Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoi kaikki posliinit (ja vauhtiviivaiset)

Vierailija
11.04.2006 |

Ajeletteko karvanne jalkovälistä

A) Ulkonälö

B) Hygienia

C)Seksuaalisista syistä, vai miks?

Siis tarkotan ettäonko se teille osa muuetenkin huoliteltua ulkonäköä? Onks teillä aina (kotonakin) kampaus ja meikki viimesen päälle, muoti/merkki vaatteet jne. Ettekä vois kuvitellakaan lähtevänne lähikauppaan ilman meikkiä?

Vai puhtaasti hygienia syistä. Siis helpompi pitää puhtaana tai jotain?

Vai onko osa " seksuaalista minääsi" ? Siis tunnetko itsesi seksikkäämmäksi posliinina? Tai luuletko että miehet pitävät? Oletteko muutenki seksuaalisesti " keskivertoa" estottomampia? Siis kokeilette erilaisia leluja, paikkoja, kimppoja... Mitä? Olette seksuaalisesti aktiivisia?

Kiinnostas tietää ku itelle ei oo koskaa tullu mieleenkää ajella, pientä siistimistä lukuunottamatta, siitäki aina seurauksena kauhee pistely , punoitus ja kutina...:(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan siksi että mieheni tykkää nuolla niin ettei karvat ole suussa ja minäkin saan paremmat nautinnot....ei ole väliä miltä näyttää vaan mitä tuntee ;)

Vierailija
2/17 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haise eikä hikoiluta samalla tavalla kuin karvasotku, pikku näpyt on pienempi paha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minusta se vauhtiviiva on paljon siistimpi kuin pöheikkö, joka minulla ulottuu reiteenkin puhumattakaan peräaukon ympäristöstä. (lievästä hirsutismista kun kärsin)

Lisäksi se on paljon hygienisempi, kun ei menkat tai valkovuoto tartu karvoihin kiinni haisemaan.

Mieskin tykkää siistitystä pimpasta ja itse olen suuseksin aikana paljon rentoutuneempi kun olen ensin ajellut ja pessyt alapään.

Vierailija
4/17 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin hygienia: kyllä se paljon puhtaammalta tuntuu. Ei tartu mitään karvoihin kiinni ja saa pestyä jotenkin paremmin.

Seksuaalisuus: seksistä nauttii enemmän, varsinkin suuseksistä. Mulla oli pitkään koko karvoitus, enkä ollut koskaan näin vapautunut ;)

Sitten kaikki se muu.. eipä tarvi kesällä pelätä että karvat näkyy bikinirajoista, voi pitää millaisia asusteita tahansa. Mies tykkää, itse tykkään ja alapääkin saa tuuletusta ;) Varsinkin se suuseksi, kyllä siitä nauttii enemmän nykyään. Mulla hieman vauhtiviivaa.

Vierailija
5/17 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla ei tod. oo vaatteet viimeisen päälle, mutta pukeudun kyllä siististi ja ikäni mukaisesti. Meikkaan harvoin, mutta harjaan kyllä hiukset joka päivä ;) Kampaajalla käyn kerran kolmessa vuodessa, en tiedä sitten mistä johtuu että alapää on niin " tärkeä" .

En ole mikään seksihirmu, pidän kyllä seksistä ja mieheni kanssa kokeilemme aika paljon uusia juttuja, ihan vain jotta seksi jaksaisi yhä kiinnostaa molempia.

Semmosta :)

Vierailija
6/17 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin sai alkunsa miehen ideasta. Mukavampi nuolla.. ;)

En ole mitenkään viimeisen päälle laitettu ja meikattu. Lähikauppaan tai minne vaan voin mennä meikittä ja verkkareissa.

Seksissä kokeillaan kausittain uusiakin juttuja, mutta en mä nyt koe mitenkään erityisen estoton tai villi olevani. Tai ei mulla estojakaan kyllä ole..

Ajeluun hyvä on Philipsin bikinishave -laite. Semmoinen malli, jossa on myös ihan puliksi ajeleva vaihtopää. Mulla ei iho ärsyynny tai kutise ollenkaan.

Vierailija
7/17 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin seksi tuntuu mukavammalta. Sitä on tavallaan tuntoherkempi alapäästään - etenkin suuseksin yhteydessä.

Karvattomana on myös puhtaampi olo.

Ja kyllä se minusta näyttää paremmalta. Etenkin kun itselläni on iso häpykumpu, niin tuntuu että karvat vain korostavat sitä kokoa.

Ja nuo muut jutut taas... En tosiaan pukeudu merkkivaatteisiin. Arkisin laitan yleensä vain ripsiväriä - joskus innostuessani kajaliakin (tai eyelineria).

Ehkä olen seksuaalisesti tavallista estottomampi. Pidän leluista, s/m-jutuista ym.

Vierailija
8/17 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän, muuten kaikki pois.

Voin käydä kaupassa täysin räjähtäneenä ja työkamppeissa ja turvakengissä pipo päässä esim. Usein kyllä käytän arkenakin ripsiväriä, naama näyttää muuten niin valjulta, mutta ei näillä minun kohdallani ole mitään tekemiostä alapään karvoituksen kanssa. Kotona saatan olla verkkareissa, taio sitten toisaalata korsetissa, miltä milloinkin tuntuu.

