Voisko joku siirtää mulle nyt rahaa?
Kommentit (13)
Tottakai. Viisisataa virtuaalirahaa lähetetty ajatuksen voimalla. Pistä hammaskeijun kautta takaisin kun sulla on tilipäivä.
Rukoilen puolestasi, se auttaa enemmän kuin mitkään rahat. Sillä jumalan valtakunnassa sinulla on kaikki!
Miksei brother christmas siirrä mulle 500e
Mä tarvitsisin 889€, jotta voisin ostaa Artekin mehiläispesä-valaisimen. Antaisikohan brother christmas rahat siihen, jos keksisin jonkin nyyhkytarinan?
Missä veronpalautukset?? Eikö tullu. Ei mullekaa tullu kun 2400. rrrööööyhhhh ja pröööötttt
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen puolestasi, se auttaa enemmän kuin mitkään rahat. Sillä jumalan valtakunnassa sinulla on kaikki!
Et ole oikea uskovainen, koska kirjoitat Jumalan pienellä alkukirjaimella.
Ja aloittaja tuskin on vielä jumalan valtakunnassa. Vai toimiiko sielläkin netti?
Vierailija kirjoitti:
Mä tarvitsisin 889€, jotta voisin ostaa Artekin mehiläispesä-valaisimen. Antaisikohan brother christmas rahat siihen, jos keksisin jonkin nyyhkytarinan?
Hanki ikeasta paperipallo. Semmoisen saa parilla eurolla :p
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tee ketään onnelliseksi.
Ehkei, mutta mielummin itken 160 neliöisessä kämpässä meren äärellä keskustassa ja jaguaari pihalla ku kivistössä jossain kaupungin mahmu ja narkkarivuokratalossa. Sitten perään juustolajitelma ja kevyesti paistettuja lihoja kokin paistamina mausteisen punkun kera ku joku lenkkimakkara ja tusina olutta mate in lidl.
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tee ketään onnelliseksi.
Köyhien keksimä läppä. Raha tekee todellakin onnelliseksi. Ennen olin niin köyhä ettei ollut yhtään mitään. Sain perinnön ja nyt on kaikkea. Enpä ole itkeny sen jälkeen kertaakaan. Ei ole ollut stressiä ja olen voinut tehdä sellasia asioita mistä haaveilin.. Enkä kovin surullisena niitä asioita ole tehnyt.
Joo toki tässä ole hyvä: 💶💶💶💶💶