin välineenä.

Vierailija
7/52 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvasin ettei ymmärretä... poistin hänet seuratuista.

Vierailija
8/52 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jotkut on sielä kauniiden kuvien takia, tää kyseinen tuttava kyllä laittaa vaan tavallisia selfieitä ja seuraajiakin on vaan jotain 50, eli ei mikään kiinnostava tili.

Vierailija
9/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin kanssa "kohteliaisuudesta" seuraamaan erästä tuttua. Ei kuitenkaan ole seurannut takaisin joten varmaan unfollaan😂

Vierailija
10/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaikka kasvoi aikuiseksi?

Vierailija
11/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan kohteliaisuudesta vain sukulaisia ja lähimpiä ystäviä. En seuraa niitä, jotka eivät julkaise juuri koskaan mitään enkä niitä, joiden kuvat eivät kiinnosta minua. En myöskään tykkää pelkästään kohteliaisuudesta kenenkään kuvista.

Vierailija
12/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan itsekin seuratuista tutut henkilöt jotka eivät ylimielisyyttään seuraa takaisin. Semmoiset ovatkin jo sitten kinkkisempiä, jotka kyllä seuraavat mutteivät tykkäile kuvistani. Yleensä jätän heidät roikkumaan seurattuihin, mutta käyn tasaisin väliajoin tarkistamassa ovatko unfollanneet minut. Tuttujen ja kavereiden kuvista tykkäilen vain kohteliaisuudesta ja siksi että hekin tykkäilisivät minun kuvistani. Vain ani harvoin tykkään kuvasta ainoastaan sen takia että todella pidän siitä.

Vierailija
13/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks tuttu ei seuraa mua takasin. Näen häntä päivittäin joten ehkä vähän kiusallista unfollata.. toisaalta miksen vaan lopettaisi seuraamista, tuskin hän kehtaisi kysyä "miks unfollasit mut?!" Nolompaa se olis sille. 😂

Yli vuoden olen jo tyyppiä seurannut.

Vierailija
14/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
15/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä ketä kaikkia seuraan, ketkä mua seuraa, ketkä on unfollannu jne. Ei mitään hajua 😂😂

Sinänsä se ja sama, sillä en yleensä vaivaudu tykkäämään kenenkään kuvista.

Vierailija
16/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä roikotan yhtä tuttua seuratuissa, mutta en tykkää hänen kuvistaan koskaan. Ei siis seuraa minua takaisin. Toisaalta mulla on jostain syystä tunne, ettei hän tajua joko minun seuraavan häntä tai ei tajua ettei itse seuraa minua.

Vierailija
17/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäätkö sen ikkunan takana vai mistä tietää ettei seuraa.

Itse seuraan monia tyyppejä instagramissa vaikka en itse siellä ole.

Vierailija
18/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seuraan varmaan puolia "kohteliaisuudesta". Joitain sitten taas olen alkanut joskus seurata, mutta he eivät seuraa takaisin ja mietin mitä teen.

Vierailija
19/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en seuraa sukulaisia tai tuttuja, joilla ei ole mielenkiintoisia tai kauniita kuvia instassa. Esim. Jos postaat vain selfieitä tai lapsesi kuvia tai kuvia jotka ovat yksinkertaisesti huonoja, mieluummin olen seuraamatta.

Toki olisi kohteliasta seurata takaisin, mutta kuitenkin jossain vaiheessa kyllästyisin ja poistaisin tyypin seurattavista.

Kerran poistin yhden yläaste aikaisen luokkakaverin seurattavien listalta iänikuisten selfietten takia, aina sama ilme, meikki ja kampaus, niin tympeää.

Saatan olla jonkun mielestä tyly, mutta pidän instagrammia tavallaan viihteenä ja inspiraation lähteenä, en niinkään kavereitten ja tuttujen kanssa kommunikoinnin välineenä.

Perseestä ja tisseistä pitää olla vähintään sata kuvaa ennenkuin viitsii kuolata,eikun siis seurata.

Mitä virkaa instagramillla on jos ei näy perse?

Vierailija
20/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain tapauksissa voi olla, ettei joku tuttu ole huomannut sinun seuraamistasi. Tai sitten ei itse tajua, ettei seuraa sinua takaisin. Jos on monta sataa seuraajaa ja seurattavaa niin eipä siinä nyt muista jos yhtä ei seuraa tai joku yksi sua seuraa. Eikä tuu ihmisten profiileissakaan käytyä koska jos luulee jotain seuraavansa, niin olettaa hänen päivitysten tulevan etusivulle sitten jos tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan