Kaveripiirissä kolmaspyörä
Me ollaan oltu ala-asteelta asti tosi tiiviisti. Oikeestaan meijän porukassa on 2 henkilöö lisäks mukana, mutta me ollaan kolmestaan tiiviimin. Tää lähti siitä kun päästiin ylä-asteelle, ne ei enään kuuntele tai huomioi mua. Ja suuttuu mulle helposti, jos kysyn jotain, esim. monelta treenit alkaa yms... Siks oon yleensä hiljaisempi, kun ne nauraa jollekkin jutulle, mitä mulle ei satuttu kertoo.
Oon mielummin näiden henkilöiden kanssa vaan kahdestaan, kuin kolmen/viiden porukassa, koska sillon mulle ei suututa ja huomioidaan paremmin?? Tai jää sentään kolmannekspyöräks... No ne myös jopa vittuilee mulle kahestaan, kun ne on parhaimpia kavereita, mihin mua ei enää lasketa. Enkä tiiä miks, koska oon ollu aina kiltisti ja auttanu. Ja ainii vittuilee jopa mulle, koska oon niin nössö käyttämään alkoholijuomia??? Ei mua kiinnosta, jos ne haluu juoda alaikäsinä, mut ite haluun pysyä raittiina ja terveenä ja pidän siitä huolen.
Ja en tajuu enää yhtä meijän kolmikon tyttöä, ennen oli kiltti mut nykyään ihan perseestä (näin nätisti sanottuna). Aina kun meillä on joku toinen tunti toisessa paikassa ja sen jälkeen pitää kiirehtiä koululle toiselle tunnille. Niin hän käskee odottamaan meitä, kun hän korjaa puolituntia jotain hiuksiaansa???? No enhän itse enään oota enään, koska haluan ehtiä tunnille opiskelemaan. Itse säälittää kolmikon toista tyttöä, tulee välillä valittamaan minulle, kun myöhästyy tunneilta tämän tytön takia. No tämä tyttö josta kerroin, on nähtävästi ottanu kolmikon "kärkipaikan"
No mutta halusin avautua, en oikeen tiedä mitä tehdä nuorena, koska itkettää tää käytös. Meijän koulussa muutenkin on vaikea liittyä toisten piireihin tai tutustua, koska eivät ole yhtään minun tyyppisiä