Onko täällä muita, jotka lyövät miestään?
Jos tulee riita, saatan lipata herkästi miestäni. Hän on joskus niiiiin tyhmä, että mielestäni ansaitsee sen. Onko muita?
Kommentit (17)
Nainen ei voi fyysisesti heikompana satuttaa toista oikeasti.
oikein uikuttaa kun akka antaa selkään ja monesti tosiaan on käsivarretkin olleet ihan mustana.
Kun tietää ihmisruumiin salat, niin tietää, mihin potkimalla, lyömällä satutetaan vähemmällä voimalla.
Kyllä sun täytyy vastata, että kumauttelet silloin tällöin.
AP,
jos sinä olet joskus niin tyhmä, että miehesi mielestä ansaitset saada vähän opetusta, oletko sitä mieltä että homma on OK?
Naiset saa lyödä miehiään, mutta auta armias jos roolit meneekin toisin päin...
ja ap ethän lyö lasta jos hän on tyhmä??
Miehellä on oltava enemmän henkistä kanttia olla lyömättä kuin tällaisella pienellä naisella. Mies joka hakkaa on sairas luuseri, joka ei pärjää HEIKOMMALLEEN.
Onneksi meillä ei kumpikaan harrasta fyysistä väkivaltaa.
Lapsi on minua pienempi ja avuttomampi, en minä sellaista lyö.
En kylläkään sanoisi lyömiseksi,saatan läpätä miestäni siis.
Joskus kun sanat eivät riitä kuvailemaan sen tyhmyyttä,varsinkin riidoissa joissa koen fyysistä heikommuutta... Menen ja läppään. Mieheni on minua 60kg painavampi ja n.20cm pidempi,joten " oikeaa" vahonkoa en hänelle saisi tuotettua vaikka kuinka yirttäisin (nekä todellakaan edes tiedä " oikeita paikkoja" joista saisin vahinkoa aikaan...).
Mieheni taas jos minua samallalailla läppäisi niin saisi minuun jo sillä aikalailla pahaa jälkeä aikaan.
On kuin kärpänen lätkäisisi härkää kuvainnollisesti,kun minä yritän miestä huitoa....
Meillä ei kyllä lyödä puolin eikä toisin.. taitaa olla harvinaisen paha arvostuksen puute!!!
Mutta vasta itsepuolustukseksi. Ikinä en aloita fyysistä taistelua. Mutta jos mies erehtyy niin tekeen niin täältä lähtee. Oon lyönyt nyrkillä huuleen niinet verta tuli. Raapinut kädet ja kasvot joskus vereslihalle. Purrut käteen kunnolla. Inhoon väkivaltaa, mut jos mies käy muhun käsiks ni annan takas, koska mä en pärjää voimalla miehelleni, joka painaa yli 100kg ja mä reilut 60kg.
Eli te, jotka olette sitä mieltä että nainen saa lyödä mutta mies ei: entä jos mies ottaisikin polvelle poikittain ja antaisi vitsaa, kun olet sen ansainnut?
Se ei ole vaarallista, vain kivuliasta.
Eli miettikää mitä puhutte. Kukaan ei saa lyödä ketään. Ei se ole mikään tekosyy, että on pienempi.
eli ekaluokkalainen poika saa lyödä ja hakata kolmasluokkalaista? Pienemmän oikeus käyttää väkivaltaa, kun ei voi " oikeasti satuttaa" ... Olenko ymmärtänyt oikein?
Jos nainen lyö miestä tai mies naista, ei eroa juuri ole!
Mies voi yhtälailla tuntea olonsa pelokkaaksi ja uhatuksi jos kotona nainen pahoinpitelee!
Suosittelen hoitoa, terapiaa, tai jotain kaikille väkivaltaisille naisilleKIN!
Käsittämätöntä jos joku luulee että miehen hakkaaminen on hyväksytympää kuin päinbastoin.
Sanoin, että enää et koskaan puhu tästä. Mittani on kerta kaikkiaan täynnä ja läimäytin poskelle.
MIes meni ihan hiljaiseksi, eikä tuosta asiasta ole koskaan keskusteltu.
Oli sellainen asia, joka loukkasi minua ihan hirveästi oman perhetaustan takia.
Mies on joskus töninyt minua, muttei sitäkään vuosikausiin.
seuraavana päivänä kävellään käskynkkää ja ukko ihan mustelmilla.