Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillain miehillä on pokkaa?

Vierailija
04.12.2017 |

Tutustuin reilu 3 kk sitten mieheen, jota näin 3 kertaa. Mies oli aluksi hyvin kiinnostunut: tekstaili paljon ja halusi nähdä yms. Kävimme toistemme luona, leffassa, kokkailinkin hänelle ja suunnittelimme viettävämme itsenäisyyspäivääkin yhdessä. Sängyssä ei keretty olemaan. Kolmansien treffien jälkeen hän lopetti viestittelyn eli selkeästi meni mielenkiinto ja/tai oli tavannut toisen naisen.

Noh, laitoin hänelle kerran viestiä, jossa kyselin kuulumisia, mutta kun ei vastausta kuulunut, niin annoin tietenkin olla. Hän oli kertonut jo tutustuessamme, että on kiireinen mies ja miten kiireistä tulisi olemaan tulevat viikot. Reilu 1v pieni lapsi muutaman kerran vko:ssa hänen luonaan, työpaikka ja opiskelua. Ajattelin siis aluksi, että jotain tämmöistä voisi olla taustalla, kun ei vastaa viestiin, mutta ei kukaan hoitaisi noin välinpitämättömästi, jos oikeasti kiinnostaa toinen.

No nyt eilen sain yht'äkkiä viestin häneltä, jossa hän totesi olevansa pahoillaan, kun ei vastaillut viestiini, hänestä alkoi tuntumaan ettei ole aikaa mihinkään hänen arjessaan, niin oli kuulemma kokenut helpommaksi ratkaisuksi. Pyysi anteeksi epäkohteliaisuuttaan.

Itselläni meni maku aivan täysin, eikä ole ollut jo pitkään aikaan enää minkäänlaisia intressejä kyseiseen mieheen.

Vastasin lyhyesti ja ytimekkäästi: '' Moi. Jeps...kiva kun ilmoitit jotain.'' Ajattelin että tajuaa jättää siihen sitten viestittelyn, reilu kahdessa kuukaudessa on kerennyt tapahtumaan jo kaikennäköistä (sekä hänelle että minulle).

Sain takaisin vastauksen, jossa hän rupesi kyselemään minun kuulumisia yms. ja selittelemään miten nyt alkaa rauhoittumaan työn ja koulun saralla. Ihan muina miehinä kuvittelee, että olen kiinnostunut vielä jatkamaan '' siitä mihin jäätiin''. Niin ilmiselvää ja käsittämätöntä touhua, että jättää suun auki :D +30v harrastaa tällaista... Ei anna todellakaan hyvää luotettavaa kuvaa ihmisestä.

Kannattaisko mun sanoa hänelle suoraan mitä ajattelen hänen touhuistaa, vai annanko vain olla? Itse en haluaisi jättää ketään mystiseen tilaan miettimään, mutta toisaalta hän teki minuakin kohtaan aika paskaiset... en halua siis alentua samalle tasolle.. Muillekin käynyt varmasti samanlailla. Miten olette suhtautuneet jälkeenpäin?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myönsi viestissä: ''-- koin sen sitten kai helpommaksi ratkaisuksi vaan...silti tyhmä veto.'' :D

AP

Vierailija
2/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaan, että sulla on nyt elämään tullut muuta menoa, et kiirettä pitää ja toivotat hyvät jatkot. Eiköhän siitä tajua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta opittu käyttäytymismalli. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
4/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kyseinen mies tehtailee samaa monien eri naisten kanssa. Liian nolo tilanne kyllä, itse jättäisin varmaankin vastaamatta. 

Vierailija
5/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa rohkeasti vaan näpäyttää. Eivät nuo ikinä muuten opi. Ei ilkeilemään kannata, mutta pieni häpeän tunne olisi hänelle paikallaan. 

Vierailija
6/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan rytmit eivät mene yksiin, valitettavasti. Ja jos sinulla ei ole kärsivällisyyttä, mies ei pysty tällä hetkellä repeytymään enempää. 

Itselläni on menossa vaikea aika vanhemman kuoleman ja sairastamisen aiheuttamien tekemättäjättämisien vuoksi ja huomaan, että ystävien aikajänne kulkee ihan eri latua kuin omani. 

Vierailija
7/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa varsinkin Tinderissä kyseinen toimintamalli on hyvin yleinen. Kun ei ole muuta seuraa, niin palataan edelliseen toiveena jospa onnistais.

Vierailija
8/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi oikea tapa kommentoida miehelle?  Pikku näpsy siis vain

ei ap

Vierailija
9/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää. Tässä ois taas hyvä ohje siihen miten EI kohdella ketään. Kummasti just tällaisia miehiä on sinkkumarkkinat täynnä.

Mulle tulee semisti sellanen tunne, että mies pitää sua osittain pilkkanaan, älyllisesti siis. Eihän kukaan itseään kunnioittava nainen voisi enää palata jatkamaan tuommoisen kanssa yhtään mitään. 

Sano hänelle, että oli ihan kiva alkuun tutustua ja sulle kuuluu hyvää, mutta valitettavasti ei ole mitään järkeä enää jatkaa tutustumista/keskustelua hänen kanssaan. 

Vierailija
10/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi oikea tapa kommentoida miehelle?  Pikku näpsy siis vain

ei ap

Tätä jäin minäkin miettimään. Ei saisi vaikuttaa katkeralta tai ilkeältä, mutta pitäis silti pystyä näpäyttämään. Jotenkin toisen nolaaminen tuntuu myös vastenmieliseltä ajatukselta. Se myötähäpeän tunne olis ihan jäätävä....

Vierailija
11/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa ajattelin. Kummasti näyttää naiset tuohtuvan, jos joku kohtelee heitä kuten he kohtelevat miehiä.

Vierailija
12/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI LUOJA ET MÄÄ OLEN ONNELLINEN!

Vierailija
13/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näin päin :)

Vierailija
14/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, todennäköisesti yhden hoidon kanssa juttu ei toiminut niin palasi sinuun. Laita sille vaan viestiä, että olet siirtynyt elämässäsi.

Vierailija
15/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin on ollut monestikin tilanne, että alun tutustumisen jälkeen ei treffikumppanin vetovoima ole jostain syytä ollut suurempi kuin yh-isän arki töineen, muuttoineen ja etäisyyksineen. Ei tarvi toisessa olla mitään varsinaista vikaa, mutta joskus sen vähän vapaa-ajan mitä on, haluaa levätä mieluummin yksin, kuin jatkuvasti tutustuen toiseen. Se on nimittäin aika raskasta sekin arjen keskellä.

Toki oon itse aina ilmoittanut asian, mutta kyllä siitäkin todella helposti loukkaannutaan.

Onneksi lopulta löytyi se, jonka kanssa löytyi heti yhteinen ymmärrys, miten autamme toisiamme arjessa. Ekat treffit suuntautui kodinkonekauppaan. :D Löytyi itsestäkin kasa uusia hyviä puolia, kun jaksaminen helpottui. Ekaa kertaa elämässä on joku, josta on aidosti niin kiitollinen, että haluaa ostaa kukkia tai muuten tehdä vähän spesiaalia.

Vierailija
16/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä näpäytä, äläkä ole ilkeä. Itse varmaan jatkaisin jutustelua, mutta en ehkä kuitenkaan tapailisia enää. Voisit vaikka sanoa, että voitte ilman muuta olla kavereita ja jubailla, mutta ei mitään vakavempaa. Näin siis tuskin tulee tapahtumaan :D

Tilanne ois ihan erilainen, jos mies olisi suoraan ilmoittanut, että '' Hei, nyt mulla on niin kova kiire, että ei kerkee paljoa viestittelemään tai näkemään, mutta parin viikon päästä alkaa jo vähän helpottaa niin ois kiva nähdä silloin'' Tai '' Hei, on ollut kiva tutustua, mutta musta tuntuu, että tästä ei tulis mitään. Kaikkea hyvää! ''Silloin hän olisi osoittanut kiinnostusta, kunnioitusta toista kohtaan sekä sen, että ei oo ihan paska tyyppi. 

Vierailija
17/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, no vittu ignore city? Pitääkö tätä edes kysyä?

Vierailija
18/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mä opin jo nuorena poikana miten käy jos olet ihastunut naiseen ja ''laitat kaasun kunnolla päälle''. Nainen kylmenee heti ja alkaa pelaamaan pelejä. Pitää heikkona, narttunaan.

Vuodet opetti, että naisen kanssa toimii parhaiten kylmä ja kuuma eli kaasun pumppaaminen.

Välillä katon itseäni peilistä ja mietin miten paskaa ihmistä mun pitää esittää, että kelpaan naisille.

Vierailija
19/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei muunlaisista miehistä ole edes kokemusta. Kaikki ”mieheni” totta kai löydetty tinderistä. Noin se vaan menee. Moni mies ottaa vuosienkin jälkeen yhteyttä mikä on mielestäni ihan älytöntä!!!

Vierailija
20/38 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se jännä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mä opin jo nuorena poikana miten käy jos olet ihastunut naiseen ja ''laitat kaasun kunnolla päälle''. Nainen kylmenee heti ja alkaa pelaamaan pelejä. Pitää heikkona, narttunaan.

Vuodet opetti, että naisen kanssa toimii parhaiten kylmä ja kuuma eli kaasun pumppaaminen.

Välillä katon itseäni peilistä ja mietin miten paskaa ihmistä mun pitää esittää, että kelpaan naisille.

Outoa. Jos minun kohdallani toimisi noin, jättäisin jutun sikseen. En siedä pelejä puolin tai toisin.