Instagramissa kaveri joka ei seuraa takaisin
Apua, aloin kohteliaisuudesta seurata yhtä etäistä kaveria instagramissa kun mainosti sivujaan Facebookissa, että seuratkaa. Eikä hän ole seurannut minua takaisin. Mielestäni se kuuluu asiaan että seurataan takaisin. Hänellä on esimerkiksi meistä yhteiskuvia sivuillaan.
Olen kyllä oikeasti loukkaantunut asiasta, mutta olisi noloa sanoa siitä :D
Onko muilla käynyt näin?
Pitäisikö vaan sitten lopettaa hänen seuraaminen?
Kommentit (52)
jos se ei ole huomannut ettei seuraa?
Mitä tällä on väliä? Sehän on vaan Instagram ja onko se oikea kaveri edes vaan joku tuttu?
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Jos sillä on kiinnostavia kuvia, seuraan, jos ei ole, lopetan seuraamisen. Ja toivon että minulle tehdään samalla tavalla.
Itse en seuraa sukulaisia tai tuttuja, joilla ei ole mielenkiintoisia tai kauniita kuvia instassa. Esim. Jos postaat vain selfieitä tai lapsesi kuvia tai kuvia jotka ovat yksinkertaisesti huonoja, mieluummin olen seuraamatta.
Toki olisi kohteliasta seurata takaisin, mutta kuitenkin jossain vaiheessa kyllästyisin ja poistaisin tyypin seurattavista.
Kerran poistin yhden yläaste aikaisen luokkakaverin seurattavien listalta iänikuisten selfietten takia, aina sama ilme, meikki ja kampaus, niin tympeää.
Saatan olla jonkun mielestä tyly, mutta pidän instagrammia tavallaan viihteenä ja inspiraation lähteenä, en niinkään kavereitten ja tuttujen kanssa kommunikoinnin välineenä.
No arvasin ettei ymmärretä... poistin hänet seuratuista.
Niin jotkut on sielä kauniiden kuvien takia, tää kyseinen tuttava kyllä laittaa vaan tavallisia selfieitä ja seuraajiakin on vaan jotain 50, eli ei mikään kiinnostava tili.
Mä aloin kanssa "kohteliaisuudesta" seuraamaan erästä tuttua. Ei kuitenkaan ole seurannut takaisin joten varmaan unfollaan😂
Seuraan kohteliaisuudesta vain sukulaisia ja lähimpiä ystäviä. En seuraa niitä, jotka eivät julkaise juuri koskaan mitään enkä niitä, joiden kuvat eivät kiinnosta minua. En myöskään tykkää pelkästään kohteliaisuudesta kenenkään kuvista.
Poistan itsekin seuratuista tutut henkilöt jotka eivät ylimielisyyttään seuraa takaisin. Semmoiset ovatkin jo sitten kinkkisempiä, jotka kyllä seuraavat mutteivät tykkäile kuvistani. Yleensä jätän heidät roikkumaan seurattuihin, mutta käyn tasaisin väliajoin tarkistamassa ovatko unfollanneet minut. Tuttujen ja kavereiden kuvista tykkäilen vain kohteliaisuudesta ja siksi että hekin tykkäilisivät minun kuvistani. Vain ani harvoin tykkään kuvasta ainoastaan sen takia että todella pidän siitä.
Mun yks tuttu ei seuraa mua takasin. Näen häntä päivittäin joten ehkä vähän kiusallista unfollata.. toisaalta miksen vaan lopettaisi seuraamista, tuskin hän kehtaisi kysyä "miks unfollasit mut?!" Nolompaa se olis sille. 😂
Yli vuoden olen jo tyyppiä seurannut.
Mä en edes tiedä ketä kaikkia seuraan, ketkä mua seuraa, ketkä on unfollannu jne. Ei mitään hajua 😂😂
Sinänsä se ja sama, sillä en yleensä vaivaudu tykkäämään kenenkään kuvista.
Mä roikotan yhtä tuttua seuratuissa, mutta en tykkää hänen kuvistaan koskaan. Ei siis seuraa minua takaisin. Toisaalta mulla on jostain syystä tunne, ettei hän tajua joko minun seuraavan häntä tai ei tajua ettei itse seuraa minua.
Kyttäätkö sen ikkunan takana vai mistä tietää ettei seuraa.
Itse seuraan monia tyyppejä instagramissa vaikka en itse siellä ole.
Mä seuraan varmaan puolia "kohteliaisuudesta". Joitain sitten taas olen alkanut joskus seurata, mutta he eivät seuraa takaisin ja mietin mitä teen.
Vierailija kirjoitti:
Itse en seuraa sukulaisia tai tuttuja, joilla ei ole mielenkiintoisia tai kauniita kuvia instassa. Esim. Jos postaat vain selfieitä tai lapsesi kuvia tai kuvia jotka ovat yksinkertaisesti huonoja, mieluummin olen seuraamatta.
Toki olisi kohteliasta seurata takaisin, mutta kuitenkin jossain vaiheessa kyllästyisin ja poistaisin tyypin seurattavista.
Kerran poistin yhden yläaste aikaisen luokkakaverin seurattavien listalta iänikuisten selfietten takia, aina sama ilme, meikki ja kampaus, niin tympeää.
Saatan olla jonkun mielestä tyly, mutta pidän instagrammia tavallaan viihteenä ja inspiraation lähteenä, en niinkään kavereitten ja tuttujen kanssa kommunikoinnin välineenä.
Perseestä ja tisseistä pitää olla vähintään sata kuvaa ennenkuin viitsii kuolata,eikun siis seurata.
Mitä virkaa instagramillla on jos ei näy perse?
Joissain tapauksissa voi olla, ettei joku tuttu ole huomannut sinun seuraamistasi. Tai sitten ei itse tajua, ettei seuraa sinua takaisin. Jos on monta sataa seuraajaa ja seurattavaa niin eipä siinä nyt muista jos yhtä ei seuraa tai joku yksi sua seuraa. Eikä tuu ihmisten profiileissakaan käytyä koska jos luulee jotain seuraavansa, niin olettaa hänen päivitysten tulevan etusivulle sitten jos tulee.
On käynyt ja yhä tuumin että mitä tekisin.