Ja kyllä liittyy pääasiassa seksiin. Minulla on aika vähän alapäässä karvoja, vaikka en poistaisikaan, joten ei niinkään vaikuta puhtauteen ym., mutta ne tuntemukset karvattomana!

Ja kimppajuttuja ym. harrastetaan.

Vierailija
9/17 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

A) Ulkonälö

B) Hygienia

Siis kaikkien noiden kolmen takia, ulkonäkö, hygienia ja seksuaaliset syyt :)

Vierailija:

Siis tarkotan ettäonko se teille osa muuetenkin huoliteltua ulkonäköä? Onks teillä aina (kotonakin) kampaus ja meikki viimesen päälle, muoti/merkki vaatteet jne. Ettekä vois kuvitellakaan lähtevänne lähikauppaan ilman meikkiä?

Ulkonäköni on aina huoliteltu muutenkin, kotonakin on aina kampaus ja meikki viimesen päälle, eihän sitä tiedä kuka tulisi käymään kylässä ja lähtiskö minuutin varoitusajalla jonnekin. Mulla ei ole muita vaatteita, kuin muoti- ja merkkivaatteita. Lähikaupassakin käyn meikit päällä (kuten juoksulenkilläkin hiukset ja meikki on hyvin). Itseni vuoksi haluan näyttää hyvältä ja sellaisesta tulee hyvä, iloinen ja itsevarma fiilis. Mieskin on ns metroseksuaali ja huolehtii ulkonäöstään ja on tyylikäs ja trendikäs.

Vierailija:

Posliinia on helppo pitää puhtaana :) Ei takerru karvoihin pisua, menkkavuotoja, valkovuotoa tms.

Vierailija:

Vai onko osa " seksuaalista minääsi" ? Siis tunnetko itsesi seksikkäämmäksi posliinina? Tai luuletko että miehet pitävät? Oletteko muutenki seksuaalisesti " keskivertoa" estottomampia? Siis kokeilette erilaisia leluja, paikkoja, kimppoja... Mitä? Olette seksuaalisesti aktiivisia?

On. Tunnen itseni paljon seksikkäämmäksi posliinissa, kuin jossakin viidakkotuherossa. Suuseksi on näin aivan loistavaa :) Mulla mies ainakin tykkää posliinistani :) Ollaan seksuaalisesti erittäin aktiivisa, monta kertaa päivässä. Lyhyen ja pitkän kaavan mukaan, molempia. Paljon on leluja, leikkejä, ja paikkoja :) Kirjahylly pursuaa seksi aiheisia kirjoja ja dvd hyllyssä paljon kivoja leffoja. Seksimessuillakin ollaan useasti käyty :) Meille seksuaalisuus ja alastomuus on luonnollista, joten paljon ollaan nudistirannoillakin oltu :)

Vierailija:

Kiinnostas tietää ku itelle ei oo koskaa tullu mieleenkää ajella, pientä siistimistä lukuunottamatta, siitäki aina seurauksena kauhee pistely , punoitus ja kutina...:(

Mä käytän vahaa (eikä tarvitse niin usein siistiä, kun se kestää kauemmin sileenä). Ja Aqualan keltaista apteekin rasvaa. Enkä käytä pariin päivään kireitä housuja, niin ei pistele eikä kutise eikä tule näppyjä.

Vierailija
10/17 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni esim. sektiosta ainoa todella ikävä muisto oli se kun alapäästä ajeltiin suurin osa karvoista pois. Ei siinä mitään, mutta itku tuli silloin kun se sänki alkoi kasvamaan, valehtelematta. Se sattui enemmän kuin mikään muu koskaan.

Vierailija
11/17 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan muutoin ihan keskiverto muun kroppani siistimisessä/meikkauksessa. Kuitenkin tykkään pukeutua seksyihin alusasuihin vaikka sinne lähikauppaankin lähtiessa..

Vierailija
12/17 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat alituisesti aina lapsia

Vierailija
13/17 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten raskaana ollessa saa karvat veke, kun ei nää mahan alapuolelle? Mulla tulee sekä vahasta että höylästä näppyjä ja karva kasvaa sisään. Yleensä nypin ne pinsetillä veke, mutta nyt ei ulottuvuus riitä.

Vierailija
14/17 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

A) Ulkonälö

B) Hygienia

Vierailija
15/17 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne paljoa enää kasvakaan, kun on tullut harrastettua nyppimistä n. 15 v.

Vierailija
16/17 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä posliiniksi ja välillä jätän vauhtiviivan

annan kasvaa ajokertojen välillä jonkin aikaa koska ei miestä tms joka alapääni näkisi, kun karvat ovat selvästi havaittavissa, ajan taas. Ehkä noin 1-1,5vk välein tai harvemmin

Vierailija
17/17 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta pukeutumisesta, minulla on yleensä aina mielettömän kauniit alusvaatteet, mutta muuten saatan mennä vaikka verkkareissa menemään.

Hiukset laitan aina jotenkin ja meikkiäkin pikkuisen, mutta en voisi sanoa olevani turhamainen:)

Ja kyllä, olen seksuaalisesti todella estoton ja aktiivinen!!

Ehkä tästä huolenpidosta on kiitos siinä, että 6kk ikäisen lapsen vanhempina harrastamme seksiä ainakin 6 kertaa viikossa;) Siis että ei ole ongelmia sillä saralla vaikka pieni lapi onkin!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi