Koirien Aihe vapaa!
Mitä koirat kirjoittaisivat omalle Aihe vapaa-palstalleen?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei haukku haavaa tee, Ap.
Vai tekeekö? Gallup!
Omistajani mies syö kaikki nappulani kaapeista eikä jätä minulle mitään!
Jos olen hänelle tosi söpö, ehkä hän ottaa suihin
Oletteko kokeilleet uutta Kissanruoka-dieettiä? Kokemuksia?
Olipa kiva kusaista taas naapurin ovenkarmiin. Toivottavasti haisee!
Taas minut pestiin - miten kerätä nopeasti hyvät hajut turkkiin?
Naapurin narttu ei nuuhkaisekaan minua - mikä avuksi?
Minne tykkäätte oksentaa?
Omistaja katoaa aamulenkin jälkeen, onko hänellä joku toinen?
Kuulin omistajien puhuvan minun viemisestäni eläinlääkärille ja jostain leikkauttamisesta. Mitä se tarkoittaa? Olen maannut koko päivän omistajien sängyn alla piilossa. He ovat käyttäytyneet omituisesti sen jälkeen kun kävin kylässä naapurien tyttökoiran kanssa ja tämä synnytti 9 pentua. Aivan kuin se olisi ollut minun vika, että he itse jättivät oven auki ja naapurin pihasta tuli vallan vastustamattomia tyttökoiran tuoksuja?
Taas isäntä raahasi jonkun muka komean uroksen paneskelemaan juoksujen aikaan. Ei ollut kovin kummoinen pano, mutta en voinut olla nostamatta häntää. Kohta on nisät taas kovilla ja laihdun imetyksestä. En halua pentuja, kun ne kuitenkin myydään. Miten isäntä voi kohdella minua näin? Auttakaa
Peukutusketju: makkara vai lihapulla?
Saatteko te syödä matolla? Mä kannan aina ruokani matolle, koska siinä se maistuu paremmalta. Toi ihminen ei sitä ymmärrä, mutta ei se muutenkaan mitään ymmärrä.
Omistajani väittää, ettei sisällä saa haukkua, koska se häiritsee naapureita. Miten niin häiritsee?! Ei kai ketään voi häiritä, jos ihan normaalilla äänellä keskustelen kaksi kerrosta alempana asuvan komean spanielipojan kanssa?
Tiedättekö te, mikä se joulu on? Se on kuulemma tulossa. Onko se jotain syötävää, yhden tontun ja paketin jo söin, mutta eipä ollut kummosen makusia. T: Pentu 10kk.
Mistä saisin tyttökaverin? Panettaa kovasti, mutta omistajat ostaa mulle vaan pehmoleluja halikaveriksi :'(
Ei perkele. Mistä tätä samaa kopioitua formaattisotia sikiää? Seuraavaksi punatulkun aihe vapaa? Puiden aihe vapaa? Kivien aihe vapaa?
Miksi jotkut kulkevat lenkillä omistajansa vasemmalla puolella? Minä ainakin kuljen omistajani oikealla puolella! En ymmärrä tuollaista vasemmalla kulkemista.
Vierailija kirjoitti:
Ei perkele. Mistä tätä samaa kopioitua formaattisotia sikiää? Seuraavaksi punatulkun aihe vapaa? Puiden aihe vapaa? Kivien aihe vapaa?
Kas, saatiin ensimmäinen mielensäpahoittaja jo sivulle 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas, saatiin ensimmäinen mielensäpahoittaja jo sivulle 2.
Ja yksi näsäviisas jonka ilo ja lohtu on selata palstan ”koirien aihe vapaa” ketjua?
Ei haukku haavaa tee, Ap.