Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltti ja ujo nainen

Vierailija
04.12.2017 |

Miten kiltti ja ujo nainen pystyy löytämään sen oikean? Onko ystävyydessä tai parisuhteessa hyviä tai huonoja hetkiä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde voi toimia, ystävyydestä en tiedä.

Vierailija
2/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä löytyy kyllä ujolle naiselle, mutta löytyykö kunnollista on eri asia. Miehiä kiinnostaa ujo nainen, joitakin siksi, kun saa valloittaa ja suojella, mutta jotkut sitten taas haluavat vaan hyöytyä ujosta ja kiltistä. Olen tavannut molempia ja nytkin elän parisuhteessa, joskaan en kovin onnellisessa. Miten pystyy löytämään? Itse olen mieheni löytänyt olemalla oma itseni ujouksinine, joita en pahemmin peittele. Miehet ovat tehneet aloitteet.

Vierailija
4/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
5/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun olet esillä. Kukaan ei löydä sinua sieltä kotoa :) Kiltti ja ujo nainen kelpaa kyllä 👍

Vierailija
6/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo ja kiltti on ikävä kyllä yleensä myös tylsä. Naisessa pitää olla vähän särmää.

Vierailija
7/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin löytää jostain nätin ujon herttaisen naisen. Mistä sellaisen löytäisi?

Vierailija
8/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin löytää jostain nätin ujon herttaisen naisen. Mistä sellaisen löytäisi?

Haet baarissa meitä vähemmän viehättäviä seinäruusuja.

Vierailija
9/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ujoa ja kilttiä naista lähestyä illalla lähikaupassa/kaupan pihalla? Tulemme molemmat hiljaiseen aikaan ruokaostoksille, että saa rauhassa ostaa ruokaa.

Vierailija
10/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kiltit miehet ei juoda alkoholia tai käydä baareissa.

Vierailija
11/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei baarissa käydessä ole pakko alkoholia juoda. Olisi varsin virkistävää, jos iskemään tullut mies ei olisi umpipäissään.

Vierailija
12/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei baarissa käydessä ole pakko alkoholia juoda. Olisi varsin virkistävää, jos iskemään tullut mies ei olisi umpipäissään.

Mistä tunnistaa seinäruusun? Onko yksin liikkeellä?

Vierailija
13/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä tarkoitat tuolla "Onko ystävyydessä tai parisuhteessa hyviä tai huonoja hetkiä?" ? Väitätkö, ettet ole tähän asti elämässäi huomannut, onko ihmisten kanssa hyviä tai huonoja hetkiä? Vastaus on : kyllä! Kaikilla niitä on, molempia. Mutta tuskin on tekemistä kiltteyden tai ujouden kanssa sen enempää.

Vierailija
14/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako ujoa ja kilttiä naista lähestyä illalla lähikaupassa/kaupan pihalla? Tulemme molemmat hiljaiseen aikaan ruokaostoksille, että saa rauhassa ostaa ruokaa.

Saa, kunhan tekee sen kohteliaasti. Terv. ujo nainen

Vierailija
15/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujoissa naisissa on suurimpana ongelmana se, että niitä on pirun vaikea löytää. Meinaan jos olet vain siellä kotosalla, etkä ole aktiivinen nettitreffien tai Tinderin kanssa niin miten voitaisiin ikinä toisiimme törmätä?

OkCupid voisi auttaa...

t. mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä