Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko joulukuu tulee olemaan lämmin ja lumeton- JEEEES!

Vierailija
04.12.2017 |

Uutenavuotenakin reilusti plusasteita, jotka jatkuvat pitkälle tammikuuhun. IHANAA että saatiin tänä vuonna huonon kesän vastapainoksi edes mukava talvi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

Vaikka en pitäisi +6 astetta millään tavoin lämpimänä.

Vierailija
2/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa.

Olen hiton vahingoniloinen teidän lumen ja pakkasenrakastajien puolesta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä vielä voi tietää. Toivottavasti olet väärässä. Haluan kunnon talven! Eikös kunnon talven pitäisi ennustaa myös kunnon kesää...

Vierailija
4/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kesää ja talvea ei erota kuin kalenteria katsomalla. Juhannuksena ja jouluaattona sama lämpötila.

Vierailija
5/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivin lämpötila talvella olisi +10 astetta.

Jos joku kaipaa pakkasta ja lunta, menköön vaikka Siperiaan

Vierailija
6/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa tää totta! :) Ei ahdista pimeys, kura, likaiset housunpuntit tai koiranvatsa, ei vesisade eikä pilvinen taivas. Kunhan vaan ei ole KYLMÄ!

Vierailija
7/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tämmöinen talvi olis just mun mieleen! Vihaan yli kaiken niitä ns. kunnon talvia, lunta ja pakkasta. Nyt on just hyvä.

Vierailija
8/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kummalliseksi mennyt. Kai ilmastonmuutos on tosiaan totta. Ennen vanhaan oltiin tähän aikaan vuodesta pulkkamäessä ja luistelemassa ja hiihtelemässä.

Vierailija
9/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Ei tarvitse raapata auton ikkunoita, pystyy ajamaan pyörällä. Elämä on paljon helpompaa.

No, lasten hiihto-ja luistelutaidot vähän huolestuttaa. Muuten tämä on niin ihanaa.

10/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitanneeko tuo. Itse olen jo tottunut siihen, että Suomessa on samat lämpötilat kesäkuussa ja joulukuussa. Viime kesänä tuli paleltua mökillä +10 asteen "hellelukemissa" vesisateessa ja talvella taas vastaavasti "hikoiltua" samoissa lämpötiloissa. Onneksi suurin osa kesästä tuli vietettyä Etelä-Euroopassa ja talvestakin osa aivan muissa maisemissa. Itse en lunta ja pakkasta kaipaa. Jatkuva vesisade on kylläkin pebbanista.

Vierailija
11/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli sanoo että haistappa v.... Mutta en sano.

Vierailija
12/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutenavuotenakin reilusti plusasteita, jotka jatkuvat pitkälle tammikuuhun. IHANAA että saatiin tänä vuonna huonon kesän vastapainoksi edes mukava talvi.

Makunsa kullakin.

Vierailija
13/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä lämpimissä talvissa ei ole muuta hyvää kuin säästöt lämmityskuluissa. 

Tympii tällainen märkä ja kalsea keli.

Vierailija
14/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta viime kesä oli säiden suhteen loistava, mutta lämpimän ja lumettoman talven itsekin tahtoisin. Hiukan tosin ärsyttää jatkuva vesisadekin :D

Vierailija
15/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä mielummin ottaisin pikkupakkasen ja lunta. Inhoan myös kovia pakkasia, mutta inhoan vähintään yhtä paljon tätä harmaata, märkää vesikeliä mikä nyt on. Ensin vähän pakastaa ja tulee lunta, sitten se sulaa ja sitten loska taas jäätyy ja hyvä kun pystyssä pysyy... Lumi lisää tunnelmaa ja valoakin, tää pimeys on niin ahdistavaa. Jos saisin valita, ottaisin vähän lunta ja max. -5 asteen pakkaset. 

Vierailija
16/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Tämä on just hyvä, minäkin inhoon lunta,pakkasta, kylmää, talvea hyiiiiiiiiiiiiiii. Olis vaan koko talvi sulaa, lämmintä ja mustaa! Ei haittaa yhtään, ihanaa kun voi pyöräillä sulalla .

Vierailija
17/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta viime kesä oli säiden suhteen loistava, mutta lämpimän ja lumettoman talven itsekin tahtoisin. Hiukan tosin ärsyttää jatkuva vesisadekin :D

Millä mittakaavalla viime kesän säät oli loistavia? Kylmää ja sateista :( 

Vierailija
18/18 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla ajattelen seuraavaa talvimyrskyä, jos maa ei ehdi jäähän sitä ennen. Silloin kaatuu miljoonien eurojen metsäomaisuus ja katkeaa monin kodin sähköt. Metsämaa on likomärkää, ja kuuset kaatuvat myrskyssä kuin heinät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